16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Camps, després de l’anunci del recurs del PSOE a la seua absolució: ‘No m’espanten, no em fan por i no em van a parar’

Diu que té ara fins i tot “més il·lusió” de tornar a la política i es pregunta: “Què tinc jo perquè em perseguisquen d’esta manera?”

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

L’expresident de la Generalitat Francisco Camps ha assegurat, després de l’anunci de presentació del recurs per part del PSOE a la sentència que li va absoldre de presumptes adjudicacions irregulars a una empresa de la Gürtel, que no va “a parar” i que va a continuar amb la seua “il·lusió” de tornar a la primera línia política. “No m’espanten, no em fan por i no em van a parar”, ha garantit.

Així ho ha manifestat l’expresident en una compareixença, després que el PSOE haja comunicat la presentació d’un recurs de cassació contra la sentència de l’Audiència Nacional que el passat mes de maig va absoldre a Camps del delicte de tràfic d’influències en concurs ideal amb prevaricació del que havia sigut acusat en el judici del ‘cas Gürtel’ relacionat amb els contractes adjudicats a l’empresa Orange Market, pertanyent a la trama.

Camps ha carregat contra el PSOE, partit al que ha acusat de perseguir-li i atacar-li “durant tantíssims anys”. “No tenen catadura moral per a dir-me a mi gens. Precisament ells són els que menys tenen”, ha expressat. “Vaig creure que el PSOE tenia un mínim encara d’ètica i moral, segurament amb una acció per la meua banda massa optimista, però m’he adonat que no”, ha continuat.

Així, ha garantit que no va a “parar”, sinó a “continuar” amb el seu “interès i il·lusió” de tornar a la primera línia política, encara que s’ha preguntat: “Què tinc jo perquè em perseguisquen d’esta manera?”. “Vaig a seguir defensant en el que crec”, ha insistit. I s’ha mostrat “amb més força i il·lusió que mai” i amb “ganes de seguir barallant” per a tornar a la “tasca política”.

“Porte uns quants mesos recorrent la Comunitat Valenciana amb un munt de gent que em demana que continue”, ha agregat Camps, que ha subratllat que es veu “més preparat i amb més opcions i força”.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.