12.1 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Quatre anys de presó per agredir a un home que va morir després de caure a terra i colpejar-se el cap a Nules

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a quatre anys de presó a un home que va derrocar d’una punyada a un altre a la localitat de Nules, la qual cosa va provocar que es colpejara el cap contra el sòl i morira dies després en un centre hospitalari.

La Sala li considera autor d’un delicte de lesions en concurs amb delicte d’homicidi imprudent per al qual aprecia l’agreujant de reincidència i li imposa l’obligació i indemnitzar a la parella del mort amb 150.000 euros i a cadascun dels seus tres fills amb 30.000 euros pels perjuís morals, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

El juí, tramitat mitjançant el procediment del Tribunal del Jurado, es va celebrar el passat 27 de novembre, després que el Ministeri Fiscal i la defensa van presentar un escrit conjunt de conformitat, l’acusat ho ratificara i les parts estimaren innecessària la convocatòria del jurat.

Els fets van succeir el 25 de gener del 2022, quan l’ara condemnat va acudir a un bar de la localitat de Nules en busca de la víctima, a la qual va trobar asseguda en la terrassa de l’establiment.

Tots dos van començar a conversar, però a continuació es van enredar en una discussió i el penat va propinar una forta punyada a l’altre home que li va fer caure de forma descontrolada i colpejar-se la zona esquerra del cap contra el sòl.

L’agredit, aleshores de 73 anys, va patir un traumatisme cranioencefàlic amb lesions hemorrágicas que van derivar en un deteriorament progressiu de les seues funcions cerebrals que li va produir la mort uns dies després. La sentència no pot ser recorreguda al haver-se declarat ferma.

Últimes notícies

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.

0-2: Raphinha i Lamine Yamal castiguen un Vila-real imprecís

El Barcelona es va imposar 0-2 en La Ceràmica amb un penal convertit per Raphinha i un gol de Lamine Yamal. El Vila-real va fallar les seues opcions i va jugar amb deu des del 39.

0-2: el Barcelona s’imposa al Vila-real amb gols de Raphinha i Lamine Yamal

El Barcelona va guanyar 0-2 en la seua visita al Vila-real. Raphinha, de penal, i Lamine Yamal van segellar el triomf davant un rival en inferioritat des del 39.

Raphinha avança al Barcelona de penal i Renato Veiga és expulsat (0-1)

Raphinha va avançar al Barcelona de penal en el 12 i el Vila-real va malgastar diverses ocasions, inclòs un gol anul·lat a Sergi Cardona per fora de joc. Renato Veiga va ser expulsat en el 39 després d'una entrada a Lamine Yamal.

L’Hospital General de València aplica radioteràpia estereotàctica contra arrítmies cardíaques

El centre participa des de 2021 en un projecte europeu que avalua la radioablación estereotàctica per a taquicàrdia ventricular. Els primers resultats apunten a menys episodis i millor qualitat de vida.