Sonia Ferrer revela el pitjor moment de la seua vida

 

Sonia Ferrer revela el pitjor moment de la seua vida. La presentadora ha decidit confessar un dels seus episodis més durs després de la tràgica mort d’Olatz Vázquez, la periodista i fotògrafa que va morir el passat 3 de setembre víctima d’un càncer gàstric que li va ser diagnosticat després de més d’un any de molèsties abdominals i en el qual, amb anterioritat, li havien dit que podien ser diferents malalties com a celiaquia o gastritis.

A través de les seues xarxes socials i després del testimoniatge d’Olatz que va utilitzar els seus perfils per a explicar la seua història, Sonia, que viu un excel·lent moment personal al costat del seu xic i la seua filla, ha decidit alçar la veu i explicar, per primera vegada, l’infern que va viure per culpa de repetides negligències mèdiques que li van portar a pensar que podia morir.
 

«És veritat que la història d’Olatz va remoure coses dins del record i va despertar eixa ràbia de ‘què impotència i quan dolor’. Olatz estaria aquí encara si no s’hauria perdut eixe temps tan preciós i preuat diagnosticant malament«.

Sonia compta, per primera vegada, la terrible història que va patir amb només 15 anys. «Vaig començar a tindre uns dolors que no aconseguia identificar. Dolors molt forts que van ser cada vegada a més fins que es van convertir en diaris i em paralitzaven, m’impedien caminar, viure amb normalitat. Conté alguns dels diagnòstics, sobretot els que més em van impactar o més dany em van fer».

«Una suposada eminència en traumatologia li va dir a la meua mare que tenia un dolor imaginari«.

“Queia a terra i convulsionava amb uns dolors inhumans. Prenia tot el que arribava a les meues mans i clar, la meua orina va acabar tacada de sang. Un ‘gran’ uròleg va insinuar davant de la meua mare i la meua àvia que vivint sola a l’estranger, a saber amb qui m’hauria ficat al llit i quina infecció podria haver enxampat”.

 

 

“Arribava a urgències trencant la roba amb les dents»

 

“Un dentista em va llevar els queixals del judici perquè sens dubte es devia a un dolor reflex. També vaig portar una alça en la sabata esquerra perquè un osteòpata va dir que tenia una cama 1 centímetre més llarga que l’altra”.

Malgrat tots estos ‘remeis’, les visites Sonia, afirma que les seues visites a urgències eren constants:
“Arribava a urgències trencant la roba amb les dents, plorant i cridant perquè el dolor era insuportable i em donaven l’alta diagnosticant-me ‘gasos’”.

Va haver d’escoltar surrealistes i erronis diagnòstics

 

En eixos eixos dos anys i mig que va durar el seu infern i en el qual va arribar a pensar que es moriria sense saber el motiu.

«Quan vaig escriure el tuit el que volia era denunciar i dir ‘Ja està bé’. Els metges no són déus, ho sabem tots, ho han de saber ells i no passa res per dir ‘Jo no sé qué et passa’ perquè quan em dius això, estàs fent que jo guanye temps i que continue buscant», explica.

Després del periple mèdic i els dolors insuportables, el diagnòstic va arribar: era càncer. «Un tumor d’os que era difícil de veure, un tumor que es feia gran cap a dins. Va créixer en una vertebra cap a dins, en comptes d’haver crescut en un os llarg a la vista», assegura.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.

Rescatats dos banyistes arrossegats per un fort corrent a la cala del Moraig

Dos persones que feien paddle surf a la cala del Moraig, al Poble Nou de Benitatxell, han sigut rescatades després de quedar arrossegades per forts corrents causats per un canvi sobtat d’oratge. El telèfon mòbil protegit que portaven ha sigut clau per a localitzar-les després de quasi dos hores de búsqueda.

Així afectarà l’oratge a la visió de l’eclipsi solar des de Castelló i Alacant

L’eclipsi solar d’este dimecres es preveu amb cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló i a l’interior nord d’Alacant.

Compromís acusa Catalá de posar els joves a la cua davant el turisme

Compromís assegura que l’infobaròmetre municipal sobre la joventut evidencia greus dificultats per accedir a una vivenda i critica que el govern de Catalá prioritza el turisme. El sondeig mostra que més de la mitat dels jóvens de València encara no s’han emancipat.

La Comunitat Valenciana s’oferix per a ajudar Colòmbia després del terratrémol

La Generalitat ha expressat les seues condolences per les víctimes del terratrémol de Colòmbia i s’ha posat a disposició per a col·laborar en la resposta humanitària, especialment a través de les ONG valencianes que treballen en el país.

Pinedo atura per l’eclipse les seues històriques Corregudes de Joies

La pedania de Pinedo està celebrant les seues Corregudes de Joies, una tradició de més de 180 anys que s’interromprà demà per l’eclipse i es reprendrà dijous a la platja.

Víctor Chust augura un Elche molt compacte i amb fam de LALIGA

El central valencià de l’Elche, Víctor Chust, assegura que es veurà un equip molt compacte i compromés i destaca el rècord de 27.000 abonats per a la nova temporada de LALIGA.