Seguidors del Olympique de Marsella fereixen a dos guàrdies de seguretat de Sant Mamés

Dos vigilants de seguretat de Sant Mamés, estadi de futbol de l'Athletic Club de Bilbao, han resultat ferits després de nous altercats amb els seguidors de l'equipe visitant, que aquesta ocasió és el Olympique de Marsella francés. 

  

  

Segons les primeres informacions facilitades per l'Ertzaintza un dels vigilants ferits podria estar en estat greu després de ser atacat en el coll amb un objecte punxant. 

  

  

L'atac ha tingut lloc prop de la porta 21 de l'estadi però encara es desconeix la gravetat i l'abast dels altercats. A més, aficionats francesos han aconseguit entrar en l'estat amb bengales i altres objectes malgrat les fortes mesures de seguretat desplegades.

  

  

Cal recordar que la seguretat de Sant Mamés s'ha vist reforçada per al partit després dels incidents del passat 22 de febrer, en els quals un ertzaina va morir durant una batalla campal amb afeccionats del Spartak de Moscu.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.