Les emotives paraules de Dani Rovira a Pau Donés pel seu videoclip ple d’optimisme

 

Jarabe de Palo ha tornat el 23 de maig passat amb el tema ‘Eso que tú me das’ després que el seu cantant Pau Donés decidira prendre’s un temps i deixar la música temporalment en ser diagnosticat de càncer de cólon el 2015.

 

[predef]valncia-diari-499[/predef]

 

La nova cançó, que transmet optimisme i alegria, ha estat molt ben rebuda i Donés ha rebut molts missatges a on se’l felicitava pel treball i per la seua tornada. Entre ells, l’actor i humorista, Dani Rovira que des de fa poc també lluita contra un càncer.

 

 

Un optimisme sempre present

De fet, molta gent ha trobat a faltar al líder de Jarabe de Palo durant tots estos anys. I és que en el cap de molts queden clips memorables com la col·laboració que va fer amb el professor d’OT Manu Guix o tants d’altres que, al llarg de la seua trajectòria, han omplit d’optimisme i vitalitat molts moments del dia a dia. I és que, a pesar de què el càncer li ha canviat radicalment l’aspecte a Pau, les ganes de viure i d’agrair les coses bones no l’han abandonat. Per això no és d’estranyar que l’humorista Dani Rovira, que també passa per un moment difícil, se senta tan identificat amb esta nova creació de Pau.

 

 

«Ara puc saber el color del cristall per a on mira Pau»

Rovira compartia a través del seu compte d’Instagram la seua reacció a ‘Eso que tú me das’: «No puc parar d’escoltar-lo una volta i una altra i, inevitablement, emocionar-me». En el videoclip Jarabe de Palo apareix en un terrat cantant i ballant i transmetent alegria i positivisme, «jo vullc viure en eixe terrat, celebrant la vida, repartint gràcies i brindant per totes les coses bones que tenim» diu l’actor.

 

«Ara que, en certa manera, puc saber el color del cristall per a on mira Pau, estic experimentant connexions que abans passava per alt» explica Rovira qui assenyala que el videoclip és un resum de totes les coses que ell entén per vida. L’humorista afig que en un món a on l’odi i l’egoisme guanyen protagonisme s’ha d’apostar per tot el contrari, ja que «la lluita consistix en quedar-nos amb les parts bones, transformar des dels fets, des de l’alegria i l’agraïment».

 

És per això que Rovira ha volgut agrair a totes aquelles persones que «feu de la meua vida un lloc més apetible». També ha volgut donar les gràcies a Pau per «l’emoció» i la «lliçó». Finalment s’ha despedit agraint el suport que està rebent «és molt més del que demane» i fent una reflexió: «Venim per a quatre dies… Pensem bé en com els invertim!».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Anoche escuché y vi el videoclip de lo último de Pau Donés. No puedo parar de escucharlo una y otra vez e inevitablemente emocionarme. Yo quiero vivir en esa azotea, cantando, bailando, celebrando la vida, repartiendo gracias y brindando por todo lo bueno que tenemos. Ahora que, en cierta manera, puedo saber el color del cristal por el que mira Pau, estoy experimentando conexiones que antes pasaba por alto. Para mí, este video clip, podría ser un resumen de lo que entiendo yo por entender la vida. En una época donde el Odio, el ruido y el egoísmo parece que van ganando foco y protagonismo, debemos apostar por todo lo contrario. La verdadera batalla contra esto no está en bajarnos a esa altura y contraatacar el odio con el odio, la bajeza con bajeza. La batalla consiste en quedarnos con lo bueno, transformar desde los hechos, desde la alegría y el agradecimiento. Gracias a todos los que hacéis mi vida un lugar más apetecible. Gracias a todos los que, con vuestro cariño, me hacéis ser feliz. Y que la vida merece la alegría. Gracias Pau por la emoción. Gracias por la lección. Venimos para cuatro días…pensemos bien cómo vamos a invertirlo. Gracias a todos por todo lo que me dais, que es mucho más de lo que pido.

Una publicación compartida de @ danirovira el

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.