Sense distància, ni màscara, fumant i fora d’horari en un bar desallotjat per la Guàrdia Civil a Llombai

 

La Guàrdia Civil va desallotjar en la vesprada del dissabte 24 d’abril a una vintena de persones que es trobaven a l’interior d’un bar situat al carrer Mestre Torres de la localitat de Llombai, fora de l’horari permés i sense complir les mesures sanitàries decretades enfront de la covid-19.

Agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Companyia de Sueca (USECIA) es van personar en el local entorn de les 20 hores, dos hores després del tancament obligat de l’hostaleria establert per la Generalitat Valenciana, podent observar que la reixa de la porta d’entrada no estava del tot tancada i veient com en el seu interior es trobaven unes 20 persones de mitjana edat dempeus, consumint begudes alcohòliques, sense respectar la distància de seguretat i sense portar màscara. A més, alguns d’ells estaven fumant dins del local.

Veins de Llombai i altres poblacions de la Comunitat Valenciana

La USECIA de Sueca va procedir a identificar als allí presents, sent alguns veïns de la localitat de Llombai i altres arribats d’altres punts de la Comunitat Valenciana, i al posterior desallotjament del local. Els infractors van ser proposats per a sanció davant la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública de la Generalitat Valenciana.

El propietari del local ara haurà de fer front a una sanció econòmica que oscil·la entre els 601 i els 30.000 euros, podent procedir-se a la clausura del local per un període màxim de 6 mesos. A més, cada client infractor s’enfronta a una sanció que oscil·la entre els 60 i els 600 euros.

Pel que sembla, segons veïns del lloc, el local portava diversos caps de setmana obrint les portes fora de l’horari permés, incomplint així la normativa vigent i creant perjudici per als altres locals hostalers de la localitat.

 

Llombai és un municipi del País Valencià situat a la comarca de la Ribera Alta.

Limita amb Alfarb, Catadau, Montserrat, Montroi i Real de Montroi (a la mateixa comarca); i amb Dosaigües i Picassent (als comarques de la Foia de Bunyol i l’Horta Sud respectivament).

El terme municipal és troba en la denominada Vall dels Alcalans, antiga comarca històrica que s’integrà posteriorment a la Ribera Alta com a subcomarca. El riu Magre separa Llombai del terme de Montroi en una longitud de 3.600 metres i aboca les seues aigües al riu Xúquer. La topografia oscil·lant les cotes de 130 i 235 msnm.

El poble forma pràcticament una conurbació amb Catadau i Alfarb.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.