Detingut per huit delictes contra el patrimoni en Silla

 

La Guàrdia Civil, dins dels servicis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb força tant en cases com establiments, ha detingut a un xic de 22 anys, de nacionalitat espanyola, per la seua implicació en 8 delictes contra el patrimoni en la localitat de Silla, en la comarca de l’Horta Sud (València).

 

A principis del mes de gener la Guàrdia Civil de Silla té coneixement d’un augment significatiu de robatoris amb força en la localitat, per això comença una investigació encaminada a la localització del suposat autor, de qui se sospita que poguera ser resident en esta localitat. 

 

Fruit dels dispositius s’identifica a un home encaputxat que intentava accedir a un establiment de telefonia mòbil, procedint a la seua detenció després d’interceptar-lo quan intentava donar-se a la fugida. Després d’intervindre les ferramentes amb les que intenta accedir a l’establiment, s’observa com una d’elles l’havia furtat de dins d’un cotxe, després de fracturar la finestreta, moments abans. Després de ser posat en llibertat, este subjecte és tornat a ser detingut per nous fets, esclarits amb una exhaustiva investigació, i amb la col·laboració de Policia Local de Silla.

 

Per tot això s’ha pogut descobrir que esta persona havia comés, dos intents de robatoris en cases habitades, un d’ells en grau de temptativa, i un altre intent de robatori en un establiment de venda de kebab. Després de la seua segona detenció se li han intervingut ferramentes que havien sigut sostrets d’un altre cotxe, amb el mateix modus operandi que en el vehicle anterior.

 

Modus operandi

Sempre de nit per a no ser vist per a fer els robatoris. Per tot això s’ha procedit a la detenció d’un xic de 22 anys nacionalitat espanyola com a presumpte autor d’un total huit delictes contra el patrimoni, dos robatoris en empreses, dos dins de cases en grau de temptativa, i dos robatoris en dins de cotxes.

Les diligències han passat a la disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Carlet, en la comarca de la Ribera Alta (València).

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.