La presidència del PP València ja té nous candidats a la presidència. Carlos Monzón i José Vicente Anaya.

 

 

Este divendres Carlos Mazón i José Vicente Anaya han sigut proclamats com a candidats a presidir el Partit Popular de la Comunitat Valenciana després d’haver superat el requisit de presentació dels avals que exigeix el reglament.

Va ser este divendres quan a les 20 h finalitzava el termini per a la presentació d’avals. Després va tindre lloc com així ho dicta el reglament la comprovació per part del COC dels avals exigits pel reglament del Congrés autonòmic per a concórrer al procés electoral, s’ha proclamat el nom dels candidats, segons ha informat el COC en un comunicat.

Esta decisió és la que dona pas a l’inici de la campanya electoral per al Congrés Autonòmic que comença este dissabte dia 15 de maig i té una durada de 15 dies, segons marca el reglament del congrés.

11.853 avals han sigut els que ha presentat Carlos Mazón este divendres en la seu regional del Partit Popular que van ser recollits al llarg de tota la Comunitat Valenciana entre els afiliats de la formació per a concórrer com a candidat. Ha agraït «el suport i la gran il·lusió» dels afiliats i ha remarcat que «hi ha vents de canvi al llarg de tota la Comunitat Valenciana».

José Vicente Anaya, també ha lliurat els seus avals este divendres, després d’haver fet un gran treball visitants diferents pobles duguen a terme un «dur recorregut per un munt de pobles» i visitar a afiliats que, segons considera, «no han tingut la llibertat de poder decidir a qui li donaven el vot». Segons Anaya, ha rebut el suport d’unes 400 o 500 persones, però només ha lliurat els avals que creuen que «estan justos i bé per a passar el tall de 150 o 200». De fet, ha incidit en què «no es tracta de forces» quant al nombre d’avals presentats.

Encara tot això, el COC no ha proclamat candidat a l’expresident de Noves Generacions (NNGG) del PP valencià José Luis Bayo, que este dijous presentava la seua candidatura i esgrimia 200 avals, segons va informar.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.