10.3 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un incendi afecta a l’antiga bodega Vinival de Patacona, a Alboraia

 

Bombers del Consorci de València han treballat en l’extinció d’un incendi que s’ha declarat aquest migdia a l’antiga bodega Vinival, situada enfront de l’Institut de Patacona, en el terme de la localitat valenciana d’Alboraia.

  

L’incendi, que ja ha sigut controlat, ha afectat aquesta antiga fàbrica de vi, construïda en 1969 i formada per sitges que en el seu moment va ser patrimoni industrial.

  

Fonts del Consorci de Bombers de València han informat que sobre les 12:34 hores han rebut un avís alertant de l’incendi, en el qual han treballat una quinzena de bombers dels parcs de Paterna, Burjassot i La Pobla i de València.

Un incendi en una vivenda a Vila-real

 

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló, dependent de la Diputació, ha intervingut aquesta matinada en un incendi d’habitatge ocorregut a la ciutat de Vila-real, a la comarca de la Plana Baixa. L’avís s’ha rebut a les 04:00 h de la matinada del dijous 20, i fins al lloc s’ha desplaçat una dotació de Bombers procedent del Parc de Nules.

 

El foc afectava la zona de la cuina situada en la planta baixa d’un habitatge unifamiliar, havent-se propagat el fum per tot l’habitatge. Es va decidir confinar en la planta superior, una zona sense risc, a una dona i tres menors, fins que els Bombers de Diputació van aconseguir controlar l’incendi. Una vegada controlat, i ja sense cap perill, van evacuar a aquestes persones a l’exterior de l’habitatge. 

Reanimen a un dels gossos rescatats en l’incendi

  

D’altra banda, dos gossos han sigut també rescatats durant aquest incendi. Un d’ells va haver de ser reanimat per part dels efectius de Bombers i dels serveis sanitaris.

 

 

 

Últimes notícies

El PSPV titlla d’estafa la rebaixa fiscal anunciada per Pérez Llorca

El PSPV ha qualificat d'estafa la rebaixa fiscal anunciada per Juanfran Pérez Llorca i ha denunciat que no aborda problemes com el lloguer i la sanitat. José Muñoz ha reclamat aplicar la llei de vivenda, trencar amb l'extrema dreta i avançar cap a un nou model de finançament.

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.

Cau una banda criminal que robava droga i cometia segrestos expressos: set detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada a robatoris de droga i segrestos expressos. La investigació va arrancar després d'un assalt amb trets a un camioner i suma set arrestos.

El Nou Mestalla avança en temps amb pilars, torres i coberta

El Nou Mestalla avança en temps amb la instal·lació de pilars, torres d'escala i elements de la coberta. El projecte entra en nova fase des de febrer de 2026 i manté l'obertura prevista per a estiu de 2027.