El cos de Jesús María, la víctima de la viuda negra de Cantàbria, podria haver sigut cremat

Crimen Urdiales

La presumpta assassina podria haver cremat el cadàver de la víctima | Facebook

 

Els investigadors a càrrec del cas de Castro Urdiales (Cantàbria) creuen que el cos de la víctima va ser cremat i el seu cap es va despendre, en comptes de ser tallat i bollit com es creia en un principi. Jesús María va desaparéixer el passat febrer en Cantàbria i la seua parella, Mari Carmen, és ara la principal sospitosa i única detinguda per la seua mort. La policia va determinar que és la presumpta autora de l’assassinat de Jesús perquè una veïna va trobar el seu cap dins una caixa que la mateixa Mari Carmen li havia deixat amb motiu de guardar-la com a favor.

 

Els metges forenses, igualment, indiquen que el cadàver de la víctima podria haver sigut cremat, com a causa per a que el cap haguera patit un despreniment del coll en un procés de calcinació. En la mateixa línia, la investigació se centra en descobrir a on va cremar el seu cos en cas de fer-ho, ja que Jesús María era un home corpulent. Igualment, no es descarta que la presumpta assassina haguera rebut ajuda d’un tercer per traure el cos del domicili.

 

Mari Carmen va contractar un sicari 

A pesar de què el cas està baix secret de sumari, la policia va revelant noves informacions. Els veïns, per exemple, van aportar una dada que ha provocat moltes conjectures i és que, segons pareix, Mari Carmen hauria estat repartint ‘menjar casolà’ –com croquetes– durant els mesos en què Jesús María estava en parador desconegut.

 

Paral·lelament, la presumpta assassina hauria contractat un sicari per 12.000 euros, uns diners que, suposadament, s’havia endut José María per a anar-se’n a Punta Cana, segons va al·legar Mari Carmen.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.