20.8 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Un infermer assassina a més de cent pacients a Alemanya

 Segons ha informat el canal rus de notícies ‘RT’, un infermer alemany ha matat a més de cent pacients. L’infermer va induir cap a una insuficiència cardíaca a les seues víctimes per a tractar de reviure’ls més tard, segons creuen les autoritats. L’assassí li l’ha condemnat a cadena perpètua. Este crim li l’ha qualificat de, «el pitjor assassí en sèrie de la postguerra a Alemanya».

  

  

Nomenat com Niels Hoegel per l’audiència —per a preservar la seua identitat—, actualment està complint una sentència en Oldenburg a Baixa Saxònia. L’home de 40 anys va administrar intencionalment injeccions letals de medicació cardíaca per a detenir el cor dels pacients que després van tractar de reviure. Hoegel va dir que, «gaudia la sensació de ser un salvador heroic».

  

  

Això no obstant, açò semblava ser solament la punta d’un iceberg, ja que l’assaig va veure la confirmació de Hoegel en administrar una sobredosi de drogues a 90 pacients, 30 dels quals van ser fatals. Després de l’admissió de l’infermer, es va iniciar una recerca sobre uns 130 casos de mort, que semblaven ser sospitosos. A l’agost, les autoritats van dir que creien que l’infermer havia matat almenys a 86 persones, mentre que les proves toxicologies d’altres 41 estaven pendents.

 

«Vuitanta-quatre assassinats ens deixen sense paraules», va dir en eixe moment el cap de la policia d’Oldenburg, Johann Kuehme. «Per si no fos poc, hem d’acceptar que l’escala real dels assassinats és probablement moltes vegades pitjor», i va agregar que algunes de les víctimes de Hoegel haurien sigut cremades.

  

  

El número de morts ara ha augmentat, ja que les autoritats van dir el dijous, 9 de novembre, que l’assassí podria estar involucrat en 38 casos en una clínica d’Oldenburg i 62 en un hospital de Delmenhorst. Tanmateix, el nombre podria augmentar encara més, ja que els investigadors esperen que s’exhumen més restes a Turquia.

  

  

Si és culpable, Hoegel pot ser l’assassí més letal en el període de postguerra del país germà. La fiscalia espera presentar càrrecs addicionals contra ell a principis de 2018.

Últimes notícies

La Policia desmantella la primera cèl·lula del ‘Tren de Aragua’ assentada a Espanya

La Policia Nacional ha detingut a 13 persones i ha desmantellat la primera cèl·lula del 'Tren de Aragua' assentada a Espanya. Quatre presumptes caps han ingressat a la presó per orde de l'Audiència Nacional.

Catalá demana negociacions àgils i lleials entre PP i Vox per a la Generalitat i prioritza els pressupostos

Catalá espera unes converses àgils i lleials entre PP i Vox per a proposar a la nova presidència de la Generalitat. Descarta eleccions anticipades i centra la prioritat a aprovar pressupostos per a assegurar estabilitat i obres de protecció.

Més de 4.400 corredors de 50 països correran la primera marató Elx-Alacant el 30 de novembre

La primera marató entre Elx i Alacant reunirà més de 4.400 participants de 50 països. Recorregut pla homologat, eixida a Elx i meta en el Port d'Alacant

La ADSCV premia a Ana Gómez i a un reportatge sobre retards cerebrals per covid en l’embaràs

La ADSCV va reconéixer com a Millor Treball Periodístic una notícia sobre retards en el desenrotllament cerebral en bebés després de covid en l'embaràs i va distingir la trajectòria d'Ana Gómez. La fallada subratlla la importància del rigor i la difusió en la informació sociosanitària.

Una acusació demana incorporar un vídeo en el qual Pradas parla el 29-O de ‘explosió a tot arreu’

Acció Cultural sol·licita afegir al sumari un vídeo del 29-O gravat en el Cecopi. En ell, Salomé Pradas definix la situació com una explosió meteorològica a tot arreu.

Pérez Llorca i l’amo del Ventorro atestaran el 21 en la causa de la DANA

La jutgessa ha fixat per al 21 de novembre les declaracions com a testimonis de Juanfran Pérez Llorca i del propietari del Ventorro. També ha citat a cinc membres de l'equip del president, encara sense data.

L’Espanyol mesura la seua solidesa en el RCDE davant un Vila-real tocat pel Pafos

L'Espanyol rep al Vila-real després de caure en Mendizorroza i s'aferra a la seua fortalesa a casa. El conjunt groc arriba ferit per la seua derrota davant el Pafos en la Champions.

Canet declara persones no grates a Mazón i Camarero i exigix eleccions autonòmiques

El ple de Canet d'en Berenguer ha reprovat a Carlos Mazón i Susana Camarero per la seua actuació durant la DANA i ha demanat convocar eleccions autonòmiques. Rebutgen una esmena de Vox i reclamen transparència i revisió de protocols.