Detingut per furtar joies per l’esquena a dones majors en sis pobles de Castelló

 

La Guàrdia Civil de Vinaròs ha detingut a un home, acusat de sis robatoris amb estiró en diferents municipis de la província de Castelló. Segons l’institut armat, el lladre atacava en el carrer i per l’esquena sempre a dones majors, d’entre 80 i 90 anys. Amb un estiró, furtava les joies que duien penjades als colls, provocant-los lesions en alguns casos.

 

La investigació va posar-se en marxa el passat 15 d’octubre. Gràcies a diferents testimonis que van declarar haver vist una furgoneta blava prop del lloc a on s’havien produït els fets, els agents van conseguir identificar al principal sospitós. Finalment, el lladre, de 54 anys, va ser detingut com a presumpte autor de sis robatoris amb violència.

 

El registre de sa casa va permetre recuperar algunes joies procedents dels robatoris. De moment, se l’ha pogut relacionar amb sis casos que es van produir en els municipis de Vilanova d’Alcolea (Plana Alta), la Jana (Baix Maestrat), Forcall (els Ports), Sant Jordi (Baix Maestrat), Catí (Alt Maestrat) i Sant Rafel del Riu (Baix Maestrat), si bé les investigacions continuen obertes davant la possibilitat de què podria estar implicat en tres fets més que s’haurien produït en la província de Tarragona, a on vivia el detingut.

 

L’home, que té antecedents per fets similars, ha estat posat a disposició del jutjat número 3 de Vinaròs.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.