Detingut per furtar joies per l’esquena a dones majors en sis pobles de Castelló

 

La Guàrdia Civil de Vinaròs ha detingut a un home, acusat de sis robatoris amb estiró en diferents municipis de la província de Castelló. Segons l’institut armat, el lladre atacava en el carrer i per l’esquena sempre a dones majors, d’entre 80 i 90 anys. Amb un estiró, furtava les joies que duien penjades als colls, provocant-los lesions en alguns casos.

 

La investigació va posar-se en marxa el passat 15 d’octubre. Gràcies a diferents testimonis que van declarar haver vist una furgoneta blava prop del lloc a on s’havien produït els fets, els agents van conseguir identificar al principal sospitós. Finalment, el lladre, de 54 anys, va ser detingut com a presumpte autor de sis robatoris amb violència.

 

El registre de sa casa va permetre recuperar algunes joies procedents dels robatoris. De moment, se l’ha pogut relacionar amb sis casos que es van produir en els municipis de Vilanova d’Alcolea (Plana Alta), la Jana (Baix Maestrat), Forcall (els Ports), Sant Jordi (Baix Maestrat), Catí (Alt Maestrat) i Sant Rafel del Riu (Baix Maestrat), si bé les investigacions continuen obertes davant la possibilitat de què podria estar implicat en tres fets més que s’haurien produït en la província de Tarragona, a on vivia el detingut.

 

L’home, que té antecedents per fets similars, ha estat posat a disposició del jutjat número 3 de Vinaròs.

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.