9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Un hombre muere tras ser aplastado por una antena de 40 metros en Madrid

 

Un trabajador de 36 años ha fallecido al ser aplastado por una antena de telefonía de 40 metros de altura ubicada en un descampado a la altura del kilómetro 7 de la M-610, en la localidad de Valdemanco. Según han informado fuentes de Emergencias 112 de la Comunidad de Madrid, el accidente ha tenido lugar sobre las 13.00 horas cuando el hombre procedía a realizar las labores para desinstalar esta antena de grandes dimensiones.

 

El operario ha comenzado a desatornillar la mitad de la base, anclada al suelo, y luego se ha subido a una grúa para completar las labores de desinstalación. Ha sido entonces cuando la estructura ha vencido y ha caído encima del fallecido, que aparte de precipitarse de una altura de 40 metros ha recibido el impacto de la antena.

 

A la zona Se han desplazado efectivos del SUMMA 112 pero solo han podido confirmar la muerte del varón. A su vez, bomberos de la Comunidad de Madrid han procedido a rescatar el cadáver, que ha quedado aplastado por la antena.

Últimes notícies

L’alcalde d’Almussafes denuncia per injúries i calúmnies al seu denunciant per assetjament sexual

Toni González ha presentat una denúncia contra la persona que el va acusar d'assetjament sexual i laboral i contra altres dos del seu entorn. Manté el càrrec en el grup mixt i sosté que és el punt culminant d'una campanya en contra seua.

Avís groc per nevades en el Racó d’Ademuz a partir de 900 metres

Aemet ha establit l'avís groc per nevades a l'interior nord de València, amb cota en 900 m i acumulacions previstes de 2 cm fins a les 16 h. La jornada suma ratxes de fins a 90 km/h i avisos costaners a Alacant i Castelló.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó de Castelló II

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona de 41 anys durant un control d'accés a visitants a la presó de Castelló II. Se li van intervindre 78 g de presumpte haixix i 2,20 g de suposada cocaïna ocults a l'interior del cos.

Detenen a una dona quan intentava introduir droga en la presó Castelló II

Una dona de 41 anys va ser arrestada en intentar introduir haixixs i suposada cocaïna a Castelló II. L'alerta d'un gos detector va permetre intervindre els embolcalls ocults.

Startup València, Alicantec i Xarxatec acorden constituir la federació Comunitat Startup amb més de 550 empreses

Les tres associacions de l'ecosistema emprenedor han pactat crear una federació regional que representarà a més de 550 empreses tecnològiques. La iniciativa busca una veu única i interlocució més eficaç amb institucions, amb suport empresarial i de la Generalitat.

Aerte xifra l’ocupació de les residències de majors en la Comunitat en el 95,5% i alerta de dèficit de places

Aerte corregix el 61,3% difós i situa l'ocupació mitjana en el 95,5% després d'analitzar més de 10.000 places. Reclama una resposta sostinguda davant la demanda.

Presó provisional per a quatre detinguts per l’assalt a una vivenda a Alacant

Un jutge ha decretat presó provisional per a quatre hòmens vinculats a un assalt violent a Alacant. La Policia va trobar armes i material per a immobilitzar a la víctima.

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.