Identifiquen un conductor fugat d’un accident a la CV-593, a la Costera, per un vídeo a les xarxes socials

 

Un home ha sigut identificat i posat a disposició judicial després de ser identificat per la Guàrdia Civil com a l’autor d’un delicte contra la seguretat viària. El conductor ha pogut ser identificat gràcies a protagonitzar un vídeo que va ser viral i molt visualitzat en xarxes socials on eixia en la comarca de la Costera fent moviments temeraris amb el cotxe. En el vídeo apareixia entrant en un cotxe i arrancant de forma brusca, amb signes evidents de trobar-se baix la influència de les begudes alcohòliques. A continuació, l’investigat va patir un accident de circulació en la carretera CV-593, a l’altura de la pedania d’Aiacor, a Canals. Segons sembla, després de l’accident l’home es va fugar del lloc dels fets.

Per altra banda, el subsector de Trànsit de València va tindre coneixement de l’existència del vídeo viral que circulava per xarxes el 8 de desembre, motiu pel qual va iniciar una investigació donada la seua transcendència. En el vídeo el conductor posava en perill la integritat física de l’altre ocupant del vehicle, ja que va posar en marxa el cotxe de manera brusca i perillosa, sense esperar tan sols a que el copilot tancara la porta i es col·locara correctament en el seient amb el cinturó de seguretat. La difusió de la gravació va contribuir a donar amb l’acusat.

Després de seguir les línies de la investigació, la Guàrdia Civil a aconseguir identificar al conductor que conduïa el cotxe sinistrat en la CV-593, i va ser investigat com a presumpte autor de dos delictes contra la seguretat viària: per conduir baix la influència de begudes alcohòliques i per conducció temerària. Les diligències del cas han sigut entregades pels agents de Trànsit en el jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Xàtiva.

Últimes notícies

Picassent estrena el mural 50 de Dones de Ciència amb la neuropediatra Patricia Smeyers

El projecte Dones de Ciència arriba als 50 murals amb una obra al CEIP Sibil·la Mercer de Picassent dedicada a la neuropediatra valenciana Patricia Smeyers, especialista en epilèpsia infantil.

Tanquen temporalment al bany la platja de la Roda d’Altea per contaminació de residus

La platja de la Roda, a Altea, ha quedat tancada temporalment al bany per valors microbiològics per damunt dels màxims admesos en l’aigua.

Morant alerta que encara hi ha qui vol depredar la costa i posa en risc tota la ciutadania

La ministra Diana Morant defensa la proteccio de la costa valenciana i de lAlbufera, i critica les lleis que, segons ella, desprotegeixen aquest espai natural davant del canvi climatic.

Pablo Hernández vol que el Castellón torne a lluitar per l’ascens a Primera

L’entrenador del CD Castellón, renovat fins a 2029, es marca com a mínim tornar a jugar la promoció d’ascens a Primera Divisió i afrontar la nova temporada amb encara més il·lusió.

Torres confia que Zapatero demostrarà la seua innocència en el cas Plus Ultra

El ministre Ángel Víctor Torres assegura a Alacant que el Govern espanyol està absolutament confiat que José Luis Rodríguez Zapatero podrà demostrar la seua innocència en la causa sobre Plus Ultra i reclama al PP coherència davant les seues exigències d’avanç electoral.

Fiscalia manté 13 anys de presó per al raper El Jincho per l’agressió sexual a una menor a València

La Fiscalia Provincial de València manté la petició de 13 anys de presó per al raper madrileny El Jincho per una suposada agressió sexual a una menor de 17 anys en un hotel de la ciutat en novembre de 2023, i reclama la mateixa pena per al també raper Escol Osiris.

Pérez Llorca reclama a Barcelona una nova financiació autonòmica sense privilegis ni greuges

El president valencià Juanfran Pérez Llorca ha defensat a Barcelona un nou model de finançament autonòmic que acabe amb els greuges i garantisca la igualtat entre territoris, junt amb més aigua, infraestructures modernes i una fiscalitat atractiva per a liderar el Mediterrani.

Bustinduy alerta que la falta de controls d’etiquetatge alimentari deixa desprotegits els consumidors valencians

El ministre Pablo Bustinduy ha remés cartes a la Generalitat en què denuncia que la Comunitat Valenciana és l’única autonomia que, segons Consumo, porta anys sense fer controls oficials sobre qualitat i etiquetatge alimentari.