Un hombre muere tras ser aplastado por una antena de 40 metros en Madrid

 

Un trabajador de 36 años ha fallecido al ser aplastado por una antena de telefonía de 40 metros de altura ubicada en un descampado a la altura del kilómetro 7 de la M-610, en la localidad de Valdemanco. Según han informado fuentes de Emergencias 112 de la Comunidad de Madrid, el accidente ha tenido lugar sobre las 13.00 horas cuando el hombre procedía a realizar las labores para desinstalar esta antena de grandes dimensiones.

 

El operario ha comenzado a desatornillar la mitad de la base, anclada al suelo, y luego se ha subido a una grúa para completar las labores de desinstalación. Ha sido entonces cuando la estructura ha vencido y ha caído encima del fallecido, que aparte de precipitarse de una altura de 40 metros ha recibido el impacto de la antena.

 

A la zona Se han desplazado efectivos del SUMMA 112 pero solo han podido confirmar la muerte del varón. A su vez, bomberos de la Comunidad de Madrid han procedido a rescatar el cadáver, que ha quedado aplastado por la antena.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.

Matt Costello avisa de la dificultat de visitar al Girona en la Lliga Endesa

Matt Costello advertix que jugar en la pista del Bàsquet Girona és sempre molt difícil i subratlla el gran moment del conjunt català abans del dol davant València Basket.

El Vila-real defén a Oviedo la seua bona ratxa històrica en Primera

El Vila-real visita a l'Oviedo en la jornada 33 amb un balanç positiu en les seues dos úniques visites de lliga a Primera: un empat sense gols i una remuntada memorable.