El cos de Jesús María, la víctima de la viuda negra de Cantàbria, podria haver sigut cremat

Crimen Urdiales

La presumpta assassina podria haver cremat el cadàver de la víctima | Facebook

 

Els investigadors a càrrec del cas de Castro Urdiales (Cantàbria) creuen que el cos de la víctima va ser cremat i el seu cap es va despendre, en comptes de ser tallat i bollit com es creia en un principi. Jesús María va desaparéixer el passat febrer en Cantàbria i la seua parella, Mari Carmen, és ara la principal sospitosa i única detinguda per la seua mort. La policia va determinar que és la presumpta autora de l’assassinat de Jesús perquè una veïna va trobar el seu cap dins una caixa que la mateixa Mari Carmen li havia deixat amb motiu de guardar-la com a favor.

 

Els metges forenses, igualment, indiquen que el cadàver de la víctima podria haver sigut cremat, com a causa per a que el cap haguera patit un despreniment del coll en un procés de calcinació. En la mateixa línia, la investigació se centra en descobrir a on va cremar el seu cos en cas de fer-ho, ja que Jesús María era un home corpulent. Igualment, no es descarta que la presumpta assassina haguera rebut ajuda d’un tercer per traure el cos del domicili.

 

Mari Carmen va contractar un sicari 

A pesar de què el cas està baix secret de sumari, la policia va revelant noves informacions. Els veïns, per exemple, van aportar una dada que ha provocat moltes conjectures i és que, segons pareix, Mari Carmen hauria estat repartint ‘menjar casolà’ –com croquetes– durant els mesos en què Jesús María estava en parador desconegut.

 

Paral·lelament, la presumpta assassina hauria contractat un sicari per 12.000 euros, uns diners que, suposadament, s’havia endut José María per a anar-se’n a Punta Cana, segons va al·legar Mari Carmen.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als agents morts en el seu 182 aniversari

La Guàrdia Civil d'Alacant va celebrar el 182 aniversari de la seua fundació amb un acte institucional marcat per l'homenatge als agents morts i ferits a Huelva i el reconeixement als guàrdies retirats.

València destina més de 1,8 milions a renovar el sanejament dels Poblats Marítims

L'Ajuntament de València invertix 1,81 milions a modernitzar la xarxa de sanejament dels Poblats Marítims per a millorar l'evacuació d'aigües pluvials i residuals i reforçar la resposta davant pluges intenses.

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.