Condemnen a 20 mesos de presó a dos porters d’una discoteca de Benidorm per apallissar a dos clients

 

Este dimarts, dos porters d’una discoteca de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), i una tercera persona que els acompanyava han sigut condemnats a vint mesos de presó per haver apallissat a dos clients durant una baralla en el local. 

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, el judici s’ha tancat amb una conformitat entre les parts en l’Audiència Provincial a on se’ls imputava als ara condemnats un delicte de lesions.

 

Els fets es van produir cap a les 04.15 hores de la matinada del 10 d’agost de 2017. Dos dels acusats formaven part de l’equip de seguretat del local d’oci a on es va produir una discussió entre uns clients que els va obligar a intervenir.

 

Van agarrar del coll a una de les víctimes

Immediatament, dos dels clients van ser expulsats del local pels dos porters i l’home que estava amb ells en eixe moment. Segons pareix, a una de les víctimes li van agarrar del coll i li van colpejar en la cara per a traure-li al carrer.

 

D’altra banda, a la segona persona agredida li van propinar una puntada i un colp al cap. Les dos víctimes van rebre colps per tot el cos i presentaven diferents ferides de consideració greu en la cara, en el coll i a l’esquena.

 

Una lenta recuperació

Un dels agredits, que es va trencar el nas, va tardar 113 dies a recuperar-se. La Fiscalia demanava inicialment una condemna d’un any i huit mesos per cadascun dels dos delictes de lesions i per a cadascun dels tres acusats.

 

Abans del judici, advocats i fiscal van tancar un acord, pel que l’acusació baixava les penes sol·licitades a canvi de la confessió dels processaments. Ara, els tres autors dels fets han sigut condemnats a deu mesos de presó per cadascun dels dos delictes de lesions. La sala suspendrà la pena, i per este motiu no hauran d’entrar a la presó.

Últimes notícies

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.