12.6 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

FGV recomana viatjar en silenci als usuaris per a disminuir el risc de contagi de Covid-19

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) recomana als usuaris de Metrovalencia i TRAM d’Alacant viatjar en silenci per a disminuir el possible risc de contagi de Covid-19 en els desplaçaments. L’empresa ha intensificat la campanya informativa sobre les recomanacions en vigor per als viatges davant l’actual situació provocada pel coronavirus.

 

Amb esta campanya, distribuïda en diferents suports informatius a l’interior dels trens i tramvies en servici, es recorda a les persones usuàries les recomanacions que cal tindre en compte a l’hora de fer desplaçaments en el transport públic.

 

Una de les recomanacions que s’ha afegit a la ja existents és la de viatjar en silenci, ja que «diferents estudis asseguren que no interactuar verbalment amb altres usuaris durant els desplaçaments disminuïx considerablement el risc de contagi del Covid-19».

 

Intesificació de la neteja

En la campanya també es recorda que és obligatòria l’ús de mascareta de protecció homologada durant tota l’estada i en tot moment dins de les instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’ Alacant. FGV facilita la seua compra en diferents màquines automàtiques distribuïdes per les principals estacions de les dos xarxes.

 

També es recorda que els clients tenen a la seua disposició dispensadors d’hidrogel en els vestíbuls de les estacions i a l’interior de les unitats de metre i tramvia, i que cada tres minuts es renova «completament» l’aire dins de totes les unitats de l’empresa pública. Finalment, es recorda que FGV ha reforçat la neteja i desinfecció del material mòbil i les instal·lacions per a major seguretat en els desplaçaments.

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.