Un hombre muere tras ser aplastado por una antena de 40 metros en Madrid

 

Un trabajador de 36 años ha fallecido al ser aplastado por una antena de telefonía de 40 metros de altura ubicada en un descampado a la altura del kilómetro 7 de la M-610, en la localidad de Valdemanco. Según han informado fuentes de Emergencias 112 de la Comunidad de Madrid, el accidente ha tenido lugar sobre las 13.00 horas cuando el hombre procedía a realizar las labores para desinstalar esta antena de grandes dimensiones.

 

El operario ha comenzado a desatornillar la mitad de la base, anclada al suelo, y luego se ha subido a una grúa para completar las labores de desinstalación. Ha sido entonces cuando la estructura ha vencido y ha caído encima del fallecido, que aparte de precipitarse de una altura de 40 metros ha recibido el impacto de la antena.

 

A la zona Se han desplazado efectivos del SUMMA 112 pero solo han podido confirmar la muerte del varón. A su vez, bomberos de la Comunidad de Madrid han procedido a rescatar el cadáver, que ha quedado aplastado por la antena.

Últimes notícies

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.