Un hombre muere tras ser aplastado por una antena de 40 metros en Madrid

 

Un trabajador de 36 años ha fallecido al ser aplastado por una antena de telefonía de 40 metros de altura ubicada en un descampado a la altura del kilómetro 7 de la M-610, en la localidad de Valdemanco. Según han informado fuentes de Emergencias 112 de la Comunidad de Madrid, el accidente ha tenido lugar sobre las 13.00 horas cuando el hombre procedía a realizar las labores para desinstalar esta antena de grandes dimensiones.

 

El operario ha comenzado a desatornillar la mitad de la base, anclada al suelo, y luego se ha subido a una grúa para completar las labores de desinstalación. Ha sido entonces cuando la estructura ha vencido y ha caído encima del fallecido, que aparte de precipitarse de una altura de 40 metros ha recibido el impacto de la antena.

 

A la zona Se han desplazado efectivos del SUMMA 112 pero solo han podido confirmar la muerte del varón. A su vez, bomberos de la Comunidad de Madrid han procedido a rescatar el cadáver, que ha quedado aplastado por la antena.

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.