Les 5 pitjors pastes de dents del mercat (que són desaconsellables)

.

 

Hi ha una cosa pitjor que consumir la pasta de dents més roïn del mercat: no ser conscient. Fer servir un dentifrici que no lluite contra la placa i que no sigui eficaç contra les càries té una pila de conseqüències rellevants que poden perjudicar la nostra salut bucal.

 

Tenint en compte aquest fet i en aquest sentit, hem pres la decisió d’elaborar aquest rànquing que presenta les pitjors pastes de dents que es poden trobar al mercat segons l’OCU (Organització de Consumidors i Usuaris). A banda d’això, hem dut a terme una anàlisi de tots aquells factors que fan que una pasta de dents pugui ser nociva per a l’esmalt dental.

 

 

Com és que algunes pastes de dents poden perjudicar-nos?

 

L’esmalt dental no és indestructible: moltes substàncies químiques —algunes de les quals es troben als dentifricis— tendeixen a causar-li danys que, en alguns casos, poden resultar irreversibles. Per això, si utilitzem algunes pastes de dents de manera habitual, podem fer malbé el nostre esmalt i, de pas, posar en perill la nostra salut bucal.

 

Encara que la majoria de dentífrics ens semblen iguals i que tots persegueixen l’objectiu final de cuidar la nostra boca i mantenir-la sense bacteris i placa, en realitat les diferències entre ells són molt remarcables, perquè els seus components canvien segons la marca i les especificacions d’ús que tinguin.

 

El fluor és un component comú en totes i cadascuna de les pastes de dents. L’únic que varia entre dentífrics és la quantitat que en porten. Així, aquesta —aparentment simple— diferència de concentració de fluor pot fer que dos productes a priori ben similars siguin completament diferents. L’excés de fluor pot causar defectes irreversibles a l’esmalt, sobretot al dels nens petits.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La XIV edició de La Lluna porta la seua essència mediterrània al Roig Arena i a la Marina de València

El Festival La Lluna celebra la seua XIV edició el 12 de juny en el Roig Arena i culmina enfront de la mar en Ves-los e Vents, reforçant la seua essència mediterrània i el seu caràcter innovador.

Pradas reclama la transcripció íntegra de la seua declaració per la dana i de l’acarament amb Conca

La exconsellera de Justícia Salomé Pradas sol·licita al jutjat de Catarroja la transcripció literal de la seua declaració per la dana de 2024 i de l'acarament amb José Manuel Cuenca per a garantir el seu dret de defensa.

AVA-Asaja alerta de preus ruïnosos per a les hortalisses valencianes enfront d’un supermercat car

AVA-Asaja denuncia que les hortalisses valencianes es paguen per davall de la rendibilitat en el camp mentres el consumidor afronta preus alts en el supermercat i reclama controls i investigació en la cadena alimentària.

Nando De Colo anuncia la seua retirada després d’una lesió a Turquia

Nando De Colo, exjugador de la NBA i del València Basket, confirma que es retirarà al final de la temporada amb Fenerbahce Beko després de lesionar-se un tendó.

Sergio García encara el seu Masters 27 amb dubtes i es marca com a objectiu passar el tall

Sergio García afronta el seu Masters número 27 en Augusta amb poca confiança en el seu joc recent i es conforma amb superar el tall en el primer major de la temporada.

Les gelades de finals de març provoquen 4 milions en pèrdues en caquis i fruiters valencians

Les baixes temperatures registrades entre el 28 i el 30 de març han danyat sobretot caquis i fruiters d'estiu en unes 1.200 hectàrees de la Comunitat Valenciana, amb pèrdues estimades en quatre milions d'euros.

Baptista es retira lesionat davant Berrettini i diu adeu al Masters 1000 de Montecarlo

Roberto Bautista s'ha retirat en el seu debut en el Masters 1000 de Montecarlo davant Matteo Berrettini després de tot just 23 minuts de joc, deixant a Carlos Alcaraz com a únic espanyol en el quadre.

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.