Mor Cheslie Kryst, als 30 anys després de suïcidar-se llançant-se des d’un gratacel

 

Cheslie Kryst, ex Miss els EUA va morir després de llançar-se del pis on vivia a Manhattan, segons va informar la seua família en un comunicat que van fer públic els mitjans estatunidencs. Kryst, que havia exercit com a advocada, model i presentadora de televisió, tenia 30 anys.

Cheslie Kryst que vivia en el nové pis d’un edifici de luxós en el barri de Manhattan, a Nova York, estava sola quan va saltar des de la terrassa aquest diumenge. Les fonts policials van informar que va deixar una nota en la qual deia que deixava tot a la seua mare.

 

 

Amb devastació i gran dolor, compartim la defunció de la nostra estimada Cheslie”, segons es llig en el comunicat de la família. “La seua gran llum va ser la que va inspirar a uns altres a tot el món amb la seua bellesa i força. Estimava, reia i brillava. 

Cheslie va encarnar l’amor i va servir als altres, ja siga a través del seu treball com a advocada que va lluitar per la justícia social, com Miss els EUA i com a presentadora de ‘Extra’. Però el més important, com a filla, germana, amiga, mentora i col·lega, sabem que el seu impacte perdurarà”.

Cheslie Kryst va guanyar el concurs de Miss el maig de 2019 i va competir en el certamen de Miss Univers aqueix mateix any. La seua corona va marcar una fita per a les dones afroamericanes que van guanyar els tres certàmens de bellesa, Miss els EUA, Miss Teen EEUU i Miss America.
Cheslie Kryst va publicar en Instagram abans de suïcidar-se

L’ex guanyadora de Miss els EUA va publicar una foto seua en Instagram abans de la seua mort i va escriure: «Que aquest dia et porte descans i pau«.

 

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.