La presidència del PP València ja té nous candidats a la presidència. Carlos Monzón i José Vicente Anaya.

 

 

Este divendres Carlos Mazón i José Vicente Anaya han sigut proclamats com a candidats a presidir el Partit Popular de la Comunitat Valenciana després d’haver superat el requisit de presentació dels avals que exigeix el reglament.

Va ser este divendres quan a les 20 h finalitzava el termini per a la presentació d’avals. Després va tindre lloc com així ho dicta el reglament la comprovació per part del COC dels avals exigits pel reglament del Congrés autonòmic per a concórrer al procés electoral, s’ha proclamat el nom dels candidats, segons ha informat el COC en un comunicat.

Esta decisió és la que dona pas a l’inici de la campanya electoral per al Congrés Autonòmic que comença este dissabte dia 15 de maig i té una durada de 15 dies, segons marca el reglament del congrés.

11.853 avals han sigut els que ha presentat Carlos Mazón este divendres en la seu regional del Partit Popular que van ser recollits al llarg de tota la Comunitat Valenciana entre els afiliats de la formació per a concórrer com a candidat. Ha agraït “el suport i la gran il·lusió” dels afiliats i ha remarcat que “hi ha vents de canvi al llarg de tota la Comunitat Valenciana”.

José Vicente Anaya, també ha lliurat els seus avals este divendres, després d’haver fet un gran treball visitants diferents pobles duguen a terme un “dur recorregut per un munt de pobles” i visitar a afiliats que, segons considera, “no han tingut la llibertat de poder decidir a qui li donaven el vot”. Segons Anaya, ha rebut el suport d’unes 400 o 500 persones, però només ha lliurat els avals que creuen que “estan justos i bé per a passar el tall de 150 o 200”. De fet, ha incidit en què “no es tracta de forces” quant al nombre d’avals presentats.

Encara tot això, el COC no ha proclamat candidat a l’expresident de Noves Generacions (NNGG) del PP valencià José Luis Bayo, que este dijous presentava la seua candidatura i esgrimia 200 avals, segons va informar.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.