15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Mercadona obrirà les seues primeres botigues a Lisboa

 

Mercadona prossegueix amb la seua expansió a Portugal amb l’anunci de l’obertura dels seus primers supermercats en la gran àrea metropolitana de Lisboa, concretament en Setúbal i Montijo, per a 2022, segons ha informat l’ensenya en un comunicat.

 

En concret, la cadena de supermercats ja ha obert el procés de selecció de més de 100 treballadors per a les botigues de totes dues localitats lisboetes, on aposta per la “creació d’ocupació de qualitat”.

 

La companyia presidida per Juan Roig ha recalcat que l’obertura d’aquestes dues noves botigues en el districte de Setúbal representen un “gran pas” en l’expansió de la companyia des que desembarcarà en el mercat lusità.

 

D’altra banda, Mercadona en el seu ‘full de ruta’ d’expansió ha confirmat també l’obertura de nous supermercats en la zona Nord de Portugal per a 2022, que estaran localitzats en Guimarães, Braga i Póvoa de Varzim.

Últimes notícies

Demanen presó per al president i el tresorer d’una residència d’Aspe per presumpta apropiació de 2,15 milions

La Fiscalia sol·licita 13 i 8 anys de presó per al president i el tresorer d'una residència d'Aspe per un forat de 2,15 milions. El juí comença hui i durarà tota la setmana.

Tres detinguts per distribuir anabolitzants en gimnasos de la província d’Alacant

Tres hòmens de 28 a 33 anys han sigut arrestats a Elda i El Campello per vendre anabolitzants en gimnasos i mitjançant paqueteria. La Policia va intervindre 739 caixes i 4.545 euros.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar en la caserna de Sueca i va confessar el crim no passarà hui davant el jutge per l'autòpsia pendent. La Guàrdia Civil manté obertes totes les hipòtesis.

Benavent nega ser treballador zombi i torna a la banqueta pel cas Imelsa

El exgerente de Imelsa rebutja ser un treballador zombi i afirma que ell treballava. Se senta de nou en la banqueta amb tres empresaris i el exgerente d'una fundació, mentres la Fiscalia sol·licita 6 anys i mig de presó amb atenuant de confessió.

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.