Detingut per furtar joies per l’esquena a dones majors en sis pobles de Castelló

 

La Guàrdia Civil de Vinaròs ha detingut a un home, acusat de sis robatoris amb estiró en diferents municipis de la província de Castelló. Segons l’institut armat, el lladre atacava en el carrer i per l’esquena sempre a dones majors, d’entre 80 i 90 anys. Amb un estiró, furtava les joies que duien penjades als colls, provocant-los lesions en alguns casos.

 

La investigació va posar-se en marxa el passat 15 d’octubre. Gràcies a diferents testimonis que van declarar haver vist una furgoneta blava prop del lloc a on s’havien produït els fets, els agents van conseguir identificar al principal sospitós. Finalment, el lladre, de 54 anys, va ser detingut com a presumpte autor de sis robatoris amb violència.

 

El registre de sa casa va permetre recuperar algunes joies procedents dels robatoris. De moment, se l’ha pogut relacionar amb sis casos que es van produir en els municipis de Vilanova d’Alcolea (Plana Alta), la Jana (Baix Maestrat), Forcall (els Ports), Sant Jordi (Baix Maestrat), Catí (Alt Maestrat) i Sant Rafel del Riu (Baix Maestrat), si bé les investigacions continuen obertes davant la possibilitat de què podria estar implicat en tres fets més que s’haurien produït en la província de Tarragona, a on vivia el detingut.

 

L’home, que té antecedents per fets similars, ha estat posat a disposició del jutjat número 3 de Vinaròs.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.