València i Alacant, les millors ciutats del món per a viure segons els expatriats

 

València i Alacant són la primera i segona millors ciutats del món per a anar-se’n a viure segons un estudi dut a terme per la companyia ‘InterNations’, que preguntava als immigrants sobre la seua qualitat de vida a la ciutat a la que es van traslladar.

 

L’Expat City Rànquing, és un dels estudis més extensos en el món sobre viure i treballar a l’estranger i ha donat a conèixer els seus resultats que este 2020 situen a dos ciutats valencianes com dos llocs ideals per a viure.

 

L’estudi explica que València és la ‘clara guanyadora’ de l’enquesta, i situa a la ciutat en primera posició de 66 en les categories de ‘Qualitat de vida urbana’, ‘Oci i clima’ i ‘Salut i medi ambient’. No obstant això, la ciutat és la 21 en la categoria de ‘Transport’ i la 34 en ‘Seguretat i política’.

 

Quant a Alacant, està en el 19 en «Qualitat de vida urbana», la sèptima en ‘Oci i clima’, la 46 en ‘Transport’, la 39 en ‘Seguretat i Política’ i la sexta en ‘Salut i medi ambient’.

 

Dos destins considerats els millors del món per a viure

Tant Alacant com València,  lideren una llista de 66 ciutats que situa altres tres ciutats de la península Ibèrica en el top 10 (Lisboa, tercera; Màlaga, sexta i Madrid, novena).

 

De València, InterNations destaca que els enquestats aprecien l’assequible i accessible de la salut’ i la quantitat d’opcions d’oci i bon temps de la ciutat del Túria. Dos terços dels enquestats estan d’acord que és fàcil trobar nous amics i el 84% consideren que és fàcil adaptar-se a la cultura local del territori valencià.

 

Quant a Alacant, l’enquesta la considera un paradís per als jubilats. Així destaca que un 83% dels enquestats se sent a casa en la ciutat.

Últimes notícies

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.