València i Alacant, les millors ciutats del món per a viure segons els expatriats

 

València i Alacant són la primera i segona millors ciutats del món per a anar-se’n a viure segons un estudi dut a terme per la companyia ‘InterNations’, que preguntava als immigrants sobre la seua qualitat de vida a la ciutat a la que es van traslladar.

 

L’Expat City Rànquing, és un dels estudis més extensos en el món sobre viure i treballar a l’estranger i ha donat a conèixer els seus resultats que este 2020 situen a dos ciutats valencianes com dos llocs ideals per a viure.

 

L’estudi explica que València és la ‘clara guanyadora’ de l’enquesta, i situa a la ciutat en primera posició de 66 en les categories de ‘Qualitat de vida urbana’, ‘Oci i clima’ i ‘Salut i medi ambient’. No obstant això, la ciutat és la 21 en la categoria de ‘Transport’ i la 34 en ‘Seguretat i política’.

 

Quant a Alacant, està en el 19 en «Qualitat de vida urbana», la sèptima en ‘Oci i clima’, la 46 en ‘Transport’, la 39 en ‘Seguretat i Política’ i la sexta en ‘Salut i medi ambient’.

 

Dos destins considerats els millors del món per a viure

Tant Alacant com València,  lideren una llista de 66 ciutats que situa altres tres ciutats de la península Ibèrica en el top 10 (Lisboa, tercera; Màlaga, sexta i Madrid, novena).

 

De València, InterNations destaca que els enquestats aprecien l’assequible i accessible de la salut’ i la quantitat d’opcions d’oci i bon temps de la ciutat del Túria. Dos terços dels enquestats estan d’acord que és fàcil trobar nous amics i el 84% consideren que és fàcil adaptar-se a la cultura local del territori valencià.

 

Quant a Alacant, l’enquesta la considera un paradís per als jubilats. Així destaca que un 83% dels enquestats se sent a casa en la ciutat.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.