10.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

La Policia Local de Paterna impedix a un xiquet que visite a son pare maltractador

 

La Policia Local de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), va impedir este dissabte, 26 de setembre, que un xiquet de sis anys puga visitar a son pare en la presó de Terol, ja que els agents han considerat que el menor d’edat no es trobava en condicions per viatjar a la capital aragonesa.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el xiquet arriba a la comissaria tremolant. Per esta raó, els agents no dubtaren en impedir que el menor fóra entregat al seu iaio patern per a traslladar-lo a la presó de Terol, a on son pare complix una condemna de set anys i mig per violència masclista a sa mare.

 

Ara, les autoritats van a redactar un informe dirigit al jueu de Violència de la Dona de Torrent, titular del Jutjat d’Instrucció nº.1 d’esta ciutat, explicant les raons per les que el xiquet no ha pogut viatjar i, per tant, complir la resolució judicial del passat 17 de setembre que l’obligava a fer-ho.

 

El condemnat va pegar una patada a la seua exparella quan estava embarassada

La mare del xiquet, va tractar de revocar la decisió del jueu a través de la seua advocada, qui considera que no s’està vetllant per l’interès del xiquet i que, a demés, està posant-se en risc la seua salut, al obligar-lo a viatjar més de 300 quilòmetres amb una persona de més de 60 anys amb la que no viu.

 

El pare del menor fou denunciat per violència masclista per la seua dona en 2014, el mateix dia que va nàixer el xiquet. Entre altres accions violentes, l’ara condemnat li va pegar una patada en la panxa quan estava embarassada d’este xiquet.

 

 

 

Últimes notícies

El València afronta cinc partits al gener amb l’objectiu d’allunyar-se del descens

L'equip encara un gener amb quatre cites de Lliga i els octaus de la Copa del Rei, a només un punt de la zona de descens. Buscarà el seu primer triomf de lliga fora.

Desallotjat un centre de diàlisi per l’incendi en una empresa de mobles de La Vall d’Uixò

L'incendi en una empresa de mobles de La Vall d'Uixò ha obligat al desallotjament preventiu d'un centre de diàlisi confrontant. Els bombers actuen des de l'exterior amb set dotacions i un camió nodrissa de 35.000 litres.

Gener exigent per al Vila-real en Lliga i tràmit econòmic en Champions

El Vila-real afronta un gener amb quatre partits de Lliga i dos de Champions. En el torneig domèstic es juga la zona Champions; a Europa, premis i honra.

Recuperen el cadàver d’una de les quatre persones espanyoles desaparegudes a Indonèsia

Els rescatistas van trobar el cos d'una menor, filla d'Andrea Ortuño, després del naufragi d'un vaixell turístic. Seguixen desapareguts Fernando Martín i dos menors.

Alacant aprova inicialment el pressupost de 2026 amb els vots de PP i Vox

El ple municipal ha aprovat inicialment un pressupost de 367,3 milions, un 5,8% més. PP i Vox han sumat suports i l'oposició ha votat en contra.

L’alcalde d’Almussafes declararà el divendres davant el PSOE per denúncies d’assetjament

Toni González, expulsat del PSPV-PSOE després d'acusacions d'assetjament sexual i laboral, declararà davant el CADE el divendres 2 de gener en una cita telemàtica.

El Roig Arena acollirà a l’abril un concert homenatge a David Bowie amb huit músics valencians

Huit músics de l'escena valenciana s'uniran el 30 d'abril en el Roig Arena per a rendir tribut a David Bowie amb un repertori de clàssics. El recital commemora els deu anys de la seua defunció.

La Guàrdia Civil ha intervingut 3.520 paquets de tabac de contraban en el port d’Alacant

La Guàrdia Civil ha confiscat 3.520 paquets ocults en el doble fons d'una furgoneta arribada des d'Algèria i ha detingut al conductor. La troballa es va produir després de l'alerta del gos Aisa durant un control duaner en el port d'Alacant.