Camps, després de l’anunci del recurs del PSOE a la seua absolució: ‘No m’espanten, no em fan por i no em van a parar’

Diu que té ara fins i tot «més il·lusió» de tornar a la política i es pregunta: «Què tinc jo perquè em perseguisquen d’esta manera?»

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

L’expresident de la Generalitat Francisco Camps ha assegurat, després de l’anunci de presentació del recurs per part del PSOE a la sentència que li va absoldre de presumptes adjudicacions irregulars a una empresa de la Gürtel, que no va «a parar» i que va a continuar amb la seua «il·lusió» de tornar a la primera línia política. «No m’espanten, no em fan por i no em van a parar», ha garantit.

Així ho ha manifestat l’expresident en una compareixença, després que el PSOE haja comunicat la presentació d’un recurs de cassació contra la sentència de l’Audiència Nacional que el passat mes de maig va absoldre a Camps del delicte de tràfic d’influències en concurs ideal amb prevaricació del que havia sigut acusat en el judici del ‘cas Gürtel’ relacionat amb els contractes adjudicats a l’empresa Orange Market, pertanyent a la trama.

Camps ha carregat contra el PSOE, partit al que ha acusat de perseguir-li i atacar-li «durant tantíssims anys». «No tenen catadura moral per a dir-me a mi gens. Precisament ells són els que menys tenen», ha expressat. «Vaig creure que el PSOE tenia un mínim encara d’ètica i moral, segurament amb una acció per la meua banda massa optimista, però m’he adonat que no», ha continuat.

Així, ha garantit que no va a «parar», sinó a «continuar» amb el seu «interès i il·lusió» de tornar a la primera línia política, encara que s’ha preguntat: «Què tinc jo perquè em perseguisquen d’esta manera?». «Vaig a seguir defensant en el que crec», ha insistit. I s’ha mostrat «amb més força i il·lusió que mai» i amb «ganes de seguir barallant» per a tornar a la «tasca política».

«Porte uns quants mesos recorrent la Comunitat Valenciana amb un munt de gent que em demana que continue», ha agregat Camps, que ha subratllat que es veu «més preparat i amb més opcions i força».

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.