7.6 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Demanen 15 anys de presó per als germans que apunyalaren a una xica per a robar-li el mòbil en València

La Fiscalia demana 15 anys de presó per cada un dels dos germans espanyols, de 34 i 36 anys, que apunyalaren a una xica, de 22, en el carrer Quart de València en febrer de 2018 per a, posteriorment, robar-li el mòbil. El Ministeri Fiscal demana 10 anys per assassinat en grau de temptativa i 5 per robatori amb violència.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima, viva de miracle gràcies a dos persones que van sentir els seus crits, ha assegurat en el juí, celebrat este dimecres en la Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València, que «el meu instint va ser cridar, motiu pel que va començar a tallar-me en la cara». Més tard, la xica es va donar compte de què hi havia un altre agressor: «mentres un em subjectava, l’altre m’apunyalava en el coll i el pulmó, no podia respirar».

 

Els dos acusats han tingut actituds diferents en el juí. El germà major, Rafael M. S. assegurà que no està disgustat, pel que ho tornaria a fer, tot i que, quan li van preguntar si li demanava disculpes a la víctima, va afegir: «això sí, li demane perdó». Este mateix acusat ha assegurat que sent veus en el seu cap i que ixe dia «busquí a una víctima i l’apunyalí sense voler, no sabia el que estava fent».

 

Per contra, el germà menut, José Luis M. S., ha negat haver participat en els fets pels que està acusat i que desconeixia les intencions del seu germà. L’única cosa que ha admés José Luis és que va «agarrar el mòbil de la xica i isquí corrent».

 

La víctima, que continua tenint seqüeles i assegura que té por d’anar a soles pel carrer de nit i que no pot fer torns de nit perquè no se sent segura, va ser auxiliada per dos persones que van sentir els seus crits. Estes dos persones li van taponar les ferides i la van tapar amb una manta fins que va arribar l’ambulància.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.