10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Rescaten dos persones en un incendi originat en una planta baixa a Gandia

Un incendi s'ha produït ahir a la nit en un habitatge de Gandia. Concretament s'ha donat l'avís als Bombers a les 23.00 hores en una planta baixa d'un pis de la capital de la Safor, en el carrer Pintor Segrelles, número 9. Els Bombers han mobilitzat fins al lloc del sinistre dotacions dels parcs de Gandia i Oliva per tal d'extingir les flames. A les 00.41 hores de la matinada s'ha donat per extingit. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, el foc ha afectat un matalàs i un sofà, però el fum s'ha estés amb rapidesa per tot l'edifici. Afortunadament sols s'han de lamentar danys materials, però cap persona s'ha vist afectada. Els bombers han rescatat una persona major que s'havia quedat tancada en el balcó de la seua vivenda en el cinqué pis quan ha eixit per vore què passava. A continuació també han evacuat una altra dona major que viu en el pis superior a l'incendi, és a dir, en el primer, pel fum. Després de l'extinció del foc els efectius han procedit a ventilar l'edifici.

Un incendi calcina sis vehicles a Castelló

Un incendi va calcinar el passat dimecres en un pàrquing de Castelló sis vehicles estacionats. A part d'aquestos quantiosos danys materials, les flames van afectar altres 25 vehicles que han quedat danyats parcialment pel foc. L'incendi es va produir la matinada de dimecres a dijous en el carrer Puig Roda de Castelló, i ara ha transcendit que aquest incendi va deixar l'edifici de l'aparcament sense aigua- Segons ha avançat 'El Periódico Mediterráneo', hi ha nombrosos afectats, ja que no poden utilitzar el subministrament d'aigua. Els veïns denuncies que les flames han destrossat les tuberies i ara tota la finca es veu afectada i no té accés a aigua per a ús diari.

 

Els veïns intenten recuperar-se de l'incendi amb la nova situació que els obliga o a viure en casa de familiars o a utilitzar constantment banys públics. El pati de l'edifici encara està afectat pel fum i queden restes d'olor a fum. Els veïns del bloc sostenen que es tracta d'un incendi provocat: «ens han dit que l'incendi va tindre dos focus dispersos i allunyats, em costa creure que siga casualitat», ha dit un dels veïns. Mentrestant la Policia Local i els Bombers tracten d'esclarir com es van produir exactament les flames i en quines circumstàncies.

Últimes notícies

Evacuada en helicòpter una senderista de 64 anys després d’una síncope en la serra de Bernia

Una senderista de 64 anys ha sigut evacuada en helicòpter després de patir una síncope en la serra de Bernia, a Benissa. L'avís va arribar a les 14.53 i la dona va estar deu minuts inconscient.

Badio i Pradilla lideren la remuntada del València davant Andorra: 84-79

El València Basket es va imposar 84-79 al Morabanc Andorra després d'anar 17 a baix en el tercer quart. Badio, amb 22 punts, i Pradilla, amb 12, van impulsar la reacció.

Les pluges deixen més de 230 l/m² en 12 hores en el sud de València

Les precipitacions més intenses es concentren en el sud de la província amb acumulats superiors a 230 l/m² en 12 hores. S'activa la situació 1 del pla d'inundacions i es vigilen els rius Albaida i Magre.

Desallotgen a 38 veïns a La Pobla Llarga per risc de desbordament

La Guàrdia Civil ha evacuat de manera preventiva a 38 residents del carrer Llevant, al costat del barranc de Barxeta, davant l'augment del cabal i les previsions adverses. Els afectats han sigut reallotjats temporalment a la casa de la joventut.

El Govern manté contacte constant amb Indonèsia i les famílies pel naufragi amb quatre espanyols desapareguts

L'Executiu seguix en coordinació amb les autoritats indonèsies per la busca de quatre espanyols desapareguts després d'un naufragi. Les famílies reben informació en temps real.

Bernabé acusa a Feijóo d’ocultar missatges del 29-O i de maniobrar amb finalitats polítics

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo d'ocultar part dels missatges del 29 d'octubre i d'entregar documentació retallada en ple Nadal. Reclama transparència total, disculpes i la seua presència com a testimoni el 9 de gener.

La Generalitat envia un segon És_Alert a tota la província de València per la pluja

La Generalitat Valenciana ha enviat un segon És_Alert a tots els mòbils de la província per a alertar de possibles inundacions. Demana evitar llits i desplaçaments.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i barrancs desbordats a València

L'episodi de pluges intenses ha obligat a evacuar vivendes a Benferri i ha causat desbordes en la rambla del riu Vaca i a Abanilla. El trànsit s'ha vist condicionat en l'A-7, A-3 i AP-7.