Shinova, The Tyets, Guitarricadelafuente i ABBA The New Experience, primers confirmats de Nits de Vivers 2025

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

L’edició de 2025 del cicle de concerts Nits de Vivers, que se celebrarà del 29 de maig al 8 de juny als Jardins de Vivers de València, comptarà amb Shinova, The Tyets, Guitarricadelafuente i l’espectacle ABBA The New Experience.

L’organització ha anunciat les primeres confirmacions d’esdeveniment, les entrades del qual ja estan disponibles en la web oficial.

En concret, el 29 de maig actuarà Shinova per a presentar el seu cinquè disc titulat ‘El Present’, un àlbum que els fa ser “més conscients que mai del brillant present, un que no es recolza en el passat i mira cap a l’evolució, cap al futur”.

El 31 de maig ho protagonitzarà el duo The Tyets, que portaran en directe el seu nou disc ‘Épic Solete’ amb el qual han aconseguit un disc d’or i de platí. Este concert es completarà amb dos artistes sorpresa que es desvetlaran més endavant.

Guitarricadelafuente es pujarà a l’escenari d’este cicle l’1 de juny dins del seu gira, marcada pel llançament del seu nou disc. El tour oferirà una experiència “única”, amb un format “especial” en recintes seleccionats per la seua “singularitat”. A més del repertori del pròxim àlbum, el públic gaudirà d’alguns dels “èxits més destacats” de la seua carrera, reinterpretats per a este nou espectacle.

Finalment, el 8 de juny serà el torn d’ABBA The New Experience que, després de huit anys de trajectòria, s’ha posicionat com “una de les millors bandes tribute a ABBA”. El 2025 presentaran un nou espectacle, “més visual, més emocionant i més ABBA”.

COL·LABORACIÓ AMB L’ONG ÀMBIT

Com en cada edició, Nits de Vivers col·labora amb l’ONG valenciana Àmbit en un Projecte Social d’Agricultura Solidària i Inserció Social de persones en situació de vulnerabilitat.

Els assistents podran realitzar donacions a este projecte durant el procés de compra i part de la recaptació de la venda dels gots reutilitzables dispensats en les barres al públic anirà destinada a este projecte.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.