Un incendi afecta a l’antiga bodega Vinival de Patacona, a Alboraia

 

Bombers del Consorci de València han treballat en l’extinció d’un incendi que s’ha declarat aquest migdia a l’antiga bodega Vinival, situada enfront de l’Institut de Patacona, en el terme de la localitat valenciana d’Alboraia.

  

L’incendi, que ja ha sigut controlat, ha afectat aquesta antiga fàbrica de vi, construïda en 1969 i formada per sitges que en el seu moment va ser patrimoni industrial.

  

Fonts del Consorci de Bombers de València han informat que sobre les 12:34 hores han rebut un avís alertant de l’incendi, en el qual han treballat una quinzena de bombers dels parcs de Paterna, Burjassot i La Pobla i de València.

Un incendi en una vivenda a Vila-real

 

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló, dependent de la Diputació, ha intervingut aquesta matinada en un incendi d’habitatge ocorregut a la ciutat de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa. L’avís s’ha rebut a les 04:00 h de la matinada del dijous 20, i fins al lloc s’ha desplaçat una dotació de Bombers procedent del Parc de Nules.

 

El foc afectava la zona de la cuina situada en la planta baixa d’un habitatge unifamiliar, havent-se propagat el fum per tot l’habitatge. Es va decidir confinar en la planta superior, una zona sense risc, a una dona i tres menors, fins que els Bombers de Diputació van aconseguir controlar l’incendi. Una vegada controlat, i ja sense cap perill, van evacuar a aquestes persones a l’exterior de l’habitatge. 

Reanimen a un dels gossos rescatats en l’incendi

  

D’altra banda, dos gossos han sigut també rescatats durant aquest incendi. Un d’ells va haver de ser reanimat per part dels efectius de Bombers i dels serveis sanitaris.

 

 

 

Últimes notícies

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.

Propietaris de Les Naus defenen davant la jutgessa que complien els requisits per a comprar els pisos

Huit propietaris investigats del residencial Les Naus, a la platja de Sant Joan dAlacant, asseguren davant la jutgessa que reunien les condicions per a accedir als habitatges. Les declaracions posen el focus en la interpretació de la unitat de convivència i en labast real dels ingressos que shi havien de declarar.

El PSPV presenta una esmena a la totalitat als primers pressupostos de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE ha registrat una esmena a la totalitat als primers pressupostos de la Generalitat de Pérez Llorca, que considera pensats per a satisfer Vox i amb retallades en vivenda, sanitat i educació.

Castelló i Almeria busquen a Castalia el primer colp de mà cap a Primera Divisió

Castelló i Almeria s’enfronten este dissabte al SkyFy Castalia en l’anada de les semifinals del play-off d’ascens, amb els orelluts somiant a tornar a Primera 35 anys després i els andalusos buscant un nou intent d’ascens.

El València Basket acomiada Cristina Ouviña després de sis temporades plenes de títols

La base aragonesa Cristina Ouviña tanca la seua etapa al València Basket després de sis temporades en què ha sigut clau en tots els títols del club i es despedeix com una de les grans llegendes de la ‘Família Taronja’.

El Consell destina 26,7 milions a replantar els camps arrasats per la dana d’octubre

El Consell ha aprovat un decret que mobilitza 26,7 milions d’euros en ajudes directes de minimis per a replantar cultius llenyosos destruïts per la dana del 29 d’octubre de 2024. Els agricultors rebran 6.000 euros per hectàrea per a recuperar la seua capacitat productiva.

Comença amb retard la reunió entre Educació i sindicats després de quatre dies de paró

La mesa sectorial entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents s'ha reunit de nou este divendres, amb 45 minuts de retard i en la vintena jornada lectiva de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari.

El jutjat de la DANA obri a Mazón totes les resolucions i diligències de la causa

El jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la DANA posa a disposició de la defensa de Carlos Mazón totes les resolucions i diligències dictades, després que l expresident s haja personat formalment en la causa.