FGV recomana viatjar en silenci als usuaris per a disminuir el risc de contagi de Covid-19

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) recomana als usuaris de Metrovalencia i TRAM d’Alacant viatjar en silenci per a disminuir el possible risc de contagi de Covid-19 en els desplaçaments. L’empresa ha intensificat la campanya informativa sobre les recomanacions en vigor per als viatges davant l’actual situació provocada pel coronavirus.

 

Amb esta campanya, distribuïda en diferents suports informatius a l’interior dels trens i tramvies en servici, es recorda a les persones usuàries les recomanacions que cal tindre en compte a l’hora de fer desplaçaments en el transport públic.

 

Una de les recomanacions que s’ha afegit a la ja existents és la de viatjar en silenci, ja que «diferents estudis asseguren que no interactuar verbalment amb altres usuaris durant els desplaçaments disminuïx considerablement el risc de contagi del Covid-19».

 

Intesificació de la neteja

En la campanya també es recorda que és obligatòria l’ús de mascareta de protecció homologada durant tota l’estada i en tot moment dins de les instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’ Alacant. FGV facilita la seua compra en diferents màquines automàtiques distribuïdes per les principals estacions de les dos xarxes.

 

També es recorda que els clients tenen a la seua disposició dispensadors d’hidrogel en els vestíbuls de les estacions i a l’interior de les unitats de metre i tramvia, i que cada tres minuts es renova «completament» l’aire dins de totes les unitats de l’empresa pública. Finalment, es recorda que FGV ha reforçat la neteja i desinfecció del material mòbil i les instal·lacions per a major seguretat en els desplaçaments.

Últimes notícies

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.

CSIF porta a Fiscalia les suposades coaccions als seus delegats en la negociació d’Educació

El sindicat CSIF ha presentat un escrit a Fiscalia i a Delegacio del Govern perque investiguen els intents de coaccio i intimidacio que, segons denuncia, van patir els seus delegats en la mesa de negociacio d’Educacio per la vaga indefinida del professorat no universitari.

El Ministeri envia a Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni del Parc Central

El Ministeri de Transports ha remés a l’Ajuntament d’Alacant i a la Generalitat l’esborrany del conveni per al futur Parc Central, amb una inversió prevista de 347 milions d’euros, que ara analitzen els tècnics municipals.

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.