13.2 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

La Policia Local de Paterna impedix a un xiquet que visite a son pare maltractador

 

La Policia Local de Paterna, en la comarca de l’Horta Oest (València), va impedir este dissabte, 26 de setembre, que un xiquet de sis anys puga visitar a son pare en la presó de Terol, ja que els agents han considerat que el menor d’edat no es trobava en condicions per viatjar a la capital aragonesa.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, el xiquet arriba a la comissaria tremolant. Per esta raó, els agents no dubtaren en impedir que el menor fóra entregat al seu iaio patern per a traslladar-lo a la presó de Terol, a on son pare complix una condemna de set anys i mig per violència masclista a sa mare.

 

Ara, les autoritats van a redactar un informe dirigit al jueu de Violència de la Dona de Torrent, titular del Jutjat d’Instrucció nº.1 d’esta ciutat, explicant les raons per les que el xiquet no ha pogut viatjar i, per tant, complir la resolució judicial del passat 17 de setembre que l’obligava a fer-ho.

 

El condemnat va pegar una patada a la seua exparella quan estava embarassada

La mare del xiquet, va tractar de revocar la decisió del jueu a través de la seua advocada, qui considera que no s’està vetllant per l’interès del xiquet i que, a demés, està posant-se en risc la seua salut, al obligar-lo a viatjar més de 300 quilòmetres amb una persona de més de 60 anys amb la que no viu.

 

El pare del menor fou denunciat per violència masclista per la seua dona en 2014, el mateix dia que va nàixer el xiquet. Entre altres accions violentes, l’ara condemnat li va pegar una patada en la panxa quan estava embarassada d’este xiquet.

 

 

 

Últimes notícies

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.

El PSPV ha anunciat que blindarà per llei la gestió pública de la sanitat per a evitar privatitzacions

Diana Morant ha anunciat un blindatge legal per a assegurar la gestió pública de la sanitat i ha promés revertir l'hospital del Vinalopó. També ha criticat la paràlisi de reversions del PP i ha avançat un pla de xoc a Torrevieja.

FGV obri 68 places per a conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM

FGV ha obert una convocatòria per concurs oposició amb 68 places per a servicis de conducció i circulació en Metrovalencia i TRAM d'Alacant. La inscripció és telemàtica i tanca el 22 de desembre a les 11.59 h.

Compromís reclama un nou pla de treball en la comissió de la dana de Les Corts

Compromís ha registrat en Les Corts una petició per a replantejar la comissió de la dana, recuperar documentació rebutjada i citar ja a les associacions de víctimes. El grup critica el pla aprovat per PP i Vox i alerta d'absències en la pròxima sessió.

Les pluges han superat els 100 litres a la Safor en quatre hores i han provocat avisos puntuals

La Font d'En Carrós ha registrat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés trencaments de baixants. Alacant i Castelló han acumulat menys pluja.

Corma, Bisquert i Guanter, de la UPV, revaliden la seua presència en l’elit mundial de científics

Els tres investigadors vinculats a la UPV figuren de nou en la llista Highly Cited Researchers 2025 de Clarivate. Reclamen finançament estable, menys burocràcia i més aposta per risc científic.

Detingut a Elda per estafar 6.300 euros amb una app d’accés remot i accedir a dades privades

Un home de 69 anys ha sigut detingut a Elda per estafar 6.300 euros a un veí de 71 després de guiar-li per a instal·lar una app d'accés remot i entrar en la seua informació privada.