Sense distància, ni màscara, fumant i fora d’horari en un bar desallotjat per la Guàrdia Civil a Llombai

 

La Guàrdia Civil va desallotjar en la vesprada del dissabte 24 d’abril a una vintena de persones que es trobaven a l’interior d’un bar situat al carrer Mestre Torres de la localitat de Llombai, fora de l’horari permés i sense complir les mesures sanitàries decretades enfront de la covid-19.

Agents de la Unitat de Seguretat Ciutadana de la Companyia de Sueca (USECIA) es van personar en el local entorn de les 20 hores, dos hores després del tancament obligat de l’hostaleria establert per la Generalitat Valenciana, podent observar que la reixa de la porta d’entrada no estava del tot tancada i veient com en el seu interior es trobaven unes 20 persones de mitjana edat dempeus, consumint begudes alcohòliques, sense respectar la distància de seguretat i sense portar màscara. A més, alguns d’ells estaven fumant dins del local.

Veins de Llombai i altres poblacions de la Comunitat Valenciana

La USECIA de Sueca va procedir a identificar als allí presents, sent alguns veïns de la localitat de Llombai i altres arribats d’altres punts de la Comunitat Valenciana, i al posterior desallotjament del local. Els infractors van ser proposats per a sanció davant la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública de la Generalitat Valenciana.

El propietari del local ara haurà de fer front a una sanció econòmica que oscil·la entre els 601 i els 30.000 euros, podent procedir-se a la clausura del local per un període màxim de 6 mesos. A més, cada client infractor s’enfronta a una sanció que oscil·la entre els 60 i els 600 euros.

Pel que sembla, segons veïns del lloc, el local portava diversos caps de setmana obrint les portes fora de l’horari permés, incomplint així la normativa vigent i creant perjudici per als altres locals hostalers de la localitat.

 

Llombai és un municipi del País Valencià situat a la comarca de la Ribera Alta.

Limita amb Alfarb, Catadau, Montserrat, Montroi i Real de Montroi (a la mateixa comarca); i amb Dosaigües i Picassent (als comarques de la Foia de Bunyol i l’Horta Sud respectivament).

El terme municipal és troba en la denominada Vall dels Alcalans, antiga comarca històrica que s’integrà posteriorment a la Ribera Alta com a subcomarca. El riu Magre separa Llombai del terme de Montroi en una longitud de 3.600 metres i aboca les seues aigües al riu Xúquer. La topografia oscil·lant les cotes de 130 i 235 msnm.

El poble forma pràcticament una conurbació amb Catadau i Alfarb.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.