Detingut per huit delictes contra el patrimoni en Silla

 

La Guàrdia Civil, dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força tant en cases com establiments, ha detingut a un xic de 22 anys, de nacionalitat espanyola, per la seua implicació en 8 delictes contra el patrimoni en la localitat de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València).

 

A principis del mes de gener la Guàrdia Civil de Silla té coneixement d’un augment significatiu de robatoris amb força en la localitat, per això comença una investigació encaminada a la localització del suposat autor, de qui se sospita que poguera ser resident en esta localitat. 

 

Fruit dels dispositius s’identifica a un home encaputxat que intentava accedir a un establiment de telefonia mòbil, procedint a la seua detenció després d’interceptar-lo quan intentava donar-se a la fugida. Després d’intervindre les ferramentes amb les que intenta accedir a l’establiment, s’observa com una d’elles l’havia furtat de dins d’un cotxe, després de fracturar la finestreta, moments abans. Després de ser posat en llibertat, este subjecte és tornat a ser detingut per nous fets, esclarits amb una exhaustiva investigació, i amb la col·laboració de Policia Local de Silla.

 

Per tot això s’ha pogut descobrir que esta persona havia comés, dos intents de robatoris en cases habitades, un d’ells en grau de temptativa, i un altre intent de robatori en un establiment de venda de kebab. Després de la seua segona detenció se li han intervingut ferramentes que havien sigut sostrets d’un altre cotxe, amb el mateix modus operandi que en el vehicle anterior.

 

Modus operandi

Sempre de nit per a no ser vist per a fer els robatoris. Per tot això s’ha procedit a la detenció d’un xic de 22 anys nacionalitat espanyola com a presumpte autor d’un total huit delictes contra el patrimoni, dos robatoris en empreses, dos dins de cases en grau de temptativa, i dos robatoris en dins de cotxes.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València).

Últimes notícies

Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa

L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.