FGV recomana viatjar en silenci als usuaris per a disminuir el risc de contagi de Covid-19

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) recomana als usuaris de Metrovalencia i TRAM d’Alacant viatjar en silenci per a disminuir el possible risc de contagi de Covid-19 en els desplaçaments. L’empresa ha intensificat la campanya informativa sobre les recomanacions en vigor per als viatges davant l’actual situació provocada pel coronavirus.

 

Amb esta campanya, distribuïda en diferents suports informatius a l’interior dels trens i tramvies en servici, es recorda a les persones usuàries les recomanacions que cal tindre en compte a l’hora de fer desplaçaments en el transport públic.

 

Una de les recomanacions que s’ha afegit a la ja existents és la de viatjar en silenci, ja que «diferents estudis asseguren que no interactuar verbalment amb altres usuaris durant els desplaçaments disminuïx considerablement el risc de contagi del Covid-19».

 

Intesificació de la neteja

En la campanya també es recorda que és obligatòria l’ús de mascareta de protecció homologada durant tota l’estada i en tot moment dins de les instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’ Alacant. FGV facilita la seua compra en diferents màquines automàtiques distribuïdes per les principals estacions de les dos xarxes.

 

També es recorda que els clients tenen a la seua disposició dispensadors d’hidrogel en els vestíbuls de les estacions i a l’interior de les unitats de metre i tramvia, i que cada tres minuts es renova «completament» l’aire dins de totes les unitats de l’empresa pública. Finalment, es recorda que FGV ha reforçat la neteja i desinfecció del material mòbil i les instal·lacions per a major seguretat en els desplaçaments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.