14 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Mor Cheslie Kryst, als 30 anys després de suïcidar-se llançant-se des d’un gratacel

 

Cheslie Kryst, ex Miss els EUA va morir després de llançar-se del pis on vivia a Manhattan, segons va informar la seua família en un comunicat que van fer públic els mitjans estatunidencs. Kryst, que havia exercit com a advocada, model i presentadora de televisió, tenia 30 anys.

Cheslie Kryst que vivia en el nové pis d’un edifici de luxós en el barri de Manhattan, a Nova York, estava sola quan va saltar des de la terrassa aquest diumenge. Les fonts policials van informar que va deixar una nota en la qual deia que deixava tot a la seua mare.

 

 

Amb devastació i gran dolor, compartim la defunció de la nostra estimada Cheslie”, segons es llig en el comunicat de la família. “La seua gran llum va ser la que va inspirar a uns altres a tot el món amb la seua bellesa i força. Estimava, reia i brillava. 

Cheslie va encarnar l’amor i va servir als altres, ja siga a través del seu treball com a advocada que va lluitar per la justícia social, com Miss els EUA i com a presentadora de ‘Extra’. Però el més important, com a filla, germana, amiga, mentora i col·lega, sabem que el seu impacte perdurarà”.

Cheslie Kryst va guanyar el concurs de Miss el maig de 2019 i va competir en el certamen de Miss Univers aqueix mateix any. La seua corona va marcar una fita per a les dones afroamericanes que van guanyar els tres certàmens de bellesa, Miss els EUA, Miss Teen EEUU i Miss America.
Cheslie Kryst va publicar en Instagram abans de suïcidar-se

L’ex guanyadora de Miss els EUA va publicar una foto seua en Instagram abans de la seua mort i va escriure: “Que aquest dia et porte descans i pau“.

 

Últimes notícies

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.