11.5 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Mercadona obrirà les seues primeres botigues a Lisboa

 

Mercadona prossegueix amb la seua expansió a Portugal amb l’anunci de l’obertura dels seus primers supermercats en la gran àrea metropolitana de Lisboa, concretament en Setúbal i Montijo, per a 2022, segons ha informat l’ensenya en un comunicat.

 

En concret, la cadena de supermercats ja ha obert el procés de selecció de més de 100 treballadors per a les botigues de totes dues localitats lisboetes, on aposta per la “creació d’ocupació de qualitat”.

 

La companyia presidida per Juan Roig ha recalcat que l’obertura d’aquestes dues noves botigues en el districte de Setúbal representen un “gran pas” en l’expansió de la companyia des que desembarcarà en el mercat lusità.

 

D’altra banda, Mercadona en el seu ‘full de ruta’ d’expansió ha confirmat també l’obertura de nous supermercats en la zona Nord de Portugal per a 2022, que estaran localitzats en Guimarães, Braga i Póvoa de Varzim.

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.