El món del futbol plora la mort per càncer de Carlos Suárez, de només 11 anys

Imagen pequeño

Carlos Suárez Cruz, jugador del D.D Ingenio, somiava a ser jugador de futbol professional | EspañaDiario

 

El club de futbol de Gran Canària, el C.D Ingenio, s’ha vist obligat a donar una trista notícia: Carlos Suárez Cruz, un xiquet d’11 anys, ha mort conseqüència d’una llarga lluita amb la leucèmia. Carlos va passar diversos mesos ingressat a l’hospital de Barcelona, on va lluitar contra la malaltia.

 

El xiquet tenia molt clar el seu futur: arribar a ser jugador de futbol professional, i és que des del seu club, a Gran Canària, asseguren que ja destacava com a interior esquerre a la seua curta edat i sobretot que vivia sempre amb la pilota entre els peus.

 

 

 

«Se’n ha anat una estrella al cel»

Al perfil oficial del C.D Ingenio s’ha donat a conèixer la mort del xiquet Carlos, una notícia molt trista per tota la família que forma el club. L’equip perdia un dels membres del seu conjunt aleví: «Se’n ha anat una estrella al cel amb només onze anyets després de lluitar incansablement».

 

El condol a la família del xicotet no només ha arribat des de l’equip on jugava sinó que altres equips de les illes, inclosos el CD Tenerife i l’UD Les Pales, han volgut fer arribar el seu més sentit condol a amics i familiars de Carlos Suárez Cruz.

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.