Sonia Ferrer revela el pitjor moment de la seua vida

 

Sonia Ferrer revela el pitjor moment de la seua vida. La presentadora ha decidit confessar un dels seus episodis més durs després de la tràgica mort d’Olatz Vázquez, la periodista i fotògrafa que va morir el passat 3 de setembre víctima d’un càncer gàstric que li va ser diagnosticat després de més d’un any de molèsties abdominals i en el qual, amb anterioritat, li havien dit que podien ser diferents malalties com a celiaquia o gastritis.

A través de les seues xarxes socials i després del testimoniatge d’Olatz que va utilitzar els seus perfils per a explicar la seua història, Sonia, que viu un excel·lent moment personal al costat del seu xic i la seua filla, ha decidit alçar la veu i explicar, per primera vegada, l’infern que va viure per culpa de repetides negligències mèdiques que li van portar a pensar que podia morir.
 

“És veritat que la història d’Olatz va remoure coses dins del record i va despertar eixa ràbia de ‘què impotència i quan dolor’. Olatz estaria aquí encara si no s’hauria perdut eixe temps tan preciós i preuat diagnosticant malament“.

Sonia compta, per primera vegada, la terrible història que va patir amb només 15 anys. “Vaig començar a tindre uns dolors que no aconseguia identificar. Dolors molt forts que van ser cada vegada a més fins que es van convertir en diaris i em paralitzaven, m’impedien caminar, viure amb normalitat. Conté alguns dels diagnòstics, sobretot els que més em van impactar o més dany em van fer”.

“Una suposada eminència en traumatologia li va dir a la meua mare que tenia un dolor imaginari“.

“Queia a terra i convulsionava amb uns dolors inhumans. Prenia tot el que arribava a les meues mans i clar, la meua orina va acabar tacada de sang. Un ‘gran’ uròleg va insinuar davant de la meua mare i la meua àvia que vivint sola a l’estranger, a saber amb qui m’hauria ficat al llit i quina infecció podria haver enxampat”.

 

 

“Arribava a urgències trencant la roba amb les dents”

 

“Un dentista em va llevar els queixals del judici perquè sens dubte es devia a un dolor reflex. També vaig portar una alça en la sabata esquerra perquè un osteòpata va dir que tenia una cama 1 centímetre més llarga que l’altra”.

Malgrat tots estos ‘remeis’, les visites Sonia, afirma que les seues visites a urgències eren constants:
“Arribava a urgències trencant la roba amb les dents, plorant i cridant perquè el dolor era insuportable i em donaven l’alta diagnosticant-me ‘gasos’”.

Va haver d’escoltar surrealistes i erronis diagnòstics

 

En eixos eixos dos anys i mig que va durar el seu infern i en el qual va arribar a pensar que es moriria sense saber el motiu.

“Quan vaig escriure el tuit el que volia era denunciar i dir ‘Ja està bé’. Els metges no són déus, ho sabem tots, ho han de saber ells i no passa res per dir ‘Jo no sé qué et passa’ perquè quan em dius això, estàs fent que jo guanye temps i que continue buscant”, explica.

Després del periple mèdic i els dolors insuportables, el diagnòstic va arribar: era càncer. “Un tumor d’os que era difícil de veure, un tumor que es feia gran cap a dins. Va créixer en una vertebra cap a dins, en comptes d’haver crescut en un os llarg a la vista”, assegura.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.