El cos de Jesús María, la víctima de la viuda negra de Cantàbria, podria haver sigut cremat

Crimen Urdiales

La presumpta assassina podria haver cremat el cadàver de la víctima | Facebook

 

Els investigadors a càrrec del cas de Castro Urdiales (Cantàbria) creuen que el cos de la víctima va ser cremat i el seu cap es va despendre, en comptes de ser tallat i bollit com es creia en un principi. Jesús María va desaparéixer el passat febrer en Cantàbria i la seua parella, Mari Carmen, és ara la principal sospitosa i única detinguda per la seua mort. La policia va determinar que és la presumpta autora de l’assassinat de Jesús perquè una veïna va trobar el seu cap dins una caixa que la mateixa Mari Carmen li havia deixat amb motiu de guardar-la com a favor.

 

Els metges forenses, igualment, indiquen que el cadàver de la víctima podria haver sigut cremat, com a causa per a que el cap haguera patit un despreniment del coll en un procés de calcinació. En la mateixa línia, la investigació se centra en descobrir a on va cremar el seu cos en cas de fer-ho, ja que Jesús María era un home corpulent. Igualment, no es descarta que la presumpta assassina haguera rebut ajuda d’un tercer per traure el cos del domicili.

 

Mari Carmen va contractar un sicari 

A pesar de què el cas està baix secret de sumari, la policia va revelant noves informacions. Els veïns, per exemple, van aportar una dada que ha provocat moltes conjectures i és que, segons pareix, Mari Carmen hauria estat repartint ‘menjar casolà’ –com croquetes– durant els mesos en què Jesús María estava en parador desconegut.

 

Paral·lelament, la presumpta assassina hauria contractat un sicari per 12.000 euros, uns diners que, suposadament, s’havia endut José María per a anar-se’n a Punta Cana, segons va al·legar Mari Carmen.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.

Aules a més de 34 graus: CCOO alerta d’un risc generalitzat als col·legis valencians

CCOO PV ha denunciat que en més de 65 centres educatius públics de la Comunitat Valenciana s’han registrat fins a 34 graus o més en aules i espais docents, per damunt del límit legal de 27 graus.

Les apostes en línia es disparen entre els menors de 35 anys a la Comunitat, segons Patim

Un estudi de Patim mostra que el joc patològic s’ha fet més complex, amb més pes del joc online entre menors de 35 anys, inici en l’adolescència i forta combinació amb altres addiccions com alcohol i cocaïna.

València enceta el camí cap a un pla director per a l’àrea metropolitana

La ciutat de València ha iniciat l’elaboració d’un document de bases per a un futur Pla Director Metropolità, impulsat per Joan Romero i la Universitat de València, per a coordinar mobilitat, vivenda, territori i cohesió social en l’àrea metropolitana.