15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Un hombre muere tras ser aplastado por una antena de 40 metros en Madrid

 

Un trabajador de 36 años ha fallecido al ser aplastado por una antena de telefonía de 40 metros de altura ubicada en un descampado a la altura del kilómetro 7 de la M-610, en la localidad de Valdemanco. Según han informado fuentes de Emergencias 112 de la Comunidad de Madrid, el accidente ha tenido lugar sobre las 13.00 horas cuando el hombre procedía a realizar las labores para desinstalar esta antena de grandes dimensiones.

 

El operario ha comenzado a desatornillar la mitad de la base, anclada al suelo, y luego se ha subido a una grúa para completar las labores de desinstalación. Ha sido entonces cuando la estructura ha vencido y ha caído encima del fallecido, que aparte de precipitarse de una altura de 40 metros ha recibido el impacto de la antena.

 

A la zona Se han desplazado efectivos del SUMMA 112 pero solo han podido confirmar la muerte del varón. A su vez, bomberos de la Comunidad de Madrid han procedido a rescatar el cadáver, que ha quedado aplastado por la antena.

Últimes notícies

Betis i Elx es juguen el passe a habitacions en La Cartoixa

Betis i Elx s'enfronten en octaus de la Copa del Rei a partit únic en La Cartoixa. La passada es decidix en una sola trobada, amb factor camp per al Betis i nombroses baixes.

Bernabé defén denunciar davant les acusacions a Julio Iglesias per assetjament sexual

La secretària d'Igualtat del PSOE ha ressaltat que el masclisme és estructural i ha cridat a denunciar qualsevol assetjament o agressió, arran de les acusacions contra el cantant.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a la condonació del deute

La comissió d'experts de Les Corts considera que la proposta del Govern pot augmentar de manera substancial els recursos per a la Comunitat Valenciana. Demana aplicar la reforma al costat de la condonació del deute i un fons d'anivellament en 2026 davant l'entrada del nou model en 2027.

Pérez Llorca retrau que el Govern subvencione transvasaments al Marroc i els retalle a Espanya

Pérez Llorca ha criticat que l'Executiu finance transvasaments al Marroc mentres limita el Tajo-Segura. Ha demanat explicacions i ha defés criteris tècnics.

Pérez Llorca defén centrar la política de vivenda en l’oferta i no en la demanda

Pérez Llorca ha apostat per prioritzar l'oferta per a abordar el problema de la vivenda i ha advertit que, sense un pla específic, serà difícil resoldre'l. També ha criticat la bonificació de l'IRPF anunciada per Pedro Sánchez.

Pérez Llorca rebutja el pla de finançament per excloure la condonació de deute i el fons d’anivellament

El president ha avançat que no donarà suport a la proposta del Govern per mancar d'un fons d'anivellament transitori i de la condonació de 40.000 milions. Advertix que el model dividix i no té l'aire d'aprovar-se.

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.