Shinova, The Tyets, Guitarricadelafuente i ABBA The New Experience, primers confirmats de Nits de Vivers 2025

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

L’edició de 2025 del cicle de concerts Nits de Vivers, que se celebrarà del 29 de maig al 8 de juny als Jardins de Vivers de València, comptarà amb Shinova, The Tyets, Guitarricadelafuente i l’espectacle ABBA The New Experience.

L’organització ha anunciat les primeres confirmacions d’esdeveniment, les entrades del qual ja estan disponibles en la web oficial.

En concret, el 29 de maig actuarà Shinova per a presentar el seu cinquè disc titulat ‘El Present’, un àlbum que els fa ser “més conscients que mai del brillant present, un que no es recolza en el passat i mira cap a l’evolució, cap al futur”.

El 31 de maig ho protagonitzarà el duo The Tyets, que portaran en directe el seu nou disc ‘Épic Solete’ amb el qual han aconseguit un disc d’or i de platí. Este concert es completarà amb dos artistes sorpresa que es desvetlaran més endavant.

Guitarricadelafuente es pujarà a l’escenari d’este cicle l’1 de juny dins del seu gira, marcada pel llançament del seu nou disc. El tour oferirà una experiència “única”, amb un format “especial” en recintes seleccionats per la seua “singularitat”. A més del repertori del pròxim àlbum, el públic gaudirà d’alguns dels “èxits més destacats” de la seua carrera, reinterpretats per a este nou espectacle.

Finalment, el 8 de juny serà el torn d’ABBA The New Experience que, després de huit anys de trajectòria, s’ha posicionat com “una de les millors bandes tribute a ABBA”. El 2025 presentaran un nou espectacle, “més visual, més emocionant i més ABBA”.

COL·LABORACIÓ AMB L’ONG ÀMBIT

Com en cada edició, Nits de Vivers col·labora amb l’ONG valenciana Àmbit en un Projecte Social d’Agricultura Solidària i Inserció Social de persones en situació de vulnerabilitat.

Els assistents podran realitzar donacions a este projecte durant el procés de compra i part de la recaptació de la venda dels gots reutilitzables dispensats en les barres al públic anirà destinada a este projecte.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.