El PP exigix a Roures que dimitisca pel vídeo amb veïns de Paiporta i la ministra replica que ‘va estar a l’altura’

MADRID, 3 (EUROPA PRESS)

El PP ha exigit este dimarts a la ministra de Defensa, Margarita Robles, que es disculpe i dimitisca pel xoc que va tenir amb uns veïns de la localitat de Paiporta afectats per la dana, davant del que la titular de la cartera ha replicat que “va estar a l’altura” en les seues visites a la regió després de la tragèdia.

Anuncios

En concret, la senadora ‘popular’ Teresa Belmonte ha acusat a Robles d'”entrar en còlera” i “negar la seua culpabilitat sobre el sofriment” dels veïns de Paiporta, “als quals va negar l’ajuda que li demanaven”.

Així mateix, ha afirmat que la ministra “va reaccionar de forma totalment inexplicable davant del sofriment” d’estos veïns i va mostrar “una falta de sensibilitat absoluta”. “No pot manar a callar com quan era jutgessa”, ha afegit la senadora.

Per tant, i després de preguntar a la ministra si “considera que va estar a l’altura de les seues responsabilitats” durant esta visita a Paiporta, li ha urgit a “mostrar humilitat, demanar perdó i dimitir, portant-se a molts ministres que no han estat a l’altura”.

UN VÍDEO D’UNA HORA I MITJA

Del seu costat, Robles ha replicat a Belmonte que “sí va estar a l’altura” i ha aprofitat per a recordar que ha visitat la zona quatre vegades per a acompanyar als veïns i els efectius de les Forces Armades desplegats allí per a pal·liar els efectes del temporal.

Així, ha acusat al PP de valer-se d’un vídeo que en realitat durava “una hora i mitja” però que està “editat, manipulat i tret de context” a gratcient i “amb l’única finalitat de tapar” la “deficient gestió” de Carlos Mazón de la tragèdia.

Robles ha procedit a llegir a la senadora titulars de mitjans de comunicació sobre les manifestacions a València per a exigir la dimissió del president valencià i ha garantit que el Govern “seguirà cap a avant, treballant braç a braç amb totes les administracions”, i que “les Forces Armades estaran el temps que siga necessari ajudant als valencians”.

Anuncios

Últimes notícies

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.