L’Arenal Sound torna a Vila-real amb els concerts de Candela Gómez, Mercablues, Raskayú i La Popera

CASTELLÓ, 23 (EUROPA PRESS)-

El festival Arenal Sound tornarà a sonar a Vila-real a través de l’aliança que l’Ajuntament manté amb l’organització de l’esdeveniment per a la realització de concerts gratuïts en l’arrencada d’esta cita musical. El cartell d’enguany, liderat per la cantant alacantina Candela Gómez, comptarà a més amb tres grups locals.

Així, dimarts que ve 30 de juliol, la plaça de l’Estadi de la Ceràmica es convertirà en un escenari sounder a partir de les 19.30 hores. Candela Gómez obrirà el cartell, seguida de Mercablues, Raskayú i La Popera, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

La regidora de Festes, Miriam Caravaca, ha agraït la col·laboració del festival, especialment dels germans David i Toño Sánchez, «que mantenen el seu interès per arribar al públic vila-realense a través dels concerts» i ha destacat que esta activitat va en la línia de la dinamització econòmica i cultural per la qual aposten des del consistori, a més de promoure el talent que hi ha a la ciutat.

Així mateix, Caravaca ha recordat que esta edició de l’Arenal Sound és la primera en la qual les persones empadronades a Vila-real han pogut gaudir de descomptes en els abonaments del festival.

Per la seua banda, el regidor de Joventut, Javier López, ha valorat la importància de comptar amb una oferta d’oci que facilita que els joves puguen gaudir de bona música a la ciutat i de manera gratuïta.

Últimes notícies

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.