7.7 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Quatre anys de presó per agredir a un home que va morir després de caure a terra i colpejar-se el cap a Nules

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a quatre anys de presó a un home que va derrocar d’una punyada a un altre a la localitat de Nules, la qual cosa va provocar que es colpejara el cap contra el sòl i morira dies després en un centre hospitalari.

La Sala li considera autor d’un delicte de lesions en concurs amb delicte d’homicidi imprudent per al qual aprecia l’agreujant de reincidència i li imposa l’obligació i indemnitzar a la parella del mort amb 150.000 euros i a cadascun dels seus tres fills amb 30.000 euros pels perjuís morals, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

El juí, tramitat mitjançant el procediment del Tribunal del Jurado, es va celebrar el passat 27 de novembre, després que el Ministeri Fiscal i la defensa van presentar un escrit conjunt de conformitat, l’acusat ho ratificara i les parts estimaren innecessària la convocatòria del jurat.

Els fets van succeir el 25 de gener del 2022, quan l’ara condemnat va acudir a un bar de la localitat de Nules en busca de la víctima, a la qual va trobar asseguda en la terrassa de l’establiment.

Tots dos van començar a conversar, però a continuació es van enredar en una discussió i el penat va propinar una forta punyada a l’altre home que li va fer caure de forma descontrolada i colpejar-se la zona esquerra del cap contra el sòl.

L’agredit, aleshores de 73 anys, va patir un traumatisme cranioencefàlic amb lesions hemorrágicas que van derivar en un deteriorament progressiu de les seues funcions cerebrals que li va produir la mort uns dies després. La sentència no pot ser recorreguda al haver-se declarat ferma.

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.