Les emotives paraules de Dani Rovira a Pau Donés pel seu videoclip ple d’optimisme

 

Jarabe de Palo ha tornat el 23 de maig passat amb el tema ‘Eso que tú me das’ després que el seu cantant Pau Donés decidira prendre’s un temps i deixar la música temporalment en ser diagnosticat de càncer de cólon el 2015.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

La nova cançó, que transmet optimisme i alegria, ha estat molt ben rebuda i Donés ha rebut molts missatges a on se’l felicitava pel treball i per la seua tornada. Entre ells, l’actor i humorista, Dani Rovira que des de fa poc també lluita contra un càncer.

 

 

Un optimisme sempre present

De fet, molta gent ha trobat a faltar al líder de Jarabe de Palo durant tots estos anys. I és que en el cap de molts queden clips memorables com la col·laboració que va fer amb el professor d’OT Manu Guix o tants d’altres que, al llarg de la seua trajectòria, han omplit d’optimisme i vitalitat molts moments del dia a dia. I és que, a pesar de què el càncer li ha canviat radicalment l’aspecte a Pau, les ganes de viure i d’agrair les coses bones no l’han abandonat. Per això no és d’estranyar que l’humorista Dani Rovira, que també passa per un moment difícil, se senta tan identificat amb esta nova creació de Pau.

 

 

«Ara puc saber el color del cristall per a on mira Pau»

Rovira compartia a través del seu compte d’Instagram la seua reacció a ‘Eso que tú me das’: «No puc parar d’escoltar-lo una volta i una altra i, inevitablement, emocionar-me». En el videoclip Jarabe de Palo apareix en un terrat cantant i ballant i transmetent alegria i positivisme, «jo vullc viure en eixe terrat, celebrant la vida, repartint gràcies i brindant per totes les coses bones que tenim» diu l’actor.

 

«Ara que, en certa manera, puc saber el color del cristall per a on mira Pau, estic experimentant connexions que abans passava per alt» explica Rovira qui assenyala que el videoclip és un resum de totes les coses que ell entén per vida. L’humorista afig que en un món a on l’odi i l’egoisme guanyen protagonisme s’ha d’apostar per tot el contrari, ja que «la lluita consistix en quedar-nos amb les parts bones, transformar des dels fets, des de l’alegria i l’agraïment».

 

És per això que Rovira ha volgut agrair a totes aquelles persones que «feu de la meua vida un lloc més apetible». També ha volgut donar les gràcies a Pau per «l’emoció» i la «lliçó». Finalment s’ha despedit agraint el suport que està rebent «és molt més del que demane» i fent una reflexió: «Venim per a quatre dies… Pensem bé en com els invertim!».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Anoche escuché y vi el videoclip de lo último de Pau Donés. No puedo parar de escucharlo una y otra vez e inevitablemente emocionarme. Yo quiero vivir en esa azotea, cantando, bailando, celebrando la vida, repartiendo gracias y brindando por todo lo bueno que tenemos. Ahora que, en cierta manera, puedo saber el color del cristal por el que mira Pau, estoy experimentando conexiones que antes pasaba por alto. Para mí, este video clip, podría ser un resumen de lo que entiendo yo por entender la vida. En una época donde el Odio, el ruido y el egoísmo parece que van ganando foco y protagonismo, debemos apostar por todo lo contrario. La verdadera batalla contra esto no está en bajarnos a esa altura y contraatacar el odio con el odio, la bajeza con bajeza. La batalla consiste en quedarnos con lo bueno, transformar desde los hechos, desde la alegría y el agradecimiento. Gracias a todos los que hacéis mi vida un lugar más apetecible. Gracias a todos los que, con vuestro cariño, me hacéis ser feliz. Y que la vida merece la alegría. Gracias Pau por la emoción. Gracias por la lección. Venimos para cuatro días…pensemos bien cómo vamos a invertirlo. Gracias a todos por todo lo que me dais, que es mucho más de lo que pido.

Una publicación compartida de @ danirovira el

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.