12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

L’Arenal Sound torna a Vila-real amb els concerts de Candela Gómez, Mercablues, Raskayú i La Popera

CASTELLÓ, 23 (EUROPA PRESS)-

El festival Arenal Sound tornarà a sonar a Vila-real a través de l’aliança que l’Ajuntament manté amb l’organització de l’esdeveniment per a la realització de concerts gratuïts en l’arrencada d’esta cita musical. El cartell d’enguany, liderat per la cantant alacantina Candela Gómez, comptarà a més amb tres grups locals.

Així, dimarts que ve 30 de juliol, la plaça de l’Estadi de la Ceràmica es convertirà en un escenari sounder a partir de les 19.30 hores. Candela Gómez obrirà el cartell, seguida de Mercablues, Raskayú i La Popera, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

La regidora de Festes, Miriam Caravaca, ha agraït la col·laboració del festival, especialment dels germans David i Toño Sánchez, “que mantenen el seu interès per arribar al públic vila-realense a través dels concerts” i ha destacat que esta activitat va en la línia de la dinamització econòmica i cultural per la qual aposten des del consistori, a més de promoure el talent que hi ha a la ciutat.

Així mateix, Caravaca ha recordat que esta edició de l’Arenal Sound és la primera en la qual les persones empadronades a Vila-real han pogut gaudir de descomptes en els abonaments del festival.

Per la seua banda, el regidor de Joventut, Javier López, ha valorat la importància de comptar amb una oferta d’oci que facilita que els joves puguen gaudir de bona música a la ciutat i de manera gratuïta.

Últimes notícies

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.

PSPV acudirà a la reunió amb Pérez Llorca i Compromís la supedita a l’eixida de Mazón

Pérez Llorca ha citat als síndics el 27 de gener per a una ronda de treball amb voluntat de 'arribar a acords'. El PSPV acudirà; Compromís condiciona la trobada al fet que Mazón deixe la seua acta i a reactivar l'activitat en Les Corts.

Ángeles Solanes formalitza la seua candidatura i es convertix en la tercera aspirant al Rectorat de la UV

La catedràtica ha registrat davant la Junta Electoral la seua candidatura a rectora de la Universitat de València, tercera a fer-ho. El procés fixa proclamacions el 23 i 30 de gener i la votació el 3 de març.

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.