14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Dos detinguts acusats de robar 40.000 euros en gènere a una empresa tèxtil d’Albaida

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a dos homes acusats de robar 40.000 euros en gènere a una empresa de tèxtil de la localitat valenciana d’Albaida. Es va poder recuperar part dels béns sostrets i reintegrar-los al seu propietari, segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

Els fets van tenir lloc a principis de setembre, quan es van denunciar dos robatoris dos dies seguits que obeïen al mateix ‘modus operandi’. S’havia sostret d’una empresa tèxtil gènere per valor de 40.000 euros entre barnussos, llençols i cobertors.

La investigació es va centrar no només a identificar als autors, sinó descobrir on tenien guardat l’abundant material robat. Els agents van aconseguir identificar als autors i, posteriorment, van localitzar el lloc on guardaven els efectes robats.

En este moment es va procedir a la detenció de dos homes de 28 i 30 anys i nacionalitat espanyola per dos delictes de robatoris amb força i un de danys. Els béns robats que encara quedaven en la caseta de camp, situada a Ontinyent, van ser reconeguts per la víctima, a la qual posteriorment li van ser retornats.

En total se li van reintegrar centenars de productes tèxtils i no es descarten futures detencions de les persones i establiments que, a gratcient, van comprar la mercaderia robada. Les diligències van ser lliurades al Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Ontinyent.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.