L’Arenal Sound torna a Vila-real amb els concerts de Candela Gómez, Mercablues, Raskayú i La Popera

CASTELLÓ, 23 (EUROPA PRESS)-

El festival Arenal Sound tornarà a sonar a Vila-real a través de l’aliança que l’Ajuntament manté amb l’organització de l’esdeveniment per a la realització de concerts gratuïts en l’arrencada d’esta cita musical. El cartell d’enguany, liderat per la cantant alacantina Candela Gómez, comptarà a més amb tres grups locals.

Així, dimarts que ve 30 de juliol, la plaça de l’Estadi de la Ceràmica es convertirà en un escenari sounder a partir de les 19.30 hores. Candela Gómez obrirà el cartell, seguida de Mercablues, Raskayú i La Popera, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

La regidora de Festes, Miriam Caravaca, ha agraït la col·laboració del festival, especialment dels germans David i Toño Sánchez, “que mantenen el seu interès per arribar al públic vila-realense a través dels concerts” i ha destacat que esta activitat va en la línia de la dinamització econòmica i cultural per la qual aposten des del consistori, a més de promoure el talent que hi ha a la ciutat.

Així mateix, Caravaca ha recordat que esta edició de l’Arenal Sound és la primera en la qual les persones empadronades a Vila-real han pogut gaudir de descomptes en els abonaments del festival.

Per la seua banda, el regidor de Joventut, Javier López, ha valorat la importància de comptar amb una oferta d’oci que facilita que els joves puguen gaudir de bona música a la ciutat i de manera gratuïta.

Últimes notícies

El professorat manté la pressió davant Educació en una jornada clau per a la vaga indefinida

El professorat torna a concentrar-se davant la Conselleria d'Educació en l'octau dia de vaga indefinida, mentres els sindicats valoren l'última oferta de l'administració amb una pujada salarial progressiva i canvis en plantilles i valencià.

Quasi 40 directors d’instituts de Castelló donen suport a la vaga indefinida i advertixen de possibles dimissions

Quasi quaranta directors i directores d'instituts públics de Castelló recolzen la vaga indefinida en la Comunitat Valenciana i avisen que podrien dimitir si l'administració no desbloqueja la situació en els centres.

Detinguts a Dolores i Rojales amb quasi 30 quilos de cocaïna, armes i cotxes amb caletas

La Policia Nacional ha detingut a Dolores i Rojales a dos hòmens acusats de distribuir cocaïna i ha intervingut quasi 30 quilos de droga, armes, diners en efectiu i vehicles amb caletas.

L’excap d’informatius d’À Punt defén que la ràdio va salvar vides durant la dana

L'excap d'informatius d'À Punt sosté davant el jutge que moltes persones van ser rescatades gràcies a les seues anomenades a la ràdio pública i critica la falta de compareixences oficials durant la dana.

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.