Cau el segon premi de 8,75 milions a Pedreguer i un quinqué premi de 5,4 milions a Foios i València

 

El sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal que ha arrancat a penes a les 9.00 hores del matí ha tret ja dos premis. El cinqué i el segon que ha caigut passades les 9.30 hores, per a sorpresa de molts. Aquestos dos premis tan matiners han caigut a la Comunitat Valenciana.

Primerament, passades les 9.20 hores eixia el primer cinqué premi de la Loteria de Nadal. Un premi que ha eixit amb les llàgrimes de la xiqueta de San Ildelfonso que l’ha cantat, emocionada de poder entonar el quinqué premi, dotat amb 60.000 euros. El número agraciat per a este primer cinqué premi és el 47862 i ha sigut venut, entre altres localitats, en Foios i en València capital. En Foios ha deixat en total 4,5 milions d’euros degut a que allí s’han distribuït 75 sèries com diem, de 60.000 euros cadascuna, mentre que a València capital s’han venut 15 sèries del mateix número, la qual cosa fa un total de 900.000 euros en premis. 

A Foios el número 47862 ha sigut venut en l’administració ubicada en el número 5 del carrer Ruiz de Lihori, mentre que a València, la fortuna l’ha repartit l’administració ubicada dins del centre comercial de Nuevo Centro en l’avinguda Pius XII. L’associació Filles de Maria de Foios ha resultat agraciada amb diverses sèries del 47862, quinqué premi en el sorteig. És tradicional que aquestes agrupacions distribuïsquen la seua loteria a través de participacions, la qual cosa farà que quasi tot el poble tinga un pessic d’aquest premi de Nadal. En cas que les participacions siguen de 3 euros, els agraciats rebran 500 euros per euro jugat.

El segon premi per la seua banda ha repartit 8,75 milions d’euros a Pedreguer, a la Marina Alta, amb el 21015 com a número afortunat. S’ha venut en l’administració ubicada en el carrer Major de la localitat. Allí s’han distribuït deu sèries del número guanyador amb 1,250 milions d’euros per sèrie, però sols s’han venut set sèries, la qual cosa fan un total de 8,75 milions i no 12,5 com es pensava incialment. A part de Pedreguer, altres localitats on s’ha venut aquest número han sigut Almansa (Albacete), Albacete i Castellbisbal (Barcelona).

El Teatre Real de Madrid acull la celebració tradicional del sorteig extraordinari de la Loteria de Nadal, que recordem, repartix este any 2.380 milions d’euros en premis per tot el territori espanyol. Açò suposa la mateixa quantitat que l’any passat, i els agraciats amb el ‘Gordo’ rebran 400.000 euros al dècim amb 680 milions d’euros a repartir amb este premi principal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingut un home per robar 300.000 euros en cosmètica de luxe en naus industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 29 anys a què atribuïx sis robatoris amb força en tres naus industrials de la província de València, on hauria sostret cosmètica de luxe valorada en uns 300.000 euros. Els investigadors analitzen ara si estaria darrere de més assalts similars.

Detingudes quatre persones a Elda per una plantació interior amb 1.481 plantes de marihuana

La Policia Nacional arresta a Elda a un home i tres dones per cultivar 1.481 plantes de marihuana en dos vivendes equipades amb un cultiu interior avançat.

CACSA ordena a L’Umbracle acatar la sentència sobre soroll i respecte als veïns

La Ciutat de les Arts i les Ciències exigix a la concessionària de L’Umbracle que suspenga tota activitat musical que vulnere l'ordenança acústica i els drets fonamentals dels veïns, en compliment d'una sentència recent.

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.