16.6 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Audiència de Castelló condemna a 4 anys de presó a un home per abusar de la seua filla menor en un quiosquet de platja

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a quatre anys de presó a un home que va abusar sexualment de la seua filla, de nou anys, en un quiosquet de platja, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en un comunicat.

  

El tribunal considera provat que va sotmetre a tocaments a la xiqueta mentre es trobava amb ella en una hamaca, fets que van ser presenciats per diverses persones, entre ells els empleats de l’establiment, que van alertar a les autoritats del succeït.           

 

El detingut va anar a menjar al quiosc de la platja amb la filla

  

La sala declara a l’acusat autor d’un delicte d’abusos sexuals comesa contra una víctima menor de 16 anys i li imposa quatre anys de presó, altres quatre anys d’inhabilitació per a l’exercici de la pàtria potestat i cinc més de llibertat vigilada.            

    

Els fets van succeir el 29 de juliol del passat any, en un establiment hostaler situat en una platja de Castelló de la Plana, on el processat havia acudit amb la menor per a menjar alguna cosa.                

 

El pare li va realitzar tocament en les parts íntimes de la menor

  

En trobar-se totes les taules ocupades, pare i filla es van col·locar en una hamaca. Mentre la xiqueta es trobava tombada, l’acusat li va realitzar tocaments en les seues parts íntimes.                     

    

Aquests abusos van ser presenciats per diverses persones, entre altres per dos empleats del quiosquet que van avisar a la Policia amb una telefonada al telèfon d’Emergències 112.                       

 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.