Les emotives paraules de Dani Rovira a Pau Donés pel seu videoclip ple d’optimisme

 

Jarabe de Palo ha tornat el 23 de maig passat amb el tema ‘Eso que tú me das’ després que el seu cantant Pau Donés decidira prendre’s un temps i deixar la música temporalment en ser diagnosticat de càncer de cólon el 2015.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

La nova cançó, que transmet optimisme i alegria, ha estat molt ben rebuda i Donés ha rebut molts missatges a on se’l felicitava pel treball i per la seua tornada. Entre ells, l’actor i humorista, Dani Rovira que des de fa poc també lluita contra un càncer.

 

 

Un optimisme sempre present

De fet, molta gent ha trobat a faltar al líder de Jarabe de Palo durant tots estos anys. I és que en el cap de molts queden clips memorables com la col·laboració que va fer amb el professor d’OT Manu Guix o tants d’altres que, al llarg de la seua trajectòria, han omplit d’optimisme i vitalitat molts moments del dia a dia. I és que, a pesar de què el càncer li ha canviat radicalment l’aspecte a Pau, les ganes de viure i d’agrair les coses bones no l’han abandonat. Per això no és d’estranyar que l’humorista Dani Rovira, que també passa per un moment difícil, se senta tan identificat amb esta nova creació de Pau.

 

 

«Ara puc saber el color del cristall per a on mira Pau»

Rovira compartia a través del seu compte d’Instagram la seua reacció a ‘Eso que tú me das’: «No puc parar d’escoltar-lo una volta i una altra i, inevitablement, emocionar-me». En el videoclip Jarabe de Palo apareix en un terrat cantant i ballant i transmetent alegria i positivisme, «jo vullc viure en eixe terrat, celebrant la vida, repartint gràcies i brindant per totes les coses bones que tenim» diu l’actor.

 

«Ara que, en certa manera, puc saber el color del cristall per a on mira Pau, estic experimentant connexions que abans passava per alt» explica Rovira qui assenyala que el videoclip és un resum de totes les coses que ell entén per vida. L’humorista afig que en un món a on l’odi i l’egoisme guanyen protagonisme s’ha d’apostar per tot el contrari, ja que «la lluita consistix en quedar-nos amb les parts bones, transformar des dels fets, des de l’alegria i l’agraïment».

 

És per això que Rovira ha volgut agrair a totes aquelles persones que «feu de la meua vida un lloc més apetible». També ha volgut donar les gràcies a Pau per «l’emoció» i la «lliçó». Finalment s’ha despedit agraint el suport que està rebent «és molt més del que demane» i fent una reflexió: «Venim per a quatre dies… Pensem bé en com els invertim!».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Anoche escuché y vi el videoclip de lo último de Pau Donés. No puedo parar de escucharlo una y otra vez e inevitablemente emocionarme. Yo quiero vivir en esa azotea, cantando, bailando, celebrando la vida, repartiendo gracias y brindando por todo lo bueno que tenemos. Ahora que, en cierta manera, puedo saber el color del cristal por el que mira Pau, estoy experimentando conexiones que antes pasaba por alto. Para mí, este video clip, podría ser un resumen de lo que entiendo yo por entender la vida. En una época donde el Odio, el ruido y el egoísmo parece que van ganando foco y protagonismo, debemos apostar por todo lo contrario. La verdadera batalla contra esto no está en bajarnos a esa altura y contraatacar el odio con el odio, la bajeza con bajeza. La batalla consiste en quedarnos con lo bueno, transformar desde los hechos, desde la alegría y el agradecimiento. Gracias a todos los que hacéis mi vida un lugar más apetecible. Gracias a todos los que, con vuestro cariño, me hacéis ser feliz. Y que la vida merece la alegría. Gracias Pau por la emoción. Gracias por la lección. Venimos para cuatro días…pensemos bien cómo vamos a invertirlo. Gracias a todos por todo lo que me dais, que es mucho más de lo que pido.

Una publicación compartida de @ danirovira el

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022