Mastodon
22.8 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

La Generalitat investiga la celebració d’una festa en el port d’Alacant sense mesures de seguretat

 

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha ordenat este diumenge a la Unitat Adscrita de la Policia Nacional al territori valencià l’obertura d’una investigació per la presumpta celebració en el port d’Alacant d’una festa en la que no es respectaven les mesures de seguretat sanitàries.

 

Bravo ha traslladat la petició de manera formal a la comissària de la Policia de la Generalitat, Marisol Conde, després de tindre coneixement d’un vídeo en el que s’observa a desenes de persones sense mascaretes i com les taules del local no respecten la distància que marca l’autoritat sanitària. Segons explica la Generalitat en un comunicat, la titular d’Interior ha assenyalat la «rapidesa» amb la que han actuat res més tindre coneixement dels fets investigats.

 

Bravo ha explicat que la Policia investigarà «la veracitat del vídeo» i, una volta s’haja determinat que és real i actual, «es faran les investigacions necessàries per a identificar als organitzadors i participants en la festa i determinar les possibles sancions a les que s’enfronten per l’incompliment de les mesures sanitàries adoptades per a previndre el contagi del Covid-19».

 

«L’Administració ha de ser contundent contra aquells que se salten les mesures»

D’esta forma, ha recordat que «les persones organitzadores de la festa i les persones participants no sols podrien haver infringit l’obligació de portar mascareta o no guardar la distància de seguretat, sinó que també es podrien enfrontar a sancions per no respectar el toc de queda si es demostrara que les imàtgens són posteriors a les 00.00 hores». La consellera ha afegit, a demés, que cal recordar que l’oci nocturn té prohibit obrir des d’el mes d’agost passat.

 

En este sentit, Bravo ha afirmat que és necessari investigar els fets per a poder «actuar contra aquells que posen en perill la salut de tots». «El reglament sancionador de la Generalitat preveu precisament que l’Administració siga contundent contra aquells que se salten les mesures imposades per l’autoritat sanitària», ha advertit.

Últimes notícies

Barcelona firma un 6-0 al València i recupera la seua millor versió

Golejada incontestable en el Johan Cruyff amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski. L'equip de Flic mana en joc i se situa segon a dos punts del líder.

Gayà lamenta el 6-0 i admet que el Barça els té presa la mesura

El capità del València va qualificar de molt dolorosa la derrota per 6-0 davant el Barcelona i va recordar el 7-1 del curs passat. Va assenyalar que el segon gol de Raphinha els va deixar tocats i va demanar reaccionar amb treball.

6-0: El Barcelona arrasa al València i recupera sensacions

L'equip de Hansi Flic es va reconciliar amb la seua millor versió i va firmar un 6-0 davant el València en l'estrena del Johan Cruyff en LaLiga, amb doblets de Fermín, Raphinha i Lewandowski.

Fermin Lopez dona avantatge al Barcelona al descans davant el València (1-0)

El Barcelona mana 1-0 a l'intermedi en l'Estadi Johan Cruyff gràcies a una miqueta de Fermin Lopez en el minut 29. El València a penes inquiet en la primera part.

Flic introduïx sis canvis i el València suma a Gayà i Copete

El Barcelona trencada amb sis novetats, inclòs el debut oficial de Roony i la titularitat de Rashford. El València reforça la defensa amb Gayà i Copete i apunta a una línia de cinc.

Flic revoluciona l’onze amb sis canvis; Gayà i Copete, novetats al València

El Barcelona introduïx sis canvis en el seu onze davant el València, amb el debut oficial de Roony Bardghji i Ferran Torres com a referència. Els de Corberán incorporen a Gayà i Copete i apunten a una línia de cinc arrere.

Sabor Estimar Paelles, de l’Equador, gana a Sueca el títol a la millor paella del món

El restaurant equatorià Sabor Estimar Paelles es va imposar en la 64 edició del concurs de Sueca després de mesurar-se a 40 equips. El podi el van completar Lenin Ruelas Cuina i Casa Macario, amb diversos premis especials per àmbits.

El Llevant resistix al Betis i suma el seu primer punt amb un 2-2 treballat

El Llevant va passar del 2-0 al 2-2 davant un Betis que va dominar de principi a fi la segona part. Fornals va igualar i Ryan va evitar la remuntada en el tram final.