Zelenski proposarà un ‘intercanvi’ de territoris a Rússia si Trump organitza negociacions de pau

MADRID, 12 (EUROPA PRESS)

El president d’Ucraïna, Volodímir Zelenski, ha afirmat que proposarà un “intercanvi” de territoris a Rússia en el cas que el seu homòleg nord-americà, Donald Trump, aconseguisca organitzar negociacions de pau amb el Kremlin en el marc de la invasió russa del país europeu, desencadenada el 24 de febrer de 2022 per ordre del president rus, Vladímir Putin.

En una entrevista amb el diari britànic ‘The Guardian’, el mandatari ucraïnès ha proposat cedir les terres que controla a la regió russa de Kursk des de fa sis mesos, quan les tropes ucraïneses van llançar una sorprenent incursió.

“Intercanviarem un territori per un altre”, ha declarat, si bé ha agregat que no sap què part del territori ucraïnès ocupat per Rússia demanaria Ucraïna a canvi. “No ho sé, ja veurem. Però tots els nostres territoris són importants, no hi ha cap prioritat”, ha manifestat.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.