10.3 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Un incendi afecta a l’antiga bodega Vinival de Patacona, a Alboraia

 

Bombers del Consorci de València han treballat en l’extinció d’un incendi que s’ha declarat aquest migdia a l’antiga bodega Vinival, situada enfront de l’Institut de Patacona, en el terme de la localitat valenciana d’Alboraia.

  

L’incendi, que ja ha sigut controlat, ha afectat aquesta antiga fàbrica de vi, construïda en 1969 i formada per sitges que en el seu moment va ser patrimoni industrial.

  

Fonts del Consorci de Bombers de València han informat que sobre les 12:34 hores han rebut un avís alertant de l’incendi, en el qual han treballat una quinzena de bombers dels parcs de Paterna, Burjassot i La Pobla i de València.

Un incendi en una vivenda a Vila-real

 

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló, dependent de la Diputació, ha intervingut aquesta matinada en un incendi d’habitatge ocorregut a la ciutat de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa. L’avís s’ha rebut a les 04:00 h de la matinada del dijous 20, i fins al lloc s’ha desplaçat una dotació de Bombers procedent del Parc de Nules.

 

El foc afectava la zona de la cuina situada en la planta baixa d’un habitatge unifamiliar, havent-se propagat el fum per tot l’habitatge. Es va decidir confinar en la planta superior, una zona sense risc, a una dona i tres menors, fins que els Bombers de Diputació van aconseguir controlar l’incendi. Una vegada controlat, i ja sense cap perill, van evacuar a aquestes persones a l’exterior de l’habitatge. 

Reanimen a un dels gossos rescatats en l’incendi

  

D’altra banda, dos gossos han sigut també rescatats durant aquest incendi. Un d’ells va haver de ser reanimat per part dels efectius de Bombers i dels serveis sanitaris.

 

 

 

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.