19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Amenaça a un vigilant que li va negar l’entrada a un centre comercial per no portar mascareta

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys, d’origen tunisià, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’amenaçar amb una cadena de baules al vigilant de seguretat d’un centre comercial que li va impedir l’entrada al mateix per no portar la mascareta de protecció obligatòria davant la pandèmia de la COVID-19.

Els fets van ocórrer el divendres, quan els agents, que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana, van ser requerits per un vigilant de seguretat d’un centre comercial, el qual els va assenyalar a dos homes que fugien a la carrera, afirmant que un d’ells li acabava d’amenaçar girant amb violència una cadena de baules, amb la intenció d’agredir-li després d’impedir-li que accedís a l’establiment sense la mascareta.

Els policies van aconseguir interceptar al sospitós, qui en el moment de donar-li l’alt va fer posat d’agafar alguna cosa que portava en la butxaca i que va resultar ser una cadena de grans dimensions.

Per tot l’anterior, els agents ho van detenir com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència a agent de l’autoritat. Este va oposar gran resistència, intentant en tot moment escapolir-se dels policies.

El detingut, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sandra Valero anuncia la seua retirada indefinida després de presentar ‘Les meues ganes de viure’

Després de presentar 'Les meues ganes de viure', Sandra Valero ha anunciat la seua retirada indefinida per a centrar-se en la seua recuperació personal. El tema, gravat al costat de la seua mare, aspira a ser himne solidari i a impulsar una cita anual contra el càncer

Baldoví destaca la ‘virtut’ de l’acte de Rufián per esvalotar el galliner i demana discreció

Baldoví ha valorat l'acte impulsat per Gabriel Rufián sobre la unitat a l'esquerra del PSOE i ha sostingut que la seua 'virtut' ha sigut agitar el debat. Després d'eixe primer impuls, ha reclamat un procés més discret i pegat a la realitat valenciana.

La reina Letizia abrigalla el calçat fet a Espanya a la fàbrica centenària Pedro García d’Elda

La reina Letizia ha recolzat el calçat fet a Espanya durant una visita a la fàbrica Pedro García a Elda, que celebra el seu centenari i exporta més de la mitat de la seua producció als Estats Units. El recorregut ha posat el focus en l'artesania, la sostenibilitat dels materials i la projecció internacional de la firma.

La vaga mèdica cancel·la 32.010 actes assistencials en tres dies en la Comunitat Valenciana

La protesta contra la reforma de l'estatut marc ha provocat 32.010 anul·lacions en la Comunitat Valenciana en tres dies. El seguiment enfronta xifres del 90% i del 10,76%.

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

Agents registren a València la vivenda del sospitós de l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes, amb el detingut present. La causa està sota secret i el divendres passarà a disposició judicial

Baldoví defén que l’acte de Rufián ha agitat el debat i demana discreció

Baldoví ha celebrat que la iniciativa de Rufián haja 'esvalotat el galliner' i obert la conversa sobre la unitat a l'esquerra. Reclama ara un procés més discret i amb menys focus perquè les converses fructifiquen.

Ábalos demana al Congrés reconsiderar el rebuig a la seua indemnització

L'exdiputat ha sol·licitat a la Mesa del Congrés que revise la seua negativa a concedir-li la indemnització per cessament, que rondaria els 52.000 euros. Al·lega una vulneració 'flagrant' dels seus drets passius

Estudi de la UPV proposa com controlar filtracions en excavacions profundes

Investigadors del IIAMA-UPV presenten solucions per a atallar filtracions imprevistes en excavacions profundes i advoquen per plans de monitoratge continu per a previndre fallades.