14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Una residència de Vinaròs confirma el brot de 21 persones que ja havien rebut la primera dosi de la vacuna

 

Este dilluns s’ha comunicat des de la residència de persones majors de Sant Sebastià, ubicada en la localitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), un brot de coronavirus que afecta a 21 persones, entre usuaris i treballadors. 

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, l’Ajuntament d’este municipi ha comunicat que tots els afectats pel virus estan i cap d’ells presenta símptomes greus. A demés, el consistori està repartint material sanitari per a ajudar a controlar el focus, com diferents EPI per al personal i s’ha posat a disposició de la residència un Servici d’Atenció Domiciliària (SAD).

 

Tots els residents i els treballadors d’esta residència van rebre la primera dosi de la vacunació contra el coronavirus el passat 31 de desembre, però esta no és completament efectiva fins una setmana després de rebre la segona dosi, per a la que cal esperar 21 dies per a posar.

 

L’origen del brot està en el positiu d’un dels usuaris, que el dia 9 de gener va presentar símptomes. Davant d’esta situació, es van fer proves PCR tant a treballadors com a residents, i 14 usuaris, 5 persones del personal i 2 monges de la residència van donar positiu.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.