11.5 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

La presidència del PP València ja té nous candidats a la presidència. Carlos Monzón i José Vicente Anaya.

 

 

Este divendres Carlos Mazón i José Vicente Anaya han sigut proclamats com a candidats a presidir el Partit Popular de la Comunitat Valenciana després d’haver superat el requisit de presentació dels avals que exigeix el reglament.

Va ser este divendres quan a les 20 h finalitzava el termini per a la presentació d’avals. Després va tindre lloc com així ho dicta el reglament la comprovació per part del COC dels avals exigits pel reglament del Congrés autonòmic per a concórrer al procés electoral, s’ha proclamat el nom dels candidats, segons ha informat el COC en un comunicat.

Esta decisió és la que dona pas a l’inici de la campanya electoral per al Congrés Autonòmic que comença este dissabte dia 15 de maig i té una durada de 15 dies, segons marca el reglament del congrés.

11.853 avals han sigut els que ha presentat Carlos Mazón este divendres en la seu regional del Partit Popular que van ser recollits al llarg de tota la Comunitat Valenciana entre els afiliats de la formació per a concórrer com a candidat. Ha agraït “el suport i la gran il·lusió” dels afiliats i ha remarcat que “hi ha vents de canvi al llarg de tota la Comunitat Valenciana”.

José Vicente Anaya, també ha lliurat els seus avals este divendres, després d’haver fet un gran treball visitants diferents pobles duguen a terme un “dur recorregut per un munt de pobles” i visitar a afiliats que, segons considera, “no han tingut la llibertat de poder decidir a qui li donaven el vot”. Segons Anaya, ha rebut el suport d’unes 400 o 500 persones, però només ha lliurat els avals que creuen que “estan justos i bé per a passar el tall de 150 o 200”. De fet, ha incidit en què “no es tracta de forces” quant al nombre d’avals presentats.

Encara tot això, el COC no ha proclamat candidat a l’expresident de Noves Generacions (NNGG) del PP valencià José Luis Bayo, que este dijous presentava la seua candidatura i esgrimia 200 avals, segons va informar.

Últimes notícies

Una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana

Més d'una de cada deu denúncies per abusos sexuals digitals a menors es registra en la Comunitat Valenciana. En 2024 va haver-hi 117 casos i el grooming va repuntar.

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.