Dos detinguts acusats de robar 40.000 euros en gènere a una empresa tèxtil d’Albaida

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a dos homes acusats de robar 40.000 euros en gènere a una empresa de tèxtil de la localitat valenciana d’Albaida. Es va poder recuperar part dels béns sostrets i reintegrar-los al seu propietari, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

Els fets van tenir lloc a principis de setembre, quan es van denunciar dos robatoris dos dies seguits que obeïen al mateix ‘modus operandi’. S’havia sostret d’una empresa tèxtil gènere per valor de 40.000 euros entre barnussos, llençols i cobertors.

La investigació es va centrar no només a identificar als autors, sinó descobrir on tenien guardat l’abundant material robat. Els agents van aconseguir identificar als autors i, posteriorment, van localitzar el lloc on guardaven els efectes robats.

En este moment es va procedir a la detenció de dos homes de 28 i 30 anys i nacionalitat espanyola per dos delictes de robatoris amb força i un de danys. Els béns robats que encara quedaven en la caseta de camp, situada a Ontinyent, van ser reconeguts per la víctima, a la qual posteriorment li van ser retornats.

En total se li van reintegrar centenars de productes tèxtils i no es descarten futures detencions de les persones i establiments que, a gratcient, van comprar la mercaderia robada. Les diligències van ser lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Ontinyent.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut a València fa més de cent anys

La Policia de la Generalitat ha localitzat en una web de compravenda un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut del Col·legi de l'Art Major de la Seda a inicis del segle XX i lloc en venda per 71.900 euros.

Un any i mig després de la dana encara queden 471 ascensors sense reparar a València

La dana d'octubre de 2024 va deixar inutilitzats 7.530 ascensors en vivendes de València i, any i mig després, encara queden 471 per reparar o substituir, molts bloquejats pel cost i la complexitat de les obres.

Domingo estable i solejat en la Comunitat Valenciana amb lleuger ascens de les temperatures

La Comunitat Valenciana viu un diumenge estable, amb intervals de núvols alts, temperatures a l'alça i vent fluix variable, que guanyarà component este i sud a la vesprada. El dilluns es mantindrà l'ambient tranquil, amb lleuger descens de les màximes a València i Castelló i canvis en el vent i l'estat de la mar.

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.