Dos detinguts acusats de robar 40.000 euros en gènere a una empresa tèxtil d’Albaida

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a dos homes acusats de robar 40.000 euros en gènere a una empresa de tèxtil de la localitat valenciana d’Albaida. Es va poder recuperar part dels béns sostrets i reintegrar-los al seu propietari, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

Els fets van tenir lloc a principis de setembre, quan es van denunciar dos robatoris dos dies seguits que obeïen al mateix ‘modus operandi’. S’havia sostret d’una empresa tèxtil gènere per valor de 40.000 euros entre barnussos, llençols i cobertors.

La investigació es va centrar no només a identificar als autors, sinó descobrir on tenien guardat l’abundant material robat. Els agents van aconseguir identificar als autors i, posteriorment, van localitzar el lloc on guardaven els efectes robats.

En este moment es va procedir a la detenció de dos homes de 28 i 30 anys i nacionalitat espanyola per dos delictes de robatoris amb força i un de danys. Els béns robats que encara quedaven en la caseta de camp, situada a Ontinyent, van ser reconeguts per la víctima, a la qual posteriorment li van ser retornats.

En total se li van reintegrar centenars de productes tèxtils i no es descarten futures detencions de les persones i establiments que, a gratcient, van comprar la mercaderia robada. Les diligències van ser lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Ontinyent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.

El Llevant veu retallat a la mitat el seu límit de cost de plantilla: de 35,5 a 17,4 milions

LaLiga va publicar l'actualització del Límit de Cost de Plantilla i el del Llevant ha baixat de 35,5 a 17,4 milions, més del 50%. Passa a ser el més baix de Primera, per davall del Sevilla.

La reina defén l’equitat en diagnòstic i investigació de les malalties rares

La reina ha reclamat equitat real en l'accés al diagnòstic, la investigació i els tractaments de les malalties rares, subratllant que cada vida conta. La jornada ha reunit pacients, professionals i autoritats amb una crida a reforçar la ciència i reduir els temps de diagnòstic.

Els mutualistes de MUFACE a València ja accedixen a la recepta electrònica

Més de 60.500 mutualistes adscrits a entitats concertades a la província de València poden retirar la seua medicació amb targeta, sense recepta en paper. El sistema és interoperable en la Comunitat i en territoris on ja està actiu, amb visats electrònics i major seguretat.

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.