7.9 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Audiència de Castelló condemna a 4 anys de presó a un home per abusar de la seua filla menor en un quiosquet de platja

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a quatre anys de presó a un home que va abusar sexualment de la seua filla, de nou anys, en un quiosquet de platja, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en un comunicat.

  

El tribunal considera provat que va sotmetre a tocaments a la xiqueta mentre es trobava amb ella en una hamaca, fets que van ser presenciats per diverses persones, entre ells els empleats de l’establiment, que van alertar a les autoritats del succeït.           

 

El detingut va anar a menjar al quiosc de la platja amb la filla

  

La sala declara a l’acusat autor d’un delicte d’abusos sexuals comesa contra una víctima menor de 16 anys i li imposa quatre anys de presó, altres quatre anys d’inhabilitació per a l’exercici de la pàtria potestat i cinc més de llibertat vigilada.            

    

Els fets van succeir el 29 de juliol del passat any, en un establiment hostaler situat en una platja de Castelló de la Plana, on el processat havia acudit amb la menor per a menjar alguna cosa.                

 

El pare li va realitzar tocament en les parts íntimes de la menor

  

En trobar-se totes les taules ocupades, pare i filla es van col·locar en una hamaca. Mentre la xiqueta es trobava tombada, l’acusat li va realitzar tocaments en les seues parts íntimes.                     

    

Aquests abusos van ser presenciats per diverses persones, entre altres per dos empleats del quiosquet que van avisar a la Policia amb una telefonada al telèfon d’Emergències 112.                       

 

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.