Condemnen a 20 mesos de presó a dos porters d’una discoteca de Benidorm per apallissar a dos clients

 

Este dimarts, dos porters d’una discoteca de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), i una tercera persona que els acompanyava han sigut condemnats a vint mesos de presó per haver apallissat a dos clients durant una baralla en el local. 

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, el judici s’ha tancat amb una conformitat entre les parts en l’Audiència Provincial a on se’ls imputava als ara condemnats un delicte de lesions.

 

Els fets es van produir cap a les 04.15 hores de la matinada del 10 d’agost de 2017. Dos dels acusats formaven part de l’equip de seguretat del local d’oci a on es va produir una discussió entre uns clients que els va obligar a intervenir.

 

Van agarrar del coll a una de les víctimes

Immediatament, dos dels clients van ser expulsats del local pels dos porters i l’home que estava amb ells en eixe moment. Segons pareix, a una de les víctimes li van agarrar del coll i li van colpejar en la cara per a traure-li al carrer.

 

D’altra banda, a la segona persona agredida li van propinar una puntada i un colp al cap. Les dos víctimes van rebre colps per tot el cos i presentaven diferents ferides de consideració greu en la cara, en el coll i a l’esquena.

 

Una lenta recuperació

Un dels agredits, que es va trencar el nas, va tardar 113 dies a recuperar-se. La Fiscalia demanava inicialment una condemna d’un any i huit mesos per cadascun dels dos delictes de lesions i per a cadascun dels tres acusats.

 

Abans del judici, advocats i fiscal van tancar un acord, pel que l’acusació baixava les penes sol·licitades a canvi de la confessió dels processaments. Ara, els tres autors dels fets han sigut condemnats a deu mesos de presó per cadascun dels dos delictes de lesions. La sala suspendrà la pena, i per este motiu no hauran d’entrar a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat mobilitza 421 milions per a ajudar famílies i empreses davant la crisi per la guerra de l’Iran

El Consell pacta amb sindicats i patronal 27 mesures que inclouen ajudes a hipoteques, lloguer, transport, autònoms i finançament bonificat

Juan Roig confia en medalles del Projecte FER a Los Angeles 2028

Juan Roig destaca la cultura de l'esforç del Projecte FER i expressa la seua confiança que diversos dels esportistes becats aconseguisquen medalla en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

Projecte FER 2026 presenta el seu programa de beques amb 140 esportistes sota el lema Basat en somni reals

El Projecte FER 2026 llança la seua catorzena edició amb 140 esportistes becats i l'objectiu a mitjà termini dels Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, reforçant a més l'impacte de la marató i mitja marató com a eixos de mecenatge esportiu.

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.