13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Quatre anys de presó per agredir a un home que va morir després de caure a terra i colpejar-se el cap a Nules

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a quatre anys de presó a un home que va derrocar d’una punyada a un altre a la localitat de Nules, la qual cosa va provocar que es colpejara el cap contra el sòl i morira dies després en un centre hospitalari.

La Sala li considera autor d’un delicte de lesions en concurs amb delicte d’homicidi imprudent per al qual aprecia l’agreujant de reincidència i li imposa l’obligació i indemnitzar a la parella del mort amb 150.000 euros i a cadascun dels seus tres fills amb 30.000 euros pels perjuís morals, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

El juí, tramitat mitjançant el procediment del Tribunal del Jurado, es va celebrar el passat 27 de novembre, després que el Ministeri Fiscal i la defensa van presentar un escrit conjunt de conformitat, l’acusat ho ratificara i les parts estimaren innecessària la convocatòria del jurat.

Els fets van succeir el 25 de gener del 2022, quan l’ara condemnat va acudir a un bar de la localitat de Nules en busca de la víctima, a la qual va trobar asseguda en la terrassa de l’establiment.

Tots dos van començar a conversar, però a continuació es van enredar en una discussió i el penat va propinar una forta punyada a l’altre home que li va fer caure de forma descontrolada i colpejar-se la zona esquerra del cap contra el sòl.

L’agredit, aleshores de 73 anys, va patir un traumatisme cranioencefàlic amb lesions hemorrágicas que van derivar en un deteriorament progressiu de les seues funcions cerebrals que li va produir la mort uns dies després. La sentència no pot ser recorreguda al haver-se declarat ferma.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.