La presidència del PP València ja té nous candidats a la presidència. Carlos Monzón i José Vicente Anaya.

 

 

Este divendres Carlos Mazón i José Vicente Anaya han sigut proclamats com a candidats a presidir el Partit Popular de la Comunitat Valenciana després d’haver superat el requisit de presentació dels avals que exigeix el reglament.

Va ser este divendres quan a les 20 h finalitzava el termini per a la presentació d’avals. Després va tindre lloc com així ho dicta el reglament la comprovació per part del COC dels avals exigits pel reglament del Congrés autonòmic per a concórrer al procés electoral, s’ha proclamat el nom dels candidats, segons ha informat el COC en un comunicat.

Esta decisió és la que dona pas a l’inici de la campanya electoral per al Congrés Autonòmic que comença este dissabte dia 15 de maig i té una durada de 15 dies, segons marca el reglament del congrés.

11.853 avals han sigut els que ha presentat Carlos Mazón este divendres en la seu regional del Partit Popular que van ser recollits al llarg de tota la Comunitat Valenciana entre els afiliats de la formació per a concórrer com a candidat. Ha agraït “el suport i la gran il·lusió” dels afiliats i ha remarcat que “hi ha vents de canvi al llarg de tota la Comunitat Valenciana”.

José Vicente Anaya, també ha lliurat els seus avals este divendres, després d’haver fet un gran treball visitants diferents pobles duguen a terme un “dur recorregut per un munt de pobles” i visitar a afiliats que, segons considera, “no han tingut la llibertat de poder decidir a qui li donaven el vot”. Segons Anaya, ha rebut el suport d’unes 400 o 500 persones, però només ha lliurat els avals que creuen que “estan justos i bé per a passar el tall de 150 o 200”. De fet, ha incidit en què “no es tracta de forces” quant al nombre d’avals presentats.

Encara tot això, el COC no ha proclamat candidat a l’expresident de Noves Generacions (NNGG) del PP valencià José Luis Bayo, que este dijous presentava la seua candidatura i esgrimia 200 avals, segons va informar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.