El Port d’Alacant Innovarà amb un Vaixell de Propulsió Elèctrica per Netejar la Làmina d’Aigua

El Port d’Alacant ha donat un pas endavant en la seva iniciativa per a la sostenibilitat mediambiental amb la incorporació d’una innovadora embarcació de propulsió elèctrica. Aquest nou vaixell està dissenyat per a la neteja de la làmina d’aigua, oferint una sorprenent autonomia d’aproximadament deu hores gràcies a la seva tecnologia avançada.

La nova embarcació, equipada amb un motor elèctric de 12 quilowatts de potència contínua, presenta un rendiment comparable al d’un motor de combustió de 25 cavalls de força (hp). Aquesta característica garanteix un rendiment eficaç i sostenible, conforme a la informació proporcionada per l’Autoritat Portuària en un comunicat recent.

El motor ‘Cruise 12.0’ opera amb dues bateries de potència de 48 volts i està assistit per una placa fotovoltaica de la mateixa tensió, permetent d’aquesta manera un treball ininterromput durant tot el període d’autonomia.

Amb aquest nou contracte de neteja de la làmina d’aigua, el Port d’Alacant no només optimitza l’eficiència del servei, sinó que també promou una clara estratègia d’orientació cap a un futur més verd i sostenible. Així, el port es posiciona com un exemple de compromís mediambiental, reduint significativament les emissions contaminants i l’impacte acústic sobre l’entorn portuari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.