Shinova, The Tyets, Guitarricadelafuente i ABBA The New Experience, primers confirmats de Nits de Vivers 2025

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

L’edició de 2025 del cicle de concerts Nits de Vivers, que se celebrarà del 29 de maig al 8 de juny als Jardins de Vivers de València, comptarà amb Shinova, The Tyets, Guitarricadelafuente i l’espectacle ABBA The New Experience.

L’organització ha anunciat les primeres confirmacions d’esdeveniment, les entrades del qual ja estan disponibles en la web oficial.

En concret, el 29 de maig actuarà Shinova per a presentar el seu cinquè disc titulat ‘El Present’, un àlbum que els fa ser “més conscients que mai del brillant present, un que no es recolza en el passat i mira cap a l’evolució, cap al futur”.

El 31 de maig ho protagonitzarà el duo The Tyets, que portaran en directe el seu nou disc ‘Épic Solete’ amb el qual han aconseguit un disc d’or i de platí. Este concert es completarà amb dos artistes sorpresa que es desvetlaran més endavant.

Guitarricadelafuente es pujarà a l’escenari d’este cicle l’1 de juny dins del seu gira, marcada pel llançament del seu nou disc. El tour oferirà una experiència “única”, amb un format “especial” en recintes seleccionats per la seua “singularitat”. A més del repertori del pròxim àlbum, el públic gaudirà d’alguns dels “èxits més destacats” de la seua carrera, reinterpretats per a este nou espectacle.

Finalment, el 8 de juny serà el torn d’ABBA The New Experience que, després de huit anys de trajectòria, s’ha posicionat com “una de les millors bandes tribute a ABBA”. El 2025 presentaran un nou espectacle, “més visual, més emocionant i més ABBA”.

COL·LABORACIÓ AMB L’ONG ÀMBIT

Com en cada edició, Nits de Vivers col·labora amb l’ONG valenciana Àmbit en un Projecte Social d’Agricultura Solidària i Inserció Social de persones en situació de vulnerabilitat.

Els assistents podran realitzar donacions a este projecte durant el procés de compra i part de la recaptació de la venda dels gots reutilitzables dispensats en les barres al públic anirà destinada a este projecte.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.