14.1 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Condemnen a 20 mesos de presó a dos porters d’una discoteca de Benidorm per apallissar a dos clients

 

Este dimarts, dos porters d’una discoteca de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), i una tercera persona que els acompanyava han sigut condemnats a vint mesos de presó per haver apallissat a dos clients durant una baralla en el local. 

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, el judici s’ha tancat amb una conformitat entre les parts en l’Audiència Provincial a on se’ls imputava als ara condemnats un delicte de lesions.

 

Els fets es van produir cap a les 04.15 hores de la matinada del 10 d’agost de 2017. Dos dels acusats formaven part de l’equip de seguretat del local d’oci a on es va produir una discussió entre uns clients que els va obligar a intervenir.

 

Van agarrar del coll a una de les víctimes

Immediatament, dos dels clients van ser expulsats del local pels dos porters i l’home que estava amb ells en eixe moment. Segons pareix, a una de les víctimes li van agarrar del coll i li van colpejar en la cara per a traure-li al carrer.

 

D’altra banda, a la segona persona agredida li van propinar una puntada i un colp al cap. Les dos víctimes van rebre colps per tot el cos i presentaven diferents ferides de consideració greu en la cara, en el coll i a l’esquena.

 

Una lenta recuperació

Un dels agredits, que es va trencar el nas, va tardar 113 dies a recuperar-se. La Fiscalia demanava inicialment una condemna d’un any i huit mesos per cadascun dels dos delictes de lesions i per a cadascun dels tres acusats.

 

Abans del judici, advocats i fiscal van tancar un acord, pel que l’acusació baixava les penes sol·licitades a canvi de la confessió dels processaments. Ara, els tres autors dels fets han sigut condemnats a deu mesos de presó per cadascun dels dos delictes de lesions. La sala suspendrà la pena, i per este motiu no hauran d’entrar a la presó.

Últimes notícies

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.

Indonèsia va reprendre la busca d’un espanyol i tres menors després d’un naufragi

Els equips de rescat van reprendre la busca d'un espanyol i tres dels seus fills després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en Padar. L'operació se centra en localitzar el casc per a enviar bussos malgrat els corrents i el mal temps.

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.