L’Arenal Sound torna a Vila-real amb els concerts de Candela Gómez, Mercablues, Raskayú i La Popera

CASTELLÓ, 23 (EUROPA PRESS)-

El festival Arenal Sound tornarà a sonar a Vila-real a través de l’aliança que l’Ajuntament manté amb l’organització de l’esdeveniment per a la realització de concerts gratuïts en l’arrencada d’esta cita musical. El cartell d’enguany, liderat per la cantant alacantina Candela Gómez, comptarà a més amb tres grups locals.

Així, dimarts que ve 30 de juliol, la plaça de l’Estadi de la Ceràmica es convertirà en un escenari sounder a partir de les 19.30 hores. Candela Gómez obrirà el cartell, seguida de Mercablues, Raskayú i La Popera, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

La regidora de Festes, Miriam Caravaca, ha agraït la col·laboració del festival, especialment dels germans David i Toño Sánchez, “que mantenen el seu interès per arribar al públic vila-realense a través dels concerts” i ha destacat que esta activitat va en la línia de la dinamització econòmica i cultural per la qual aposten des del consistori, a més de promoure el talent que hi ha a la ciutat.

Així mateix, Caravaca ha recordat que esta edició de l’Arenal Sound és la primera en la qual les persones empadronades a Vila-real han pogut gaudir de descomptes en els abonaments del festival.

Per la seua banda, el regidor de Joventut, Javier López, ha valorat la importància de comptar amb una oferta d’oci que facilita que els joves puguen gaudir de bona música a la ciutat i de manera gratuïta.

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.