Audiència de Castelló condemna a 4 anys de presó a un home per abusar de la seua filla menor en un quiosquet de platja

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a quatre anys de presó a un home que va abusar sexualment de la seua filla, de nou anys, en un quiosquet de platja, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en un comunicat.

  

El tribunal considera provat que va sotmetre a tocaments a la xiqueta mentre es trobava amb ella en una hamaca, fets que van ser presenciats per diverses persones, entre ells els empleats de l’establiment, que van alertar a les autoritats del succeït.           

 

El detingut va anar a menjar al quiosc de la platja amb la filla

  

La sala declara a l’acusat autor d’un delicte d’abusos sexuals comesa contra una víctima menor de 16 anys i li imposa quatre anys de presó, altres quatre anys d’inhabilitació per a l’exercici de la pàtria potestat i cinc més de llibertat vigilada.            

    

Els fets van succeir el 29 de juliol del passat any, en un establiment hostaler situat en una platja de Castelló de la Plana, on el processat havia acudit amb la menor per a menjar alguna cosa.                

 

El pare li va realitzar tocament en les parts íntimes de la menor

  

En trobar-se totes les taules ocupades, pare i filla es van col·locar en una hamaca. Mentre la xiqueta es trobava tombada, l’acusat li va realitzar tocaments en les seues parts íntimes.                     

    

Aquests abusos van ser presenciats per diverses persones, entre altres per dos empleats del quiosquet que van avisar a la Policia amb una telefonada al telèfon d’Emergències 112.                       

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.