Detingut per huit delictes contra el patrimoni en Silla

 

La Guàrdia Civil, dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força tant en cases com establiments, ha detingut a un xic de 22 anys, de nacionalitat espanyola, per la seua implicació en 8 delictes contra el patrimoni en la localitat de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València).

 

A principis del mes de gener la Guàrdia Civil de Silla té coneixement d’un augment significatiu de robatoris amb força en la localitat, per això comença una investigació encaminada a la localització del suposat autor, de qui se sospita que poguera ser resident en esta localitat. 

 

Fruit dels dispositius s’identifica a un home encaputxat que intentava accedir a un establiment de telefonia mòbil, procedint a la seua detenció després d’interceptar-lo quan intentava donar-se a la fugida. Després d’intervindre les ferramentes amb les que intenta accedir a l’establiment, s’observa com una d’elles l’havia furtat de dins d’un cotxe, després de fracturar la finestreta, moments abans. Després de ser posat en llibertat, este subjecte és tornat a ser detingut per nous fets, esclarits amb una exhaustiva investigació, i amb la col·laboració de Policia Local de Silla.

 

Per tot això s’ha pogut descobrir que esta persona havia comés, dos intents de robatoris en cases habitades, un d’ells en grau de temptativa, i un altre intent de robatori en un establiment de venda de kebab. Després de la seua segona detenció se li han intervingut ferramentes que havien sigut sostrets d’un altre cotxe, amb el mateix modus operandi que en el vehicle anterior.

 

Modus operandi

Sempre de nit per a no ser vist per a fer els robatoris. Per tot això s’ha procedit a la detenció d’un xic de 22 anys nacionalitat espanyola com a presumpte autor d’un total huit delictes contra el patrimoni, dos robatoris en empreses, dos dins de cases en grau de temptativa, i dos robatoris en dins de cotxes.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València).

Últimes notícies

Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.