La Policia d’Israel deté a cinc persones per creuar il·legalment la frontera cap a Líban

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

La Policia d’Israel ha informat este dimecres que ha detingut a cinc persones residents de la ciutat de Llaureu, situada al sud del país, per creuar de forma il·legal la frontera nord cap a territori de Líban, tot això en el marc de l’acord d’alto el foc entre l’Exèrcit israelià i el partit-milícia xiïta Hebzol·la.

“Recordem que arribar a les zones properes a la tanca fronterera està prohibit i és perillós. Creuar la frontera amb Líban està prohibit per llei i la pena d’infringir la llei és de fins a quatre anys de presó”, ha destacat la Policia israeliana en una escarida publicació en el seu perfil oficial en xarxes socials.

Les forces de seguretat han detallat que els cinc detinguts han sigut arrestats per militars presents al sud del territori libanés. Els detinguts estan ara sota custòdia policial i seran interrogats, segons informacions arreplegades pel diari local ‘The Times of Israel’.

“Els sospitosos estan sent interrogats en este moment i, d’acord i segons els resultats de la investigació, es decidirà la continuació del procés legal”, han reblat des de la Policia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig