El Nou Mestalla serà ‘el millor estadi d’Espanya quant a qualitat de visió i confort’ en la seua categoria

BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)

El València CF ha expressat que el Nou Mestalla comptarà amb els paràmetres més alts de qualitat de visió i confort en els 70.004 seients, per a ser, en els dos indicadors, “el millor estadi d’Espanya en la seua categoria”.

La classificació es fa sobre la base de l’instrumente ‘Factor’, una eina d’anàlisi creada per FIA (Fenwick Iribarren Architects). El ‘Factor I’ permet analitzar la qualitat de visió en cada punt de l’estadi a partir de diferents factors com la proximitat de la graderia al terreny de joc.

A més es té en compte el ‘Valor C’ de cada seient, un valor que utilitzen FIFA i UEFA per a determinar si una graderia és admissible o no segons la visibilitat, i altres factors com la localització en el camp, l’angle de visió al joc i l’orientació de cada butaca en la seua pròpia graderia.

Mentre que el ‘Factor II’ s’encarrega d’analitzar el nivell de confort a través set diferents paràmetres (com l’ample de graderia o tipus de butaca, entre altres).

Segons informa el club, en nivell de qualitat de visió, el Nou Mestalla obté un notable alt, sent “el millor estadi d’Espanya” en este aspecte i suposant una gran millora respecte a l’actual Camp de Mestalla, el qual arriba a un suficient.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.