FGV recomana viatjar en silenci als usuaris per a disminuir el risc de contagi de Covid-19

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) recomana als usuaris de Metrovalencia i TRAM d’Alacant viatjar en silenci per a disminuir el possible risc de contagi de Covid-19 en els desplaçaments. L’empresa ha intensificat la campanya informativa sobre les recomanacions en vigor per als viatges davant l’actual situació provocada pel coronavirus.

 

Amb esta campanya, distribuïda en diferents suports informatius a l’interior dels trens i tramvies en servici, es recorda a les persones usuàries les recomanacions que cal tindre en compte a l’hora de fer desplaçaments en el transport públic.

 

Una de les recomanacions que s’ha afegit a la ja existents és la de viatjar en silenci, ja que «diferents estudis asseguren que no interactuar verbalment amb altres usuaris durant els desplaçaments disminuïx considerablement el risc de contagi del Covid-19».

 

Intesificació de la neteja

En la campanya també es recorda que és obligatòria l’ús de mascareta de protecció homologada durant tota l’estada i en tot moment dins de les instal·lacions de Metrovalencia i TRAM d’ Alacant. FGV facilita la seua compra en diferents màquines automàtiques distribuïdes per les principals estacions de les dos xarxes.

 

També es recorda que els clients tenen a la seua disposició dispensadors d’hidrogel en els vestíbuls de les estacions i a l’interior de les unitats de metre i tramvia, i que cada tres minuts es renova «completament» l’aire dins de totes les unitats de l’empresa pública. Finalment, es recorda que FGV ha reforçat la neteja i desinfecció del material mòbil i les instal·lacions per a major seguretat en els desplaçaments.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.