Detingut per huit delictes contra el patrimoni en Silla

 

La Guàrdia Civil, dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força tant en cases com establiments, ha detingut a un xic de 22 anys, de nacionalitat espanyola, per la seua implicació en 8 delictes contra el patrimoni en la localitat de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València).

 

A principis del mes de gener la Guàrdia Civil de Silla té coneixement d’un augment significatiu de robatoris amb força en la localitat, per això comença una investigació encaminada a la localització del suposat autor, de qui se sospita que poguera ser resident en esta localitat. 

 

Fruit dels dispositius s’identifica a un home encaputxat que intentava accedir a un establiment de telefonia mòbil, procedint a la seua detenció després d’interceptar-lo quan intentava donar-se a la fugida. Després d’intervindre les ferramentes amb les que intenta accedir a l’establiment, s’observa com una d’elles l’havia furtat de dins d’un cotxe, després de fracturar la finestreta, moments abans. Després de ser posat en llibertat, este subjecte és tornat a ser detingut per nous fets, esclarits amb una exhaustiva investigació, i amb la col·laboració de Policia Local de Silla.

 

Per tot això s’ha pogut descobrir que esta persona havia comés, dos intents de robatoris en cases habitades, un d’ells en grau de temptativa, i un altre intent de robatori en un establiment de venda de kebab. Després de la seua segona detenció se li han intervingut ferramentes que havien sigut sostrets d’un altre cotxe, amb el mateix modus operandi que en el vehicle anterior.

 

Modus operandi

Sempre de nit per a no ser vist per a fer els robatoris. Per tot això s’ha procedit a la detenció d’un xic de 22 anys nacionalitat espanyola com a presumpte autor d’un total huit delictes contra el patrimoni, dos robatoris en empreses, dos dins de cases en grau de temptativa, i dos robatoris en dins de cotxes.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València).

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.