Camps, després de l’anunci del recurs del PSOE a la seua absolució: ‘No m’espanten, no em fan por i no em van a parar’

Diu que té ara fins i tot “més il·lusió” de tornar a la política i es pregunta: “Què tinc jo perquè em perseguisquen d’esta manera?”

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

L’expresident de la Generalitat Francisco Camps ha assegurat, després de l’anunci de presentació del recurs per part del PSOE a la sentència que li va absoldre de presumptes adjudicacions irregulars a una empresa de la Gürtel, que no va “a parar” i que va a continuar amb la seua “il·lusió” de tornar a la primera línia política. “No m’espanten, no em fan por i no em van a parar”, ha garantit.

Així ho ha manifestat l’expresident en una compareixença, després que el PSOE haja comunicat la presentació d’un recurs de cassació contra la sentència de l’Audiència Nacional que el passat mes de maig va absoldre a Camps del delicte de tràfic d’influències en concurs ideal amb prevaricació del que havia sigut acusat en el judici del ‘cas Gürtel’ relacionat amb els contractes adjudicats a l’empresa Orange Market, pertanyent a la trama.

Camps ha carregat contra el PSOE, partit al que ha acusat de perseguir-li i atacar-li “durant tantíssims anys”. “No tenen catadura moral per a dir-me a mi gens. Precisament ells són els que menys tenen”, ha expressat. “Vaig creure que el PSOE tenia un mínim encara d’ètica i moral, segurament amb una acció per la meua banda massa optimista, però m’he adonat que no”, ha continuat.

Així, ha garantit que no va a “parar”, sinó a “continuar” amb el seu “interès i il·lusió” de tornar a la primera línia política, encara que s’ha preguntat: “Què tinc jo perquè em perseguisquen d’esta manera?”. “Vaig a seguir defensant en el que crec”, ha insistit. I s’ha mostrat “amb més força i il·lusió que mai” i amb “ganes de seguir barallant” per a tornar a la “tasca política”.

“Porte uns quants mesos recorrent la Comunitat Valenciana amb un munt de gent que em demana que continue”, ha agregat Camps, que ha subratllat que es veu “més preparat i amb més opcions i força”.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.