El cos de Jesús María, la víctima de la viuda negra de Cantàbria, podria haver sigut cremat

Crimen Urdiales

La presumpta assassina podria haver cremat el cadàver de la víctima | Facebook

 

Els investigadors a càrrec del cas de Castro Urdiales (Cantàbria) creuen que el cos de la víctima va ser cremat i el seu cap es va despendre, en comptes de ser tallat i bollit com es creia en un principi. Jesús María va desaparéixer el passat febrer en Cantàbria i la seua parella, Mari Carmen, és ara la principal sospitosa i única detinguda per la seua mort. La policia va determinar que és la presumpta autora de l’assassinat de Jesús perquè una veïna va trobar el seu cap dins una caixa que la mateixa Mari Carmen li havia deixat amb motiu de guardar-la com a favor.

 

Els metges forenses, igualment, indiquen que el cadàver de la víctima podria haver sigut cremat, com a causa per a que el cap haguera patit un despreniment del coll en un procés de calcinació. En la mateixa línia, la investigació se centra en descobrir a on va cremar el seu cos en cas de fer-ho, ja que Jesús María era un home corpulent. Igualment, no es descarta que la presumpta assassina haguera rebut ajuda d’un tercer per traure el cos del domicili.

 

Mari Carmen va contractar un sicari 

A pesar de què el cas està baix secret de sumari, la policia va revelant noves informacions. Els veïns, per exemple, van aportar una dada que ha provocat moltes conjectures i és que, segons pareix, Mari Carmen hauria estat repartint ‘menjar casolà’ –com croquetes– durant els mesos en què Jesús María estava en parador desconegut.

 

Paral·lelament, la presumpta assassina hauria contractat un sicari per 12.000 euros, uns diners que, suposadament, s’havia endut José María per a anar-se’n a Punta Cana, segons va al·legar Mari Carmen.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.