Les 5 pitjors pastes de dents del mercat (que són desaconsellables)

.

 

Hi ha una cosa pitjor que consumir la pasta de dents més roïn del mercat: no ser conscient. Fer servir un dentifrici que no lluite contra la placa i que no sigui eficaç contra les càries té una pila de conseqüències rellevants que poden perjudicar la nostra salut bucal.

 

Tenint en compte aquest fet i en aquest sentit, hem pres la decisió d’elaborar aquest rànquing que presenta les pitjors pastes de dents que es poden trobar al mercat segons l’OCU (Organització de Consumidors i Usuaris). A banda d’això, hem dut a terme una anàlisi de tots aquells factors que fan que una pasta de dents pugui ser nociva per a l’esmalt dental.

 

 

Com és que algunes pastes de dents poden perjudicar-nos?

 

L’esmalt dental no és indestructible: moltes substàncies químiques —algunes de les quals es troben als dentifricis— tendeixen a causar-li danys que, en alguns casos, poden resultar irreversibles. Per això, si utilitzem algunes pastes de dents de manera habitual, podem fer malbé el nostre esmalt i, de pas, posar en perill la nostra salut bucal.

 

Encara que la majoria de dentífrics ens semblen iguals i que tots persegueixen l’objectiu final de cuidar la nostra boca i mantenir-la sense bacteris i placa, en realitat les diferències entre ells són molt remarcables, perquè els seus components canvien segons la marca i les especificacions d’ús que tinguin.

 

El fluor és un component comú en totes i cadascuna de les pastes de dents. L’únic que varia entre dentífrics és la quantitat que en porten. Així, aquesta —aparentment simple— diferència de concentració de fluor pot fer que dos productes a priori ben similars siguin completament diferents. L’excés de fluor pot causar defectes irreversibles a l’esmalt, sobretot al dels nens petits.

 

Últimes notícies

Nacho Mañó nega maltractament o assetjament a Lydia Rodríguez i denuncia un dany irreparable a la seua imatge

El músic valencià Nacho Mañó, exmembre de Presuntos Implicados, ha difós un comunicat on nega haver maltractat o assetjat Lydia Rodríguez i assegura que les acusacions li provoquen un profund dolor i un dany irreparable a la seua imatge.

L’home detingut per l’homicidi d’Aldaia passarà a disposició judicial este divendres

L’home detingut per la mort d’un altre home en una baralla amb armes blanques a Aldaia passarà este divendres a disposició del jutjat número 3 de Torrent. La Guàrdia Civil investiga el cas com un possible crim relacionat amb una disputa entre residents d’una nau als afores del municipi.

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.

L’home que ha matat el logopeda del seu fill passarà a disposició judicial este dijous

L’home de 24 anys que s’ha entregat a la comissaria de Burjassot i ha confessat haver matat el logopeda del seu fill de 2 anys passarà este dijous a partir de les 9.00 hores a disposició del jutjat de guàrdia de València.

Els hotels valencians enceten l’estiu amb quasi ple total a València i Benidorm

Els hotels de la Comunitat Valenciana han encetat l’estiu amb ocupacions que freguen el ple tècnic, sobretot a València, Benidorm, Gandia i durant les Fogueres d’Alacant. El bon ritme de reserves fa preveure una segona quinzena de juny encara més intensa.

Nits sufocants en les Fogueres d’Alacant amb mínimes per damunt dels 25 graus

Una onada d’aire saharià coincidirà amb el cap de setmana gran de les Fogueres d’Alacant i deixarà nits ecuatorials, amb temperatures mínimes superiors als 25 graus i màximes pròximes als 39 a l’interior de la província.