Detingut per huit delictes contra el patrimoni en Silla

 

La Guàrdia Civil, dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força tant en cases com establiments, ha detingut a un xic de 22 anys, de nacionalitat espanyola, per la seua implicació en 8 delictes contra el patrimoni en la localitat de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València).

 

A principis del mes de gener la Guàrdia Civil de Silla té coneixement d’un augment significatiu de robatoris amb força en la localitat, per això comença una investigació encaminada a la localització del suposat autor, de qui se sospita que poguera ser resident en esta localitat. 

 

Fruit dels dispositius s’identifica a un home encaputxat que intentava accedir a un establiment de telefonia mòbil, procedint a la seua detenció després d’interceptar-lo quan intentava donar-se a la fugida. Després d’intervindre les ferramentes amb les que intenta accedir a l’establiment, s’observa com una d’elles l’havia furtat de dins d’un cotxe, després de fracturar la finestreta, moments abans. Després de ser posat en llibertat, este subjecte és tornat a ser detingut per nous fets, esclarits amb una exhaustiva investigació, i amb la col·laboració de Policia Local de Silla.

 

Per tot això s’ha pogut descobrir que esta persona havia comés, dos intents de robatoris en cases habitades, un d’ells en grau de temptativa, i un altre intent de robatori en un establiment de venda de kebab. Després de la seua segona detenció se li han intervingut ferramentes que havien sigut sostrets d’un altre cotxe, amb el mateix modus operandi que en el vehicle anterior.

 

Modus operandi

Sempre de nit per a no ser vist per a fer els robatoris. Per tot això s’ha procedit a la detenció d’un xic de 22 anys nacionalitat espanyola com a presumpte autor d’un total huit delictes contra el patrimoni, dos robatoris en empreses, dos dins de cases en grau de temptativa, i dos robatoris en dins de cotxes.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.