Investiguen a dos policies per la mort d’un jove en la muralla de Peníscola

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat,  manté oberta una recerca per la mort d’un jove que el passat mes de febrer es va precipitar des de la muralla del castell de Peníscola en la qual hi ha dos agents de la Policia Local investigats per un presumpte delicte d’homicidi per imprudència.

  

Segons han informat hui fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana a EFE, l’Ajuntament de Peníscola figura com personat en les diligències com a responsable civil subsidiari.

 

S’investiga si el mort va rebre un tir amb una pistola elèctrica

  

El jutjat investiga si el mort va rebre algun tir amb una pistola elèctrica paralitzant la víctima, al mateix temps que està a l’espera de recaptar diversos informes i la declaració d’un testimoni. L’Ajuntament de Peníscola ha indicat que està col·laborant amb la justícia i no valorarà els fets fins a no comptar amb una resolució judicial ferma, ja que el procés es troba encara en fase d’instrucció.

    

Segons fonts properes al cas, el succés es va produir el passat mes de febrer quan pel que sembla la caiguda del jove es va produir quan estava fugint de la policia després que un veí haguera advertit que podia estar furtant en un establiment del centre.

 

Un Policia Local investigat, i l’altre com a testimoni

  

El jove hauria botat a l’aigua des de la muralla a la nit fins a una zona que, en principi pot semblar exempta de risc però pot ser perillosa, i ho hauria fet sense que, aparentment, la pistola elèctrica que va utilitzar l’agent policial haguera funcionat.

    

Les mateixes fonts consultades sostenen que solament hi ha un agent de la Policia Local investigat, mentre que l’altra agent que va participar en l’operació solament ha declarat en qualitat de testimoni.

 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.