23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

El Nou Mestalla serà ‘el millor estadi d’Espanya quant a qualitat de visió i confort’ en la seua categoria

BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)

El València CF ha expressat que el Nou Mestalla comptarà amb els paràmetres més alts de qualitat de visió i confort en els 70.004 seients, per a ser, en els dos indicadors, “el millor estadi d’Espanya en la seua categoria”.

La classificació es fa sobre la base de l’instrumente ‘Factor’, una eina d’anàlisi creada per FIA (Fenwick Iribarren Architects). El ‘Factor I’ permet analitzar la qualitat de visió en cada punt de l’estadi a partir de diferents factors com la proximitat de la graderia al terreny de joc.

A més es té en compte el ‘Valor C’ de cada seient, un valor que utilitzen FIFA i UEFA per a determinar si una graderia és admissible o no segons la visibilitat, i altres factors com la localització en el camp, l’angle de visió al joc i l’orientació de cada butaca en la seua pròpia graderia.

Mentre que el ‘Factor II’ s’encarrega d’analitzar el nivell de confort a través set diferents paràmetres (com l’ample de graderia o tipus de butaca, entre altres).

Segons informa el club, en nivell de qualitat de visió, el Nou Mestalla obté un notable alt, sent “el millor estadi d’Espanya” en este aspecte i suposant una gran millora respecte a l’actual Camp de Mestalla, el qual arriba a un suficient.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

Més de 6.000 agents i un operatiu coordinat entre Policia Nacional, Guàrdia Civil i Policia Local asseguraran les Falles 2026. Hi haurà mesurades per a evitar aglomeracions i reforçar el control de pirotècnia, trànsit i patrimoni.

Les comunitats rebutgen per tercera vegada declarar l’anguila en perill d’extinció

Les comunitats autònomes han rebutjat per tercera vegada la proposta del Miteco per a catalogar l'anguila com a espècie en perill d'extinció i han acordat crear un grup de treball. El ministeri defén que l'espècie patix un declivi acusat i part de les regions supedita la seua postura a informació addicional.

La defensa de Pradas urgix al CGPJ a resoldre la seua queixa per la instrucció de la dana

La defensa de la exconsellera demana al CGPJ que accelere i resolga les queixes contra la jutgessa de Catarroja per falta d'imparcialitat en la causa de la dana. Al·lega una 'tesi de culpabilitat prematura', retards i resolucions desproporcionades.