Condemnen a quatre homes per violar i assassinar a una adolescent

 

Quatre homes africans han sigut condemnats a Itàlia per matar, drogar i violar a una adolescent a Roma en 2018.

Dos dels acusats han sigut condemnats a cadena perpètua, mentre que un altre dels detinguts ha sigut condemnat a 27 anys de presó i un altre a 24 anys i sis mesos, però este va ser alliberat en expirar el seu període de presó preventiva.

Anuncios

Els homes van deixar morir a la menor que va ser trobada l’octubre de 2018 en un edifici abandonat utilitzat per traficants de drogues en el barri de Sant Lorenzo de Roma i les investigacions es van centrar prompte en el fet que la jove havia sigut drogada i violada en grup.

La fiscalia, que havia demanat quatre cadenes perpètues, va establir durant el judici que la jove havia sigut drogada fins a perdre el coneixement, violada en grup i abandonada fins que va morir en l’edifici abandonat.

Els condemnats van assegurar a la jove, que estava en crisi d’abstinència, que la mescla de substàncies que li van donar, i que “es va revelar mortal”, era metadona, però en realitat estava composta per psicotròpics que van causar la pèrdua de “la seua capacitat de reacció”, segons els investigadors, la qual cosa els va permetre violar-la. Després la van abandonar encara amb vida, sense cridar als serveis d’emergència.

Diversos dels condemnats -dos del Senegal, un altre de Gàmbia i el quart de Nigèria- no tenien documents per a romandre a Itàlia, mentre que un el tenia per motius humanitaris, la qual cosa va generar una enorme polèmica en el moment dels fets.

Anuncios

Últimes notícies

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.

Barcala rebutja la taxa turística i acusa l’oposició de demagògia festera

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, descarta aplicar la taxa turística per a finançar les Fogueres i acusa l'oposició i a la Federació de Fogueres de fer demagògia amb el sentiment fester.

La Generalitat completa la retirada de residus de la dana a l’interior de València

La Generalitat dona per tancat el dispositiu extraordinari de neteja després de la dana d'octubre de 2024 a l'interior de València, després de retirar més d'un milió de tones de residus i clausurar els punts d'apilament de Sot de Chera i Utiel.

Pérez Llorca reivindica el cooperativisme valencià com a motor d’ocupació i solidaritat

Pérez Llorca subratlla en els Premis Pepe Miquel el paper estratègic del cooperativisme valencià en la creació d'ocupació i en la construcció d'una societat més justa i solidària.

CCOO veu en la possible entrada de Geely en Ford Almussafes una opció estratègica condicionada a l’ocupació

CCOO PV valora amb prudència el possible desembarcament de Geely en la planta de Ford Almussafes i el veu com una oportunitat estratègica sempre que es blinden l'ocupació i les condicions laborals.

El Circuit Ricardo Tormo i la VIU llancen la primera Càtedra Motorsport a Espanya

El Circuit Ricardo Tormo i la Universitat Internacional de València creen la Càtedra Motorsport, un projecte pioner a Espanya que unix seguretat viària, rendiment i salut en l'esport de motor.

Hosbec rebutja la taxa turística i exigix millor finançament i infraestructures

El president de Hosbec critica la taxa turística per no resoldre la saturació ni finançar els servicis públics i reclama un millor finançament autonòmic i inversions en infraestructures clau per al turisme valencià.

Simulacre per a comprovar el sistema ÉS-Alert a l’entorn de la central nuclear de Cofrentes

Protecció Civil i Delegació del Govern realitzaran el 13 de maig un simulacre del sistema ÉS-Alert en la Zona I del PENVA de Cofrentes per a comprovar la seua cobertura i funcionament en un radi de 10 quilòmetres.