11.7 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

La Policia Local de Paterna impedix a un xiquet que visite a son pare maltractador

 

La Policia Local de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), va impedir este dissabte, 26 de setembre, que un xiquet de sis anys puga visitar a son pare en la presó de Terol, ja que els agents han considerat que el menor d’edat no es trobava en condicions per viatjar a la capital aragonesa.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el xiquet arriba a la comissaria tremolant. Per esta raó, els agents no dubtaren en impedir que el menor fóra entregat al seu iaio patern per a traslladar-lo a la presó de Terol, a on son pare complix una condemna de set anys i mig per violència masclista a sa mare.

 

Ara, les autoritats van a redactar un informe dirigit al jueu de Violència de la Dona de Torrent, titular del Jutjat d’Instrucció nº.1 d’esta ciutat, explicant les raons per les que el xiquet no ha pogut viatjar i, per tant, complir la resolució judicial del passat 17 de setembre que l’obligava a fer-ho.

 

El condemnat va pegar una patada a la seua exparella quan estava embarassada

La mare del xiquet, va tractar de revocar la decisió del jueu a través de la seua advocada, qui considera que no s’està vetllant per l’interès del xiquet i que, a demés, està posant-se en risc la seua salut, al obligar-lo a viatjar més de 300 quilòmetres amb una persona de més de 60 anys amb la que no viu.

 

El pare del menor fou denunciat per violència masclista per la seua dona en 2014, el mateix dia que va nàixer el xiquet. Entre altres accions violentes, l’ara condemnat li va pegar una patada en la panxa quan estava embarassada d’este xiquet.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina demana estabilitat en les relacions comercials UE-EUA

El conseller Miguel Barrachina va reclamar estabilitat en el comerç entre la UE i els Estats Units per a evitar la inseguretat que retrau el mercat i danya al sector agrari. També va defendre una PAC 2028-2034 verdaderament comuna, amb finançament suficient i inclusió del regadiu.

Urbanisme de València defén que la permuta de VPP en Patraix ha sigut impecable

Giner rebutja les acusacions del PSPV per la permuta amb Domio i sosté que el procés va comptar amb informes favorables. L'operació incorpora 39 VPP en Patraix.

Les víctimes de la dana lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Representants d'associacions han lamentat en Les Corts que els avisos tardans i la descoordinació van agreujar la dana del 29-O. Demanen mesures i responsabilitats.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil al Senat

Virgínia Barcones ha sostingut davant la comissió del Senat que el PP pretén pervertir el sistema nacional de Protecció Civil en exigir una emergència d'interés nacional sense petició autonòmica. Ha defés el repartiment de competències i rebutjat crítiques pel seu viatge al Brasil durant la DANA de 2024.

Pérez Llorca ha admés retards en la DANA i ha assegurat que vol reconduir la gestió

El president ha reconegut que 'moltes coses han arribat tard' després de la DANA d'octubre de 2024 i ha defés que el seu objectiu és reconduir la resposta. Ha detallat perdó institucional, un comissionat específic, reforç de salut mental, la comissió mixta amb el Govern i ajudes a les famílies de les víctimes mortals.

Martínez Mus defén que el protocol es va complir rigorosament durant la dana

El conseller ha assegurat davant la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024 que el protocol ferroviari es va aplicar de manera estricta. Ha negat retards en la suspensió del servici i situa el tall total de línies a les 19.45.

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.