13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Detingut per furtar joies per l’esquena a dones majors en sis pobles de Castelló

 

La Guàrdia Civil de Vinaròs ha detingut a un home, acusat de sis robatoris amb estiró en diferents municipis de la província de Castelló. Segons l’institut armat, el lladre atacava en el carrer i per l’esquena sempre a dones majors, d’entre 80 i 90 anys. Amb un estiró, furtava les joies que duien penjades als colls, provocant-los lesions en alguns casos.

 

La investigació va posar-se en marxa el passat 15 d’octubre. Gràcies a diferents testimonis que van declarar haver vist una furgoneta blava prop del lloc a on s’havien produït els fets, els agents van conseguir identificar al principal sospitós. Finalment, el lladre, de 54 anys, va ser detingut com a presumpte autor de sis robatoris amb violència.

 

El registre de sa casa va permetre recuperar algunes joies procedents dels robatoris. De moment, se l’ha pogut relacionar amb sis casos que es van produir en els municipis de Vilanova d’Alcolea (Plana Alta), la Jana (Baix Maestrat), Forcall (els Ports), Sant Jordi (Baix Maestrat), Catí (Alt Maestrat) i Sant Rafel del Riu (Baix Maestrat), si bé les investigacions continuen obertes davant la possibilitat de què podria estar implicat en tres fets més que s’haurien produït en la província de Tarragona, a on vivia el detingut.

 

L’home, que té antecedents per fets similars, ha estat posat a disposició del jutjat número 3 de Vinaròs.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.