El Nou Mestalla serà ‘el millor estadi d’Espanya quant a qualitat de visió i confort’ en la seua categoria

BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)

El València CF ha expressat que el Nou Mestalla comptarà amb els paràmetres més alts de qualitat de visió i confort en els 70.004 seients, per a ser, en els dos indicadors, «el millor estadi d’Espanya en la seua categoria».

La classificació es fa sobre la base de l’instrumente ‘Factor’, una eina d’anàlisi creada per FIA (Fenwick Iribarren Architects). El ‘Factor I’ permet analitzar la qualitat de visió en cada punt de l’estadi a partir de diferents factors com la proximitat de la graderia al terreny de joc.

A més es té en compte el ‘Valor C’ de cada seient, un valor que utilitzen FIFA i UEFA per a determinar si una graderia és admissible o no segons la visibilitat, i altres factors com la localització en el camp, l’angle de visió al joc i l’orientació de cada butaca en la seua pròpia graderia.

Mentre que el ‘Factor II’ s’encarrega d’analitzar el nivell de confort a través set diferents paràmetres (com l’ample de graderia o tipus de butaca, entre altres).

Segons informa el club, en nivell de qualitat de visió, el Nou Mestalla obté un notable alt, sent «el millor estadi d’Espanya» en este aspecte i suposant una gran millora respecte a l’actual Camp de Mestalla, el qual arriba a un suficient.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.