Anuncios

Investiguen a dos policies per la mort d’un jove en la muralla de Peníscola

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat,  manté oberta una recerca per la mort d’un jove que el passat mes de febrer es va precipitar des de la muralla del castell de Peníscola en la qual hi ha dos agents de la Policia Local investigats per un presumpte delicte d’homicidi per imprudència.

  

Segons han informat hui fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana a EFE, l’Ajuntament de Peníscola figura com personat en les diligències com a responsable civil subsidiari.

 

S’investiga si el mort va rebre un tir amb una pistola elèctrica

  

El jutjat investiga si el mort va rebre algun tir amb una pistola elèctrica paralitzant la víctima, al mateix temps que està a l’espera de recaptar diversos informes i la declaració d’un testimoni. L’Ajuntament de Peníscola ha indicat que està col·laborant amb la justícia i no valorarà els fets fins a no comptar amb una resolució judicial ferma, ja que el procés es troba encara en fase d’instrucció.

    

Segons fonts properes al cas, el succés es va produir el passat mes de febrer quan pel que sembla la caiguda del jove es va produir quan estava fugint de la policia després que un veí haguera advertit que podia estar furtant en un establiment del centre.

 

Un Policia Local investigat, i l’altre com a testimoni

  

El jove hauria botat a l’aigua des de la muralla a la nit fins a una zona que, en principi pot semblar exempta de risc però pot ser perillosa, i ho hauria fet sense que, aparentment, la pistola elèctrica que va utilitzar l’agent policial haguera funcionat.

    

Les mateixes fonts consultades sostenen que solament hi ha un agent de la Policia Local investigat, mentre que l’altra agent que va participar en l’operació solament ha declarat en qualitat de testimoni.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.