Adeu als streaptease en els comiats de solter

Juny, sinònim de flors, d’entretemps, d’amor, d’arrancada de la temporada de bodes … i també dels comiats de solter/a. I és que l’arribada del bon temps el converteix en la data ideal per a celebrar aquesta festa que les parelles esperen amb tantes ganes, i és que només 1 de cada 10 afirma no voler tindre un comiat de solter/a, segons una enquesta realitzada per Bodas.net a les parelles que estan organitzant la seua boda. A més, aquest 2022, any en què s’espera un 20% més de bodes que en 2019, els comiats de solter/a també viuran un gran auge.

Una enquesta revela com seria el seu comiat ideal que trenca amb els estereotips.

Les escapades de cap de setmana per a celebrar el comiat de solter/a s’han convertit en una de les opcions favorites de les parelles que es donen el ‘sí, vull’.

Un cap de setmana amb amics i activitats sorpreses

Les ganes de celebrar, després de més de dos anys de pandèmia, es nota en tots els àmbits. En la boda, en la lluna de mel i, també, en els comiats de solter. Celebrar s’ha convertit en el mood de tots els que busquen passar-ho bé i per a això als zetes i millennials no els guanya ningú.

Segons una enquesta a la pregunta de quins són els aspectes imprescindibles per a un comiat ideal* les parelles que estan organitzant la seua boda van contestar:
1. Celebrar-la només amb amics/as (52%)
2. Que incloga activitats sorpresa (46%)
3. Que dure un cap de setmana (37%)
*Possibilitat de seleccionar més d’una resposta.

Es tracta d’aspectes que trenquen amb el clixé més típic dels comiats en les quals els i les amigues organitzen un dia d’activitats per la ciutat, disfressen a la parella i acaben en un espectacle eròtic/sexual. En aquest sentit, les noves generacions el tenen clar: només el 8% vol celebrar-la prop d’on viu, el 12% desitja que dure només un dia, el 10% vol que li disfressen i el 6% que incloga activitats, jocs o espectacles eròtics/sexuals.

Les parelles que es casen hui dia, busquen una altra manera de celebrar la fi de la solteria: somien amb un cap de setmana de celebració al costat dels seus amics i divertir-se realitzant activitats sorpreses (perquè aqueixa màgia no es perda). Fins i tot la idea de realitzar un comiat conjunt agafa força, passant de ser només l’opció triada per un 13% en un estudi  en 2021 a un 23% en 2022, i és que cada vegada més, les parelles comparteixen grups d’amics.

Un reflex de com són les parelles que donen el ‘sí, vull’

La radiografia típica del comiat de solter està molt arrelada als gustos i desitjos de les parelles que es casen i, en conseqüència, a com és aquesta parella.

Segons l’últim estudi realitzat a la fi d’abril d’enguany, 7 de cada 10 parelles que està organitzant la seua boda té entre 27 i 40 anys. Es tracta de parelles joves que porten entre 4 i 9 anys de festeig, i que en la seua majoria es casen per primera vegada (92%).

A més, són parelles que creen en l’amor més ideal: afirmen que poc després d’estar eixint tenien clar que seria l’amor de la seua vida (73%) i també que es casen per a fer un pas més en la seua història d’amor (71%).

Es tracta de parelles que tenen les idees clares i que busquen deixar els convencionalismes de costat per a gaudir d’aquesta celebració de l’amor com ells volen, aparcant els protocols més estrictes i donant curs a la imaginació, perquè la boda siga un reflex total del qual ells i elles són. I això també es veu plasmat en els comiats de solter/al fet que s’estan transformant cap a un cap de setmana de relaxament amb els amics més pròxims.

Els comiats de solter s’han convertit en una part fonamental de tots els actes que envolten la boda. Una celebració més que evidencia que les parelles que es donen el ‘sí, vull’ busquen festejar l’amor envoltat de les persones que més volen, d’una manera única i especial i sempre reflectint el seu caràcter i personalitat.

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.