Shinova, The Tyets, Guitarricadelafuente i ABBA The New Experience, primers confirmats de Nits de Vivers 2025

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

L’edició de 2025 del cicle de concerts Nits de Vivers, que se celebrarà del 29 de maig al 8 de juny als Jardins de Vivers de València, comptarà amb Shinova, The Tyets, Guitarricadelafuente i l’espectacle ABBA The New Experience.

L’organització ha anunciat les primeres confirmacions d’esdeveniment, les entrades del qual ja estan disponibles en la web oficial.

En concret, el 29 de maig actuarà Shinova per a presentar el seu cinquè disc titulat ‘El Present’, un àlbum que els fa ser “més conscients que mai del brillant present, un que no es recolza en el passat i mira cap a l’evolució, cap al futur”.

El 31 de maig ho protagonitzarà el duo The Tyets, que portaran en directe el seu nou disc ‘Épic Solete’ amb el qual han aconseguit un disc d’or i de platí. Este concert es completarà amb dos artistes sorpresa que es desvetlaran més endavant.

Guitarricadelafuente es pujarà a l’escenari d’este cicle l’1 de juny dins del seu gira, marcada pel llançament del seu nou disc. El tour oferirà una experiència “única”, amb un format “especial” en recintes seleccionats per la seua “singularitat”. A més del repertori del pròxim àlbum, el públic gaudirà d’alguns dels “èxits més destacats” de la seua carrera, reinterpretats per a este nou espectacle.

Finalment, el 8 de juny serà el torn d’ABBA The New Experience que, després de huit anys de trajectòria, s’ha posicionat com “una de les millors bandes tribute a ABBA”. El 2025 presentaran un nou espectacle, “més visual, més emocionant i més ABBA”.

COL·LABORACIÓ AMB L’ONG ÀMBIT

Com en cada edició, Nits de Vivers col·labora amb l’ONG valenciana Àmbit en un Projecte Social d’Agricultura Solidària i Inserció Social de persones en situació de vulnerabilitat.

Els assistents podran realitzar donacions a este projecte durant el procés de compra i part de la recaptació de la venda dels gots reutilitzables dispensats en les barres al públic anirà destinada a este projecte.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.