Dos detinguts acusats de robar 40.000 euros en gènere a una empresa tèxtil d’Albaida

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a dos homes acusats de robar 40.000 euros en gènere a una empresa de tèxtil de la localitat valenciana d’Albaida. Es va poder recuperar part dels béns sostrets i reintegrar-los al seu propietari, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

Els fets van tenir lloc a principis de setembre, quan es van denunciar dos robatoris dos dies seguits que obeïen al mateix ‘modus operandi’. S’havia sostret d’una empresa tèxtil gènere per valor de 40.000 euros entre barnussos, llençols i cobertors.

La investigació es va centrar no només a identificar als autors, sinó descobrir on tenien guardat l’abundant material robat. Els agents van aconseguir identificar als autors i, posteriorment, van localitzar el lloc on guardaven els efectes robats.

En este moment es va procedir a la detenció de dos homes de 28 i 30 anys i nacionalitat espanyola per dos delictes de robatoris amb força i un de danys. Els béns robats que encara quedaven en la caseta de camp, situada a Ontinyent, van ser reconeguts per la víctima, a la qual posteriorment li van ser retornats.

En total se li van reintegrar centenars de productes tèxtils i no es descarten futures detencions de les persones i establiments que, a gratcient, van comprar la mercaderia robada. Les diligències van ser lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Ontinyent.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.