La Policia d’Israel deté a cinc persones per creuar il·legalment la frontera cap a Líban

MADRID, 4 (EUROPA PRESS)

La Policia d’Israel ha informat este dimecres que ha detingut a cinc persones residents de la ciutat de Llaureu, situada al sud del país, per creuar de forma il·legal la frontera nord cap a territori de Líban, tot això en el marc de l’acord d’alto el foc entre l’Exèrcit israelià i el partit-milícia xiïta Hebzol·la.

«Recordem que arribar a les zones properes a la tanca fronterera està prohibit i és perillós. Creuar la frontera amb Líban està prohibit per llei i la pena d’infringir la llei és de fins a quatre anys de presó», ha destacat la Policia israeliana en una escarida publicació en el seu perfil oficial en xarxes socials.

Les forces de seguretat han detallat que els cinc detinguts han sigut arrestats per militars presents al sud del territori libanés. Els detinguts estan ara sota custòdia policial i seran interrogats, segons informacions arreplegades pel diari local ‘The Times of Israel’.

«Els sospitosos estan sent interrogats en este moment i, d’acord i segons els resultats de la investigació, es decidirà la continuació del procés legal», han reblat des de la Policia.

Últimes notícies

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.