Audiència de Castelló condemna a 4 anys de presó a un home per abusar de la seua filla menor en un quiosquet de platja

 

La Secció Segona de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a quatre anys de presó a un home que va abusar sexualment de la seua filla, de nou anys, en un quiosquet de platja, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana en un comunicat.

  

El tribunal considera provat que va sotmetre a tocaments a la xiqueta mentre es trobava amb ella en una hamaca, fets que van ser presenciats per diverses persones, entre ells els empleats de l’establiment, que van alertar a les autoritats del succeït.           

 

El detingut va anar a menjar al quiosc de la platja amb la filla

  

La sala declara a l’acusat autor d’un delicte d’abusos sexuals comesa contra una víctima menor de 16 anys i li imposa quatre anys de presó, altres quatre anys d’inhabilitació per a l’exercici de la pàtria potestat i cinc més de llibertat vigilada.            

    

Els fets van succeir el 29 de juliol del passat any, en un establiment hostaler situat en una platja de Castelló de la Plana, on el processat havia acudit amb la menor per a menjar alguna cosa.                

 

El pare li va realitzar tocament en les parts íntimes de la menor

  

En trobar-se totes les taules ocupades, pare i filla es van col·locar en una hamaca. Mentre la xiqueta es trobava tombada, l’acusat li va realitzar tocaments en les seues parts íntimes.                     

    

Aquests abusos van ser presenciats per diverses persones, entre altres per dos empleats del quiosquet que van avisar a la Policia amb una telefonada al telèfon d’Emergències 112.                       

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.