Audiència de Castelló condemna a 4 anys de presó a un home per abusar de la seua filla menor en un quiosquet de platja

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a quatre anys de presó a un home que va abusar sexualment de la seua filla, de nou anys, en un quiosquet de platja, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en un comunicat.

  

El tribunal considera provat que va sotmetre a tocaments a la xiqueta mentre es trobava amb ella en una hamaca, fets que van ser presenciats per diverses persones, entre ells els empleats de l’establiment, que van alertar a les autoritats del succeït.           

 

El detingut va anar a menjar al quiosc de la platja amb la filla

  

La sala declara a l’acusat autor d’un delicte d’abusos sexuals comesa contra una víctima menor de 16 anys i li imposa quatre anys de presó, altres quatre anys d’inhabilitació per a l’exercici de la pàtria potestat i cinc més de llibertat vigilada.            

    

Els fets van succeir el 29 de juliol del passat any, en un establiment hostaler situat en una platja de Castelló de la Plana, on el processat havia acudit amb la menor per a menjar alguna cosa.                

 

El pare li va realitzar tocament en les parts íntimes de la menor

  

En trobar-se totes les taules ocupades, pare i filla es van col·locar en una hamaca. Mentre la xiqueta es trobava tombada, l’acusat li va realitzar tocaments en les seues parts íntimes.                     

    

Aquests abusos van ser presenciats per diverses persones, entre altres per dos empleats del quiosquet que van avisar a la Policia amb una telefonada al telèfon d’Emergències 112.                       

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.

El PSPV acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a Camarero sobre la comissió de VPP a Alacant

El PSPV-PSOE acusa el PP de bloquejar les seues preguntes a la vicepresidenta Susana Camarero sobre la comissió d'investigació de vivendes públiques a Alacant, mentres els populars neguen el veto i parlen de simple reformulació.

L’enginyer de la presa de Buseo admet fallades de previsió i comunicació durant la dana de 2024

L'enginyer adjunt de la presa de Buseo assegura davant la comissió d'investigació que durant la dana de 2024 van fallar la previsió, les comunicacions i la implantació del pla d'emergència, i que la situació podia haver derivat en una catàstrofe.

Baldoví s’obri a primàries en Compromís per a legitimar als futurs candidats

Joan Baldoví es mostra a favor de celebrar primàries en Compromís per a triar als qui encapçalaran les pròximes candidatures, amb l'objectiu de reforçar la seua legitimitat davant la militància i els òrgans interns.

El PP acusa a Arcadi España de costar 163 milions a la Comunitat Valenciana en el seu primer mes com a ministre

El PP sosté que el primer mes d'Arcadi España al capdavant d'Hisenda ha suposat 163 milions menys en lliuraments a compte per a la Comunitat Valenciana i eleva a 423 milions el desfasament en el que va d'any.