Sense distància, ni màscara, fumant i fora d’horari en un bar desallotjat per la Guàrdia Civil a Llombai

 

La Guàrdia Civil va desallotjar en la vesprada del dissabte 24 d’abril a una vintena de persones que es trobaven a l’interior d’un bar situat al carrer Mestre Torres de la localitat de Llombai, fora de l’horari permés i sense complir les mesures sanitàries decretades enfront de la covid-19.

Agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Companyia de Sueca (USECIA) es van personar en el local entorn de les 20 hores, dos hores després del tancament obligat de l’hostaleria establert per la Generalitat Valenciana, podent observar que la reixa de la porta d’entrada no estava del tot tancada i veient com en el seu interior es trobaven unes 20 persones de mitjana edat dempeus, consumint begudes alcohòliques, sense respectar la distància de seguretat i sense portar màscara. A més, alguns d’ells estaven fumant dins del local.

Veins de Llombai i altres poblacions de la Comunitat Valenciana

La USECIA de Sueca va procedir a identificar als allí presents, sent alguns veïns de la localitat de Llombai i altres arribats d’altres punts de la Comunitat Valenciana, i al posterior desallotjament del local. Els infractors van ser proposats per a sanció davant la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública de la Generalitat Valenciana.

El propietari del local ara haurà de fer front a una sanció econòmica que oscil·la entre els 601 i els 30.000 euros, podent procedir-se a la clausura del local per un període màxim de 6 mesos. A més, cada client infractor s’enfronta a una sanció que oscil·la entre els 60 i els 600 euros.

Pel que sembla, segons veïns del lloc, el local portava diversos caps de setmana obrint les portes fora de l’horari permés, incomplint així la normativa vigent i creant perjudici per als altres locals hostalers de la localitat.

 

Llombai és un municipi del País Valencià situat a la comarca de la Ribera Alta.

Limita amb Alfarb, Catadau, Montserrat, Montroi i Real de Montroi (a la mateixa comarca); i amb Dosaigües i Picassent (als comarques de la Foia de Bunyol i l’Horta Sud respectivament).

El terme municipal és troba en la denominada Vall dels Alcalans, antiga comarca històrica que s’integrà posteriorment a la Ribera Alta com a subcomarca. El riu Magre separa Llombai del terme de Montroi en una longitud de 3.600 metres i aboca les seues aigües al riu Xúquer. La topografia oscil·lant les cotes de 130 i 235 msnm.

El poble forma pràcticament una conurbació amb Catadau i Alfarb.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022