Una jove de 21 anys afirma ser Madeleine McCann: ‘Necessite una prova d’ADN’

Madeleine McCann tenia només tres anys quan va desaparéixer en 2007 del complex turístic en el qual es trobava de vacances al costat de la seua família. Va ocórrer a Praia da Luz, a l’Algarve portugués, i el seu cas va donar la volta al món. Després d’anys d’investigació i moltes teories sobre el parador de la xiqueta, ara una jove polonesa ha assegurat ser l’autèntica Madeleine McCann.

L’última novetat ha deixat a tots sobresaltats, ja que una jove de 21 anys assegura que ella és Madeleine, tan confiada està que ha demanat fer-se una prova d’ADN. La xica i el seu testimoniatge s’ha fet viral en les xarxes socials, després que aquesta pujara un vídeo en el seu compte d’Instagram dient que ella era la jove britànica i que busca conéixer als seus pares.

En un perfil d’Instagram anomenat ‘iammadeleinemccann’, Julia confessa no estar segura de la seua vertadera identitat. A través del compte, creada fa menys d’una setmana, aquesta jove polonesa comparteix amb els seus seguidors les raons per les quals creu ser la xicoteta Madeleine. Marques similars en l’ull, rostre i cames, expressions facials o lunars són algunes de les proves que exposa per a guanyar credibilitat.

Julia assevera a més que no té records de la seua infància i que pateix un trastorn d’estrés posttraumàtic per haver sigut víctima d’abusos per part d’un pedòfil alemany. També confessa que des de la seua família mai li han volgut parlar del seu passat i que fa uns mesos va intentar obtindre una còpia del seu certificat de naixement sense èxit.

A més de dir que no recorda gran part de la seua infància, «però el meu primer record és molt fort». I ho descriu així: «Es tracta de vacances en un lloc càlid on hi havia platja i edificis blancs o de colors molt clars amb apartaments. Record que vaig veure tortugues a la platja«. I finalment comentava: «No veig a la meua família en aquest record».

Per això demana ajuda per a poder parlar amb els pares de Madeleine McCann, Kate i Gerry, i realitzar-se una prova d’ADN per a descobrir si les seues hipòtesis són certes.

Malgrat els seus intents per demostrar la seua identitat, les policies britàniques i poloneses no acaben de creure a la jove i «ignoren» el seu testimoniatge, tal com ha confessat la jove.

A més, la jove ha pujat una foto d’ella de la seua infància amb les quals hi havia de Madeleine. Ella insisteix que s’assembla físicament a la xiqueta que va desaparéixer en 2007 i per això vol que se li facen proves genètiques: «Tinc ulls semblants, forma de cara, orelles, llavis, tenia l’espai entre les dents», explicava.

El cas de Madeleine McCann

Madeleine es trobava de vacances en un apartament a Praia dona Llum, a l’Algarve portugués, al costat dels seus pares, Gerry i Kate, i els seus germans, els bessons Sean i Amelie, un any menor que ella. El 3 de maig de 2007, Gerry i Kate van eixir a sopar amb amics a un restaurant pròxim, alternant-se amb ells per a acostar-se de tornada a l’apartament al llarg de la vetlada. Quan Kate ho va fer, va descobrir que Madeleine havia desaparegut.

Continua viva Madeleine McCann?

La Policia Metropolitana del Regne Unit, que col·labora amb les autoritats portugueses i alemanyes en la investigació, continua emmarcant aquest cas dins de la categoria de «persones desaparegudes«, ja que no té «proves definitives» sobre la possible defunció de Madeleine.
Per part seua, les autoritats alemanyes van assumir en 2020 que Madeleine havia mort i van acusar el principal sospitós: un pedòfil alemany anomenat Christian Brueckner que va viure a l’Algarve en l’època en la qual va desaparéixer la menor. Dos anys després la Fiscalia portuguesa va informar que les autoritats alemanyes li van imputar com a sospitós del segrest i assassinat de la xicoteta.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.