Sense distància, ni màscara, fumant i fora d’horari en un bar desallotjat per la Guàrdia Civil a Llombai

 

La Guàrdia Civil va desallotjar en la vesprada del dissabte 24 d’abril a una vintena de persones que es trobaven a l’interior d’un bar situat al carrer Mestre Torres de la localitat de Llombai, fora de l’horari permés i sense complir les mesures sanitàries decretades enfront de la covid-19.

Agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Companyia de Sueca (USECIA) es van personar en el local entorn de les 20 hores, dos hores després del tancament obligat de l’hostaleria establert per la Generalitat Valenciana, podent observar que la reixa de la porta d’entrada no estava del tot tancada i veient com en el seu interior es trobaven unes 20 persones de mitjana edat dempeus, consumint begudes alcohòliques, sense respectar la distància de seguretat i sense portar màscara. A més, alguns d’ells estaven fumant dins del local.

Veins de Llombai i altres poblacions de la Comunitat Valenciana

La USECIA de Sueca va procedir a identificar als allí presents, sent alguns veïns de la localitat de Llombai i altres arribats d’altres punts de la Comunitat Valenciana, i al posterior desallotjament del local. Els infractors van ser proposats per a sanció davant la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública de la Generalitat Valenciana.

El propietari del local ara haurà de fer front a una sanció econòmica que oscil·la entre els 601 i els 30.000 euros, podent procedir-se a la clausura del local per un període màxim de 6 mesos. A més, cada client infractor s’enfronta a una sanció que oscil·la entre els 60 i els 600 euros.

Pel que sembla, segons veïns del lloc, el local portava diversos caps de setmana obrint les portes fora de l’horari permés, incomplint així la normativa vigent i creant perjudici per als altres locals hostalers de la localitat.

 

Llombai és un municipi del País Valencià situat a la comarca de la Ribera Alta.

Limita amb Alfarb, Catadau, Montserrat, Montroi i Real de Montroi (a la mateixa comarca); i amb Dosaigües i Picassent (als comarques de la Foia de Bunyol i l’Horta Sud respectivament).

El terme municipal és troba en la denominada Vall dels Alcalans, antiga comarca històrica que s’integrà posteriorment a la Ribera Alta com a subcomarca. El riu Magre separa Llombai del terme de Montroi en una longitud de 3.600 metres i aboca les seues aigües al riu Xúquer. La topografia oscil·lant les cotes de 130 i 235 msnm.

El poble forma pràcticament una conurbació amb Catadau i Alfarb.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.