Adeu als streaptease en els comiats de solter

Juny, sinònim de flors, d’entretemps, d’amor, d’arrancada de la temporada de bodes … i també dels comiats de solter/a. I és que l’arribada del bon temps el converteix en la data ideal per a celebrar aquesta festa que les parelles esperen amb tantes ganes, i és que només 1 de cada 10 afirma no voler tindre un comiat de solter/a, segons una enquesta realitzada per Bodas.net a les parelles que estan organitzant la seua boda. A més, aquest 2022, any en què s’espera un 20% més de bodes que en 2019, els comiats de solter/a també viuran un gran auge.

Una enquesta revela com seria el seu comiat ideal que trenca amb els estereotips.

Les escapades de cap de setmana per a celebrar el comiat de solter/a s’han convertit en una de les opcions favorites de les parelles que es donen el ‘sí, vull’.

Un cap de setmana amb amics i activitats sorpreses

Les ganes de celebrar, després de més de dos anys de pandèmia, es nota en tots els àmbits. En la boda, en la lluna de mel i, també, en els comiats de solter. Celebrar s’ha convertit en el mood de tots els que busquen passar-ho bé i per a això als zetes i millennials no els guanya ningú.

Segons una enquesta a la pregunta de quins són els aspectes imprescindibles per a un comiat ideal* les parelles que estan organitzant la seua boda van contestar:
1. Celebrar-la només amb amics/as (52%)
2. Que incloga activitats sorpresa (46%)
3. Que dure un cap de setmana (37%)
*Possibilitat de seleccionar més d’una resposta.

Es tracta d’aspectes que trenquen amb el clixé més típic dels comiats en les quals els i les amigues organitzen un dia d’activitats per la ciutat, disfressen a la parella i acaben en un espectacle eròtic/sexual. En aquest sentit, les noves generacions el tenen clar: només el 8% vol celebrar-la prop d’on viu, el 12% desitja que dure només un dia, el 10% vol que li disfressen i el 6% que incloga activitats, jocs o espectacles eròtics/sexuals.

Les parelles que es casen hui dia, busquen una altra manera de celebrar la fi de la solteria: somien amb un cap de setmana de celebració al costat dels seus amics i divertir-se realitzant activitats sorpreses (perquè aqueixa màgia no es perda). Fins i tot la idea de realitzar un comiat conjunt agafa força, passant de ser només l’opció triada per un 13% en un estudi  en 2021 a un 23% en 2022, i és que cada vegada més, les parelles comparteixen grups d’amics.

Un reflex de com són les parelles que donen el ‘sí, vull’

La radiografia típica del comiat de solter està molt arrelada als gustos i desitjos de les parelles que es casen i, en conseqüència, a com és aquesta parella.

Segons l’últim estudi realitzat a la fi d’abril d’enguany, 7 de cada 10 parelles que està organitzant la seua boda té entre 27 i 40 anys. Es tracta de parelles joves que porten entre 4 i 9 anys de festeig, i que en la seua majoria es casen per primera vegada (92%).

A més, són parelles que creen en l’amor més ideal: afirmen que poc després d’estar eixint tenien clar que seria l’amor de la seua vida (73%) i també que es casen per a fer un pas més en la seua història d’amor (71%).

Es tracta de parelles que tenen les idees clares i que busquen deixar els convencionalismes de costat per a gaudir d’aquesta celebració de l’amor com ells volen, aparcant els protocols més estrictes i donant curs a la imaginació, perquè la boda siga un reflex total del qual ells i elles són. I això també es veu plasmat en els comiats de solter/al fet que s’estan transformant cap a un cap de setmana de relaxament amb els amics més pròxims.

Els comiats de solter s’han convertit en una part fonamental de tots els actes que envolten la boda. Una celebració més que evidencia que les parelles que es donen el ‘sí, vull’ busquen festejar l’amor envoltat de les persones que més volen, d’una manera única i especial i sempre reflectint el seu caràcter i personalitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.