Shinova, The Tyets, Guitarricadelafuente i ABBA The New Experience, primers confirmats de Nits de Vivers 2025

VALÈNCIA, 4 (EUROPA PRESS)

L’edició de 2025 del cicle de concerts Nits de Vivers, que se celebrarà del 29 de maig al 8 de juny als Jardins de Vivers de València, comptarà amb Shinova, The Tyets, Guitarricadelafuente i l’espectacle ABBA The New Experience.

L’organització ha anunciat les primeres confirmacions d’esdeveniment, les entrades del qual ja estan disponibles en la web oficial.

En concret, el 29 de maig actuarà Shinova per a presentar el seu cinquè disc titulat ‘El Present’, un àlbum que els fa ser “més conscients que mai del brillant present, un que no es recolza en el passat i mira cap a l’evolució, cap al futur”.

El 31 de maig ho protagonitzarà el duo The Tyets, que portaran en directe el seu nou disc ‘Épic Solete’ amb el qual han aconseguit un disc d’or i de platí. Este concert es completarà amb dos artistes sorpresa que es desvetlaran més endavant.

Guitarricadelafuente es pujarà a l’escenari d’este cicle l’1 de juny dins del seu gira, marcada pel llançament del seu nou disc. El tour oferirà una experiència “única”, amb un format “especial” en recintes seleccionats per la seua “singularitat”. A més del repertori del pròxim àlbum, el públic gaudirà d’alguns dels “èxits més destacats” de la seua carrera, reinterpretats per a este nou espectacle.

Finalment, el 8 de juny serà el torn d’ABBA The New Experience que, després de huit anys de trajectòria, s’ha posicionat com “una de les millors bandes tribute a ABBA”. El 2025 presentaran un nou espectacle, “més visual, més emocionant i més ABBA”.

COL·LABORACIÓ AMB L’ONG ÀMBIT

Com en cada edició, Nits de Vivers col·labora amb l’ONG valenciana Àmbit en un Projecte Social d’Agricultura Solidària i Inserció Social de persones en situació de vulnerabilitat.

Els assistents podran realitzar donacions a este projecte durant el procés de compra i part de la recaptació de la venda dels gots reutilitzables dispensats en les barres al públic anirà destinada a este projecte.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un regidor de Vox a Montserrat dimitix després de ser denunciat per maltractaments i tindre una orde d’allunyament

El regidor de Vox a Montserrat, Carlos Martínez Salvador, ha entregat la seua acta després de fer-se pública una orde d'allunyament dictada per un jutjat per una denúncia de maltractaments de la seua parella, que ell nega.

Cel buidat i lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant

La Comunitat Valenciana espera un dijous amb cel poc nuvolós o buidat, mínimes a l'alça i un lleuger descens de les màximes a l'interior d'Alacant, mentres que la resta a penes presentarà canvis.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la jutgessa

El funcionari que va tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer davant un superior que va adjudicar una vivenda a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, en un cas que ha desfermat una forta tempesta política a Alacant.

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.