L’Arenal Sound torna a Vila-real amb els concerts de Candela Gómez, Mercablues, Raskayú i La Popera

CASTELLÓ, 23 (EUROPA PRESS)-

El festival Arenal Sound tornarà a sonar a Vila-real a través de l’aliança que l’Ajuntament manté amb l’organització de l’esdeveniment per a la realització de concerts gratuïts en l’arrencada d’esta cita musical. El cartell d’enguany, liderat per la cantant alacantina Candela Gómez, comptarà a més amb tres grups locals.

Així, dimarts que ve 30 de juliol, la plaça de l’Estadi de la Ceràmica es convertirà en un escenari sounder a partir de les 19.30 hores. Candela Gómez obrirà el cartell, seguida de Mercablues, Raskayú i La Popera, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

La regidora de Festes, Miriam Caravaca, ha agraït la col·laboració del festival, especialment dels germans David i Toño Sánchez, “que mantenen el seu interès per arribar al públic vila-realense a través dels concerts” i ha destacat que esta activitat va en la línia de la dinamització econòmica i cultural per la qual aposten des del consistori, a més de promoure el talent que hi ha a la ciutat.

Així mateix, Caravaca ha recordat que esta edició de l’Arenal Sound és la primera en la qual les persones empadronades a Vila-real han pogut gaudir de descomptes en els abonaments del festival.

Per la seua banda, el regidor de Joventut, Javier López, ha valorat la importància de comptar amb una oferta d’oci que facilita que els joves puguen gaudir de bona música a la ciutat i de manera gratuïta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.