Camps, després de l’anunci del recurs del PSOE a la seua absolució: ‘No m’espanten, no em fan por i no em van a parar’

Diu que té ara fins i tot “més il·lusió” de tornar a la política i es pregunta: “Què tinc jo perquè em perseguisquen d’esta manera?”

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

L’expresident de la Generalitat Francisco Camps ha assegurat, després de l’anunci de presentació del recurs per part del PSOE a la sentència que li va absoldre de presumptes adjudicacions irregulars a una empresa de la Gürtel, que no va “a parar” i que va a continuar amb la seua “il·lusió” de tornar a la primera línia política. “No m’espanten, no em fan por i no em van a parar”, ha garantit.

Així ho ha manifestat l’expresident en una compareixença, després que el PSOE haja comunicat la presentació d’un recurs de cassació contra la sentència de l’Audiència Nacional que el passat mes de maig va absoldre a Camps del delicte de tràfic d’influències en concurs ideal amb prevaricació del que havia sigut acusat en el judici del ‘cas Gürtel’ relacionat amb els contractes adjudicats a l’empresa Orange Market, pertanyent a la trama.

Camps ha carregat contra el PSOE, partit al que ha acusat de perseguir-li i atacar-li “durant tantíssims anys”. “No tenen catadura moral per a dir-me a mi gens. Precisament ells són els que menys tenen”, ha expressat. “Vaig creure que el PSOE tenia un mínim encara d’ètica i moral, segurament amb una acció per la meua banda massa optimista, però m’he adonat que no”, ha continuat.

Així, ha garantit que no va a “parar”, sinó a “continuar” amb el seu “interès i il·lusió” de tornar a la primera línia política, encara que s’ha preguntat: “Què tinc jo perquè em perseguisquen d’esta manera?”. “Vaig a seguir defensant en el que crec”, ha insistit. I s’ha mostrat “amb més força i il·lusió que mai” i amb “ganes de seguir barallant” per a tornar a la “tasca política”.

“Porte uns quants mesos recorrent la Comunitat Valenciana amb un munt de gent que em demana que continue”, ha agregat Camps, que ha subratllat que es veu “més preparat i amb més opcions i força”.

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.