19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Sense distància, ni màscara, fumant i fora d’horari en un bar desallotjat per la Guàrdia Civil a Llombai

 

La Guàrdia Civil va desallotjar en la vesprada del dissabte 24 d’abril a una vintena de persones que es trobaven a l’interior d’un bar situat al carrer Mestre Torres de la localitat de Llombai, fora de l’horari permés i sense complir les mesures sanitàries decretades enfront de la covid-19.

Agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Companyia de Sueca (USECIA) es van personar en el local entorn de les 20 hores, dos hores després del tancament obligat de l’hostaleria establert per la Generalitat Valenciana, podent observar que la reixa de la porta d’entrada no estava del tot tancada i veient com en el seu interior es trobaven unes 20 persones de mitjana edat dempeus, consumint begudes alcohòliques, sense respectar la distància de seguretat i sense portar màscara. A més, alguns d’ells estaven fumant dins del local.

Veins de Llombai i altres poblacions de la Comunitat Valenciana

La USECIA de Sueca va procedir a identificar als allí presents, sent alguns veïns de la localitat de Llombai i altres arribats d’altres punts de la Comunitat Valenciana, i al posterior desallotjament del local. Els infractors van ser proposats per a sanció davant la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública de la Generalitat Valenciana.

El propietari del local ara haurà de fer front a una sanció econòmica que oscil·la entre els 601 i els 30.000 euros, podent procedir-se a la clausura del local per un període màxim de 6 mesos. A més, cada client infractor s’enfronta a una sanció que oscil·la entre els 60 i els 600 euros.

Pel que sembla, segons veïns del lloc, el local portava diversos caps de setmana obrint les portes fora de l’horari permés, incomplint així la normativa vigent i creant perjudici per als altres locals hostalers de la localitat.

 

Llombai és un municipi del País Valencià situat a la comarca de la Ribera Alta.

Limita amb Alfarb, Catadau, Montserrat, Montroi i Real de Montroi (a la mateixa comarca); i amb Dosaigües i Picassent (als comarques de la Foia de Bunyol i l’Horta Sud respectivament).

El terme municipal és troba en la denominada Vall dels Alcalans, antiga comarca històrica que s’integrà posteriorment a la Ribera Alta com a subcomarca. El riu Magre separa Llombai del terme de Montroi en una longitud de 3.600 metres i aboca les seues aigües al riu Xúquer. La topografia oscil·lant les cotes de 130 i 235 msnm.

El poble forma pràcticament una conurbació amb Catadau i Alfarb.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.