La taula de negociació de l'Ajuntament d'Elx aprova per majoria posar en marxa un centenar de llocs de treball, dels quals setze seran de promoció interna. En estes places lliures de funcionarial es reforçaran els de policies, personal d'oficis, treballadors socials i psicòlegs. Esta és la major oferta pública de treball des de l'any 2009 amb un total de 107 places, de les quals 91 estan obertes a que qualsevol ciutadà puga presentar-se., mentre que les setze restants seran de promoció interna. Després d'este acord entre la taula de negociació del Consistori i els sindicats, sols falta l'aprovació de la junta del govern local. Si este projecte va avant, està previst que hagen de negociar-se i autoritzar-se les bases de les convocatòries i hi haurà un termini de tres anys que és el màxim que fixa la llei, perquè s'inicie el procediment.
Últimes notícies
Medi ambient
La Generalitat inicia la revisió del Catàleg de Platges de la Comunitat amb consulta pública
La Generalitat ha iniciat la consulta pública prèvia per a revisar el Catàleg de Platges de la Comunitat Valenciana. El procés busca incorporar aportacions ciutadanes i municipals abans del nou text.
Política
Juan Romero, nou alcalde de Marines després d’un relleu pactat
El ple extraordinari ha triat a Juan Romero (Compromis per Marines) com a nou alcalde amb els vots de PSPV-PSOE i Compromis; el relleu complix el pacte de 2023.
Cultura
Fernando Esteso, icona del destape que va fer ombra a Star Wars
L'actor ha mort este diumenge a València. Figura clau del destape en els 70 i 80, va triomfar al costat d'Andrés Pajares amb comèdies que van trencar la taquilla.
Societat
Fernando Esteso, mite de l’humor dels setanta i huitanta, mor als 80 a València
L'actor i humorista va morir este diumenge a València als 80 anys. Icona del cinema popular, va triomfar amb Pallers en les comèdies de Ozores i va mantindre una llarga carrera en teatre i televisió.
Cultura
Mor l’actor i humorista Fernando Esteso als 80 anys
El comediant va morir de matinada a l'Hospital La Fe després de diversos dies ingressat. Va ser mitat del cèlebre tàndem amb Andrés Pajares i rostre clau del cinema popular.
Cultura
Mor Fernando Esteso als 80 anys a l’Hospital La Fe de València
L'actor i humorista ha mort als 80 anys a l'Hospital La Fe de València, on estava ingressat. El seu representant el va confirmar a l'Acadèmia del Cinema; el còmic es va consagrar en els 70 al costat d'Andrés Pajares.
Successos
Una nova manifestació per la dana ha demanat que Mazón entregue l’acta de diputat
La protesta ha reunit ciutadans i familiars de víctimes per a reclamar que el expresident entregue el seu escó i comparega davant la jutgessa. El recorregut ha passat per Benetússer, Sedaví i Alfafar, algunes de les localitats més afectades.
Política
Compromís exigix al Govern desbloquejar ja la norma que impedix orxata amb menys sucre
Compromís ha enviat una carta als ministres d'Agricultura i de Drets Socials, Consum i Agenda 2030 per a exigir la reforma del Reial decret 1338/1988. Reclama un calendari immediat que permeta vendre orxata amb menys sucre sense perdre la denominació de xufa.




