14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Amenaça a un vigilant que li va negar l’entrada a un centre comercial per no portar mascareta

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys, d’origen tunisià, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’amenaçar amb una cadena de baules al vigilant de seguretat d’un centre comercial que li va impedir l’entrada al mateix per no portar la mascareta de protecció obligatòria davant la pandèmia de la COVID-19.

Els fets van ocórrer el divendres, quan els agents, que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana, van ser requerits per un vigilant de seguretat d’un centre comercial, el qual els va assenyalar a dos homes que fugien a la carrera, afirmant que un d’ells li acabava d’amenaçar girant amb violència una cadena de baules, amb la intenció d’agredir-li després d’impedir-li que accedís a l’establiment sense la mascareta.

Els policies van aconseguir interceptar al sospitós, qui en el moment de donar-li l’alt va fer posat d’agafar alguna cosa que portava en la butxaca i que va resultar ser una cadena de grans dimensions.

Per tot l’anterior, els agents ho van detenir com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència a agent de l’autoritat. Este va oposar gran resistència, intentant en tot moment escapolir-se dels policies.

El detingut, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.

Restablixen la circulació en quasi tota la xarxa de carreteres de València després de les últimes pluges

La Diputació de València ha restablit el trànsit en quasi tota la xarxa provincial afectada per les pluges, amb especial incidència a la Ribera. Totes les vies estan obertes amb normalitat o amb precaució excepte la CV-543, tancada per acumulació d'aigua.

Morant demana la dimissió de Feijóo per mentir sobre la dana i reclama al PP que l’aparte

La líder del PSPV-PSOE ha reclamat l'eixida de Feijóo per, diu, haver mentit sobre la dana de 2024 i ha demanat al PP que l'aparte. També ha exigit a la jutgessa els guasaps complets amb Mazón i ha criticat la seua declaració telemàtica.

La Diputació de València aprova fons per a un mausoleu a Paterna que dignifique als represaliats

La Diputació de València ha aprovat una subvenció de 75.701,30 euros per a construir un mausoleu amb hipogeu en la fossa comuna 22 del cementeri de Paterna. El projecte busca garantir un enterrament digne, la conservació de les restes i un espai estable de memòria per a les famílies.

El camp alacantí acomiada 2025 entre incertesa per la PAC i costos a l’alça

El sector només eleva un 1% la Renda Agrària, fins a 509.088.943 euros, per l'encariment del 7% i més càrrega burocràtica, malgrat millors collites en diversos cultius.

Morant demana la dimissió de Feijóo i que el PP l’aparte per mentir sobre la dana de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha reclamat al PP que el relleve per mentir sobre la dana de 2024. Exigix a la jutgessa la conversa completa de WhatsApp amb Carlos Mazón i critica la seua declaració telemàtica.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres que protegisquen enfront de danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per via d'urgència les obres en llits i barrancs després d'un episodi de pluges amb més de 200 l/m². La Generalitat avalua danys, amb especial atenció a la taronja en plena temporada.