Un incendi afecta a l’antiga bodega Vinival de Patacona, a Alboraia

 

Bombers del Consorci de València han treballat en l’extinció d’un incendi que s’ha declarat aquest migdia a l’antiga bodega Vinival, situada enfront de l’Institut de Patacona, en el terme de la localitat valenciana d’Alboraia.

  

L’incendi, que ja ha sigut controlat, ha afectat aquesta antiga fàbrica de vi, construïda en 1969 i formada per sitges que en el seu moment va ser patrimoni industrial.

  

Fonts del Consorci de Bombers de València han informat que sobre les 12:34 hores han rebut un avís alertant de l’incendi, en el qual han treballat una quinzena de bombers dels parcs de Paterna, Burjassot i La Pobla i de València.

Un incendi en una vivenda a Vila-real

 

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló, dependent de la Diputació, ha intervingut aquesta matinada en un incendi d’habitatge ocorregut a la ciutat de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa. L’avís s’ha rebut a les 04:00 h de la matinada del dijous 20, i fins al lloc s’ha desplaçat una dotació de Bombers procedent del Parc de Nules.

 

El foc afectava la zona de la cuina situada en la planta baixa d’un habitatge unifamiliar, havent-se propagat el fum per tot l’habitatge. Es va decidir confinar en la planta superior, una zona sense risc, a una dona i tres menors, fins que els Bombers de Diputació van aconseguir controlar l’incendi. Una vegada controlat, i ja sense cap perill, van evacuar a aquestes persones a l’exterior de l’habitatge. 

Reanimen a un dels gossos rescatats en l’incendi

  

D’altra banda, dos gossos han sigut també rescatats durant aquest incendi. Un d’ells va haver de ser reanimat per part dels efectius de Bombers i dels serveis sanitaris.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.

Catalá critica que Renfe no haja habilitat autobusos des d’Albal per a la mascletà

L'alcaldessa ha mostrat la seua sorpresa per l'absència d'autobusos de reforç des d'Albal mentres es limita l'arribada de Rodalia a l'Estació del Nord en hores de mascletà. Defén la seguretat del dispositiu i anuncia una avaluació després de les Falles.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat ha garantit la seua col·laboració a Benidorm per a acatar la sentència pels terrenys de la serra Gelada, que imposa una multa de 350 milions. El Consell emmarca el suport com a acompanyament per a executar la fallada amb responsabilitat.