10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Mor Cheslie Kryst, als 30 anys després de suïcidar-se llançant-se des d’un gratacel

 

Cheslie Kryst, ex Miss els EUA va morir després de llançar-se del pis on vivia a Manhattan, segons va informar la seua família en un comunicat que van fer públic els mitjans estatunidencs. Kryst, que havia exercit com a advocada, model i presentadora de televisió, tenia 30 anys.

Cheslie Kryst que vivia en el nové pis d’un edifici de luxós en el barri de Manhattan, a Nova York, estava sola quan va saltar des de la terrassa aquest diumenge. Les fonts policials van informar que va deixar una nota en la qual deia que deixava tot a la seua mare.

 

 

Amb devastació i gran dolor, compartim la defunció de la nostra estimada Cheslie”, segons es llig en el comunicat de la família. “La seua gran llum va ser la que va inspirar a uns altres a tot el món amb la seua bellesa i força. Estimava, reia i brillava. 

Cheslie va encarnar l’amor i va servir als altres, ja siga a través del seu treball com a advocada que va lluitar per la justícia social, com Miss els EUA i com a presentadora de ‘Extra’. Però el més important, com a filla, germana, amiga, mentora i col·lega, sabem que el seu impacte perdurarà”.

Cheslie Kryst va guanyar el concurs de Miss el maig de 2019 i va competir en el certamen de Miss Univers aqueix mateix any. La seua corona va marcar una fita per a les dones afroamericanes que van guanyar els tres certàmens de bellesa, Miss els EUA, Miss Teen EEUU i Miss America.
Cheslie Kryst va publicar en Instagram abans de suïcidar-se

L’ex guanyadora de Miss els EUA va publicar una foto seua en Instagram abans de la seua mort i va escriure: “Que aquest dia et porte descans i pau“.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.