El Nou Mestalla serà ‘el millor estadi d’Espanya quant a qualitat de visió i confort’ en la seua categoria

BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)

El València CF ha expressat que el Nou Mestalla comptarà amb els paràmetres més alts de qualitat de visió i confort en els 70.004 seients, per a ser, en els dos indicadors, “el millor estadi d’Espanya en la seua categoria”.

La classificació es fa sobre la base de l’instrumente ‘Factor’, una eina d’anàlisi creada per FIA (Fenwick Iribarren Architects). El ‘Factor I’ permet analitzar la qualitat de visió en cada punt de l’estadi a partir de diferents factors com la proximitat de la graderia al terreny de joc.

A més es té en compte el ‘Valor C’ de cada seient, un valor que utilitzen FIFA i UEFA per a determinar si una graderia és admissible o no segons la visibilitat, i altres factors com la localització en el camp, l’angle de visió al joc i l’orientació de cada butaca en la seua pròpia graderia.

Mentre que el ‘Factor II’ s’encarrega d’analitzar el nivell de confort a través set diferents paràmetres (com l’ample de graderia o tipus de butaca, entre altres).

Segons informa el club, en nivell de qualitat de visió, el Nou Mestalla obté un notable alt, sent “el millor estadi d’Espanya” en este aspecte i suposant una gran millora respecte a l’actual Camp de Mestalla, el qual arriba a un suficient.

Últimes notícies

Educació xifra en un 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga del professorat

La Conselleria d'Educació situa en el 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga indefinida del professorat, amb diferències per províncies i en descens respecte a la jornada anterior.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als seus agents caiguts en el 182 aniversari del cos

La Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant celebra el 182 aniversari del cos amb un acte institucional centrat en l'homenatge als agents morts a Huelva i el suport a les seues famílies i companys.

Carlos Baño acudix a la comissió pel presumpte frau dels bons comercie reivindicant el seu honor

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, compareix en la comissió d'investigació de la Diputació sobre el presumpte frau en els bons comercie de 2022 i 2023 assegurant que arriba molt tranquil i amb l'honor molt alt.

Simulacre del sistema És-Alert en els municipis de l’entorn de la nuclear de Cofrentes

El Govern prova el sistema d'avisos És-Alert en diversos municipis pròxims a la central nuclear de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i ajustar els protocols d'emergència si fora necessari.

El València Basket busca a Saragossa el primer pas cap a la seua quarta lliga femenina

El València Basket obri en la pista del Casademont Zaragoza la final de la Lliga Femenina Endesa, una sèrie al millor de tres en la qual perseguix el seu quart títol consecutiu.

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.