Condemnen a 20 mesos de presó a dos porters d’una discoteca de Benidorm per apallissar a dos clients

 

Este dimarts, dos porters d’una discoteca de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), i una tercera persona que els acompanyava han sigut condemnats a vint mesos de presó per haver apallissat a dos clients durant una baralla en el local. 

 

Tal com ha explicat el diari ‘Información’, el judici s’ha tancat amb una conformitat entre les parts en l’Audiència Provincial a on se’ls imputava als ara condemnats un delicte de lesions.

 

Els fets es van produir cap a les 04.15 hores de la matinada del 10 d’agost de 2017. Dos dels acusats formaven part de l’equip de seguretat del local d’oci a on es va produir una discussió entre uns clients que els va obligar a intervenir.

 

Van agarrar del coll a una de les víctimes

Immediatament, dos dels clients van ser expulsats del local pels dos porters i l’home que estava amb ells en eixe moment. Segons pareix, a una de les víctimes li van agarrar del coll i li van colpejar en la cara per a traure-li al carrer.

 

D’altra banda, a la segona persona agredida li van propinar una puntada i un colp al cap. Les dos víctimes van rebre colps per tot el cos i presentaven diferents ferides de consideració greu en la cara, en el coll i a l’esquena.

 

Una lenta recuperació

Un dels agredits, que es va trencar el nas, va tardar 113 dies a recuperar-se. La Fiscalia demanava inicialment una condemna d’un any i huit mesos per cadascun dels dos delictes de lesions i per a cadascun dels tres acusats.

 

Abans del judici, advocats i fiscal van tancar un acord, pel que l’acusació baixava les penes sol·licitades a canvi de la confessió dels processaments. Ara, els tres autors dels fets han sigut condemnats a deu mesos de presó per cadascun dels dos delictes de lesions. La sala suspendrà la pena, i per este motiu no hauran d’entrar a la presó.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.