Mor Cheslie Kryst, als 30 anys després de suïcidar-se llançant-se des d’un gratacel

 

Cheslie Kryst, ex Miss els EUA va morir després de llançar-se del pis on vivia a Manhattan, segons va informar la seua família en un comunicat que van fer públic els mitjans estatunidencs. Kryst, que havia exercit com a advocada, model i presentadora de televisió, tenia 30 anys.

Cheslie Kryst que vivia en el nové pis d’un edifici de luxós en el barri de Manhattan, a Nova York, estava sola quan va saltar des de la terrassa aquest diumenge. Les fonts policials van informar que va deixar una nota en la qual deia que deixava tot a la seua mare.

 

 

Amb devastació i gran dolor, compartim la defunció de la nostra estimada Cheslie”, segons es llig en el comunicat de la família. “La seua gran llum va ser la que va inspirar a uns altres a tot el món amb la seua bellesa i força. Estimava, reia i brillava. 

Cheslie va encarnar l’amor i va servir als altres, ja siga a través del seu treball com a advocada que va lluitar per la justícia social, com Miss els EUA i com a presentadora de ‘Extra’. Però el més important, com a filla, germana, amiga, mentora i col·lega, sabem que el seu impacte perdurarà”.

Cheslie Kryst va guanyar el concurs de Miss el maig de 2019 i va competir en el certamen de Miss Univers aqueix mateix any. La seua corona va marcar una fita per a les dones afroamericanes que van guanyar els tres certàmens de bellesa, Miss els EUA, Miss Teen EEUU i Miss America.
Cheslie Kryst va publicar en Instagram abans de suïcidar-se

L’ex guanyadora de Miss els EUA va publicar una foto seua en Instagram abans de la seua mort i va escriure: “Que aquest dia et porte descans i pau“.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.