11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

L’Ajuntament d’Elx traurà una oferta pública de treball amb 91 places

La taula de negociació de l'Ajuntament d'Elx aprova per majoria posar en marxa un centenar de llocs de treball, dels quals setze seran de promoció interna. En estes places lliures de funcionarial es reforçaran els de policies, personal d'oficis, treballadors socials i psicòlegs. Esta és la major oferta pública de treball des de l'any 2009 amb un total de 107 places, de les quals 91 estan obertes a que qualsevol ciutadà puga presentar-se., mentre que les setze restants seran de promoció interna. Després d'este acord entre la taula de negociació del Consistori i els sindicats, sols falta l'aprovació de la junta del govern local. Si este projecte va avant, està previst que hagen de negociar-se i autoritzar-se les bases de les convocatòries i hi haurà un termini de tres anys que és el màxim que fixa la llei, perquè s'inicie el procediment.

Últimes notícies

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.