Demanen 15 anys de presó per als germans que apunyalaren a una xica per a robar-li el mòbil en València

La Fiscalia demana 15 anys de presó per cada un dels dos germans espanyols, de 34 i 36 anys, que apunyalaren a una xica, de 22, en el carrer Quart de València en febrer de 2018 per a, posteriorment, robar-li el mòbil. El Ministeri Fiscal demana 10 anys per assassinat en grau de temptativa i 5 per robatori amb violència.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima, viva de miracle gràcies a dos persones que van sentir els seus crits, ha assegurat en el juí, celebrat este dimecres en la Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València, que «el meu instint va ser cridar, motiu pel que va començar a tallar-me en la cara». Més tard, la xica es va donar compte de què hi havia un altre agressor: «mentres un em subjectava, l’altre m’apunyalava en el coll i el pulmó, no podia respirar».

 

Els dos acusats han tingut actituds diferents en el juí. El germà major, Rafael M. S. assegurà que no està disgustat, pel que ho tornaria a fer, tot i que, quan li van preguntar si li demanava disculpes a la víctima, va afegir: «això sí, li demane perdó». Este mateix acusat ha assegurat que sent veus en el seu cap i que ixe dia «busquí a una víctima i l’apunyalí sense voler, no sabia el que estava fent».

 

Per contra, el germà menut, José Luis M. S., ha negat haver participat en els fets pels que està acusat i que desconeixia les intencions del seu germà. L’única cosa que ha admés José Luis és que va «agarrar el mòbil de la xica i isquí corrent».

 

La víctima, que continua tenint seqüeles i assegura que té por d’anar a soles pel carrer de nit i que no pot fer torns de nit perquè no se sent segura, va ser auxiliada per dos persones que van sentir els seus crits. Estes dos persones li van taponar les ferides i la van tapar amb una manta fins que va arribar l’ambulància.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.