16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

La Policia Local de Paterna impedix a un xiquet que visite a son pare maltractador

 

La Policia Local de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), va impedir este dissabte, 26 de setembre, que un xiquet de sis anys puga visitar a son pare en la presó de Terol, ja que els agents han considerat que el menor d’edat no es trobava en condicions per viatjar a la capital aragonesa.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el xiquet arriba a la comissaria tremolant. Per esta raó, els agents no dubtaren en impedir que el menor fóra entregat al seu iaio patern per a traslladar-lo a la presó de Terol, a on son pare complix una condemna de set anys i mig per violència masclista a sa mare.

 

Ara, les autoritats van a redactar un informe dirigit al jueu de Violència de la Dona de Torrent, titular del Jutjat d’Instrucció nº.1 d’esta ciutat, explicant les raons per les que el xiquet no ha pogut viatjar i, per tant, complir la resolució judicial del passat 17 de setembre que l’obligava a fer-ho.

 

El condemnat va pegar una patada a la seua exparella quan estava embarassada

La mare del xiquet, va tractar de revocar la decisió del jueu a través de la seua advocada, qui considera que no s’està vetllant per l’interès del xiquet i que, a demés, està posant-se en risc la seua salut, al obligar-lo a viatjar més de 300 quilòmetres amb una persona de més de 60 anys amb la que no viu.

 

El pare del menor fou denunciat per violència masclista per la seua dona en 2014, el mateix dia que va nàixer el xiquet. Entre altres accions violentes, l’ara condemnat li va pegar una patada en la panxa quan estava embarassada d’este xiquet.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.