Camps, després de l’anunci del recurs del PSOE a la seua absolució: ‘No m’espanten, no em fan por i no em van a parar’

Diu que té ara fins i tot “més il·lusió” de tornar a la política i es pregunta: “Què tinc jo perquè em perseguisquen d’esta manera?”

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

L’expresident de la Generalitat Francisco Camps ha assegurat, després de l’anunci de presentació del recurs per part del PSOE a la sentència que li va absoldre de presumptes adjudicacions irregulars a una empresa de la Gürtel, que no va “a parar” i que va a continuar amb la seua “il·lusió” de tornar a la primera línia política. “No m’espanten, no em fan por i no em van a parar”, ha garantit.

Així ho ha manifestat l’expresident en una compareixença, després que el PSOE haja comunicat la presentació d’un recurs de cassació contra la sentència de l’Audiència Nacional que el passat mes de maig va absoldre a Camps del delicte de tràfic d’influències en concurs ideal amb prevaricació del que havia sigut acusat en el judici del ‘cas Gürtel’ relacionat amb els contractes adjudicats a l’empresa Orange Market, pertanyent a la trama.

Camps ha carregat contra el PSOE, partit al que ha acusat de perseguir-li i atacar-li “durant tantíssims anys”. “No tenen catadura moral per a dir-me a mi gens. Precisament ells són els que menys tenen”, ha expressat. “Vaig creure que el PSOE tenia un mínim encara d’ètica i moral, segurament amb una acció per la meua banda massa optimista, però m’he adonat que no”, ha continuat.

Així, ha garantit que no va a “parar”, sinó a “continuar” amb el seu “interès i il·lusió” de tornar a la primera línia política, encara que s’ha preguntat: “Què tinc jo perquè em perseguisquen d’esta manera?”. “Vaig a seguir defensant en el que crec”, ha insistit. I s’ha mostrat “amb més força i il·lusió que mai” i amb “ganes de seguir barallant” per a tornar a la “tasca política”.

“Porte uns quants mesos recorrent la Comunitat Valenciana amb un munt de gent que em demana que continue”, ha agregat Camps, que ha subratllat que es veu “més preparat i amb més opcions i força”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.