Vora 37 milions d’euros anuals per als actes taurins que subvencionen els municipis valencians

Hui diumenge, l’associació animalista Anima Naturalisha convocat una manifestació enfront de l’Ajuntament de València a les 11 hores per a exigir als responsables dels municipis de la Comunitat Valenciana que deixen de subvencionar els actes taurins.

Segons les seues investigacions, els municipis destinen 36,7 milions d’euros a l’any a este tipus d’esdeveniments, una xifra que seria equivalent al manteniment anual de 1.230 llits d’UCI, la compra de 1.394 respiradors, pagar el sou de 410 professionals de la medicina generalista o de 820 de la infermeria, fer 967.600 tests Covid-19 o comprar 19.147.000 mascaretes quirúrgiques.

Les comarques del nord són les que més diners dediquen a esta mena d’actes, amb una inversió de quasi 19,5 milions d’euros, seguides de les del centre, que inverteixen més de 13,6 milions d’euros, i les del sud, amb una xifra que frega els 3,6 milions d’euros.

 

<

>

 

 

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.