La Policia Nacional ha detingut per segona volta en menys d'una setmana a un home de 55 anys per presumptament intentar furtar en diversos establiments de la zona d'oci del port d'Alacant. Segons sembla, el lladre havia sigut detingut el passat dimecres 8 de novembre per intentar furtar efectes d'un local i de l'interior de diversos cotxes, però el passat diumenge va tornar a ser sorprés. Les càmeres de seguretat del port són les que han ajudat en esta ocasió a identificar-lo quan tractava d'accedir amb una palanca a diversos establiments de la mateixa zona. Segons s'ha informat, l'home va trencar diverses portes i va ser sorprés quan anava a fracturar una més. L'home portava un barret i guants per a evitar ser identificat.
Últimes notícies
Societat
El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies
El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.
Local
València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols
L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.
Oratge
Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló
La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.
Economia
Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes
Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.
Successos
Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs
Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.
Social
Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials
Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.
Oratge
Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort
Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.
Esports
Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria
Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.






