12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Zelenski proposarà un ‘intercanvi’ de territoris a Rússia si Trump organitza negociacions de pau

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El president d’Ucraïna, Volodímir Zelenski, ha afirmat que proposarà un “intercanvi” de territoris a Rússia en el cas que el seu homòleg nord-americà, Donald Trump, aconseguisca organitzar negociacions de pau amb el Kremlin en el marc de la invasió russa del país europeu, desencadenada el 24 de febrer de 2022 per ordre del president rus, Vladímir Putin.

En una entrevista amb el diari britànic ‘The Guardian’, el mandatari ucraïnès ha proposat cedir les terres que controla a la regió russa de Kursk des de fa sis mesos, quan les tropes ucraïneses van llançar una sorprenent incursió.

“Intercanviarem un territori per un altre”, ha declarat, si bé ha agregat que no sap què part del territori ucraïnès ocupat per Rússia demanaria Ucraïna a canvi. “No ho sé, ja veurem. Però tots els nostres territoris són importants, no hi ha cap prioritat”, ha manifestat.

Últimes notícies

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.