Les emotives paraules de Dani Rovira a Pau Donés pel seu videoclip ple d’optimisme

 

Jarabe de Palo ha tornat el 23 de maig passat amb el tema ‘Eso que tú me das’ després que el seu cantant Pau Donés decidira prendre’s un temps i deixar la música temporalment en ser diagnosticat de càncer de cólon el 2015.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

La nova cançó, que transmet optimisme i alegria, ha estat molt ben rebuda i Donés ha rebut molts missatges a on se’l felicitava pel treball i per la seua tornada. Entre ells, l’actor i humorista, Dani Rovira que des de fa poc també lluita contra un càncer.

 

 

Un optimisme sempre present

De fet, molta gent ha trobat a faltar al líder de Jarabe de Palo durant tots estos anys. I és que en el cap de molts queden clips memorables com la col·laboració que va fer amb el professor d’OT Manu Guix o tants d’altres que, al llarg de la seua trajectòria, han omplit d’optimisme i vitalitat molts moments del dia a dia. I és que, a pesar de què el càncer li ha canviat radicalment l’aspecte a Pau, les ganes de viure i d’agrair les coses bones no l’han abandonat. Per això no és d’estranyar que l’humorista Dani Rovira, que també passa per un moment difícil, se senta tan identificat amb esta nova creació de Pau.

 

 

«Ara puc saber el color del cristall per a on mira Pau»

Rovira compartia a través del seu compte d’Instagram la seua reacció a ‘Eso que tú me das’: «No puc parar d’escoltar-lo una volta i una altra i, inevitablement, emocionar-me». En el videoclip Jarabe de Palo apareix en un terrat cantant i ballant i transmetent alegria i positivisme, «jo vullc viure en eixe terrat, celebrant la vida, repartint gràcies i brindant per totes les coses bones que tenim» diu l’actor.

 

«Ara que, en certa manera, puc saber el color del cristall per a on mira Pau, estic experimentant connexions que abans passava per alt» explica Rovira qui assenyala que el videoclip és un resum de totes les coses que ell entén per vida. L’humorista afig que en un món a on l’odi i l’egoisme guanyen protagonisme s’ha d’apostar per tot el contrari, ja que «la lluita consistix en quedar-nos amb les parts bones, transformar des dels fets, des de l’alegria i l’agraïment».

 

És per això que Rovira ha volgut agrair a totes aquelles persones que «feu de la meua vida un lloc més apetible». També ha volgut donar les gràcies a Pau per «l’emoció» i la «lliçó». Finalment s’ha despedit agraint el suport que està rebent «és molt més del que demane» i fent una reflexió: «Venim per a quatre dies… Pensem bé en com els invertim!».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Anoche escuché y vi el videoclip de lo último de Pau Donés. No puedo parar de escucharlo una y otra vez e inevitablemente emocionarme. Yo quiero vivir en esa azotea, cantando, bailando, celebrando la vida, repartiendo gracias y brindando por todo lo bueno que tenemos. Ahora que, en cierta manera, puedo saber el color del cristal por el que mira Pau, estoy experimentando conexiones que antes pasaba por alto. Para mí, este video clip, podría ser un resumen de lo que entiendo yo por entender la vida. En una época donde el Odio, el ruido y el egoísmo parece que van ganando foco y protagonismo, debemos apostar por todo lo contrario. La verdadera batalla contra esto no está en bajarnos a esa altura y contraatacar el odio con el odio, la bajeza con bajeza. La batalla consiste en quedarnos con lo bueno, transformar desde los hechos, desde la alegría y el agradecimiento. Gracias a todos los que hacéis mi vida un lugar más apetecible. Gracias a todos los que, con vuestro cariño, me hacéis ser feliz. Y que la vida merece la alegría. Gracias Pau por la emoción. Gracias por la lección. Venimos para cuatro días…pensemos bien cómo vamos a invertirlo. Gracias a todos por todo lo que me dais, que es mucho más de lo que pido.

Una publicación compartida de @ danirovira el

 

Últimes notícies

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.

Beatriz Blanco, nova fallera major de València per a les Falles de 2027

Beatriz Blanco ha sigut triada fallera major de València per a l’exercici de 2027 i la xiqueta Julia Vizcayno representarà el món infantil. L’alcaldessa María José Catalá ho ha anunciat després del veredicte del jurat i de les tradicionals telefonades.

Atracament violent a la vivenda de Gulacsi mentre era amb la família

El porter del Villarreal Peter Gulacsi ha patit un robatori a mà armada esta matinada a la seua vivenda de Puçol mentre estava amb la família. El futbolista es perdrà el duel de Champions contra el Nàpols, encara que ni ell ni els seus familiars han resultat ferits.