Investiguen a dos policies per la mort d’un jove en la muralla de Peníscola

 

El Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Vinaròs, a la comarca del Baix Maestrat,  manté oberta una recerca per la mort d’un jove que el passat mes de febrer es va precipitar des de la muralla del castell de Peníscola en la qual hi ha dos agents de la Policia Local investigats per un presumpte delicte d’homicidi per imprudència.

  

Segons han informat hui fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana a EFE, l’Ajuntament de Peníscola figura com personat en les diligències com a responsable civil subsidiari.

 

S’investiga si el mort va rebre un tir amb una pistola elèctrica

  

El jutjat investiga si el mort va rebre algun tir amb una pistola elèctrica paralitzant la víctima, al mateix temps que està a l’espera de recaptar diversos informes i la declaració d’un testimoni. L’Ajuntament de Peníscola ha indicat que està col·laborant amb la justícia i no valorarà els fets fins a no comptar amb una resolució judicial ferma, ja que el procés es troba encara en fase d’instrucció.

    

Segons fonts properes al cas, el succés es va produir el passat mes de febrer quan pel que sembla la caiguda del jove es va produir quan estava fugint de la policia després que un veí haguera advertit que podia estar furtant en un establiment del centre.

 

Un Policia Local investigat, i l’altre com a testimoni

  

El jove hauria botat a l’aigua des de la muralla a la nit fins a una zona que, en principi pot semblar exempta de risc però pot ser perillosa, i ho hauria fet sense que, aparentment, la pistola elèctrica que va utilitzar l’agent policial haguera funcionat.

    

Les mateixes fonts consultades sostenen que solament hi ha un agent de la Policia Local investigat, mentre que l’altra agent que va participar en l’operació solament ha declarat en qualitat de testimoni.

 

Últimes notícies

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.