Identifiquen un conductor fugat d’un accident a la CV-593, a la Costera, per un vídeo a les xarxes socials

 

Un home ha sigut identificat i posat a disposició judicial després de ser identificat per la Guàrdia Civil com a l’autor d’un delicte contra la seguretat viària. El conductor ha pogut ser identificat gràcies a protagonitzar un vídeo que va ser viral i molt visualitzat en xarxes socials on eixia en la comarca de la Costera fent moviments temeraris amb el cotxe. En el vídeo apareixia entrant en un cotxe i arrancant de forma brusca, amb signes evidents de trobar-se baix la influència de les begudes alcohòliques. A continuació, l’investigat va patir un accident de circulació en la carretera CV-593, a l’altura de la pedania d’Aiacor, a Canals. Segons sembla, després de l’accident l’home es va fugar del lloc dels fets.

Per altra banda, el subsector de Trànsit de València va tindre coneixement de l’existència del vídeo viral que circulava per xarxes el 8 de desembre, motiu pel qual va iniciar una investigació donada la seua transcendència. En el vídeo el conductor posava en perill la integritat física de l’altre ocupant del vehicle, ja que va posar en marxa el cotxe de manera brusca i perillosa, sense esperar tan sols a que el copilot tancara la porta i es col·locara correctament en el seient amb el cinturó de seguretat. La difusió de la gravació va contribuir a donar amb l’acusat.

Després de seguir les línies de la investigació, la Guàrdia Civil a aconseguir identificar al conductor que conduïa el cotxe sinistrat en la CV-593, i va ser investigat com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat viària: per conduir baix la influència de begudes alcohòliques i per conducció temerària. Les diligències del cas han sigut entregades pels agents de Trànsit en el jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Xàtiva.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.