Demanen 15 anys de presó per als germans que apunyalaren a una xica per a robar-li el mòbil en València

La Fiscalia demana 15 anys de presó per cada un dels dos germans espanyols, de 34 i 36 anys, que apunyalaren a una xica, de 22, en el carrer Quart de València en febrer de 2018 per a, posteriorment, robar-li el mòbil. El Ministeri Fiscal demana 10 anys per assassinat en grau de temptativa i 5 per robatori amb violència.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima, viva de miracle gràcies a dos persones que van sentir els seus crits, ha assegurat en el juí, celebrat este dimecres en la Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València, que «el meu instint va ser cridar, motiu pel que va començar a tallar-me en la cara». Més tard, la xica es va donar compte de què hi havia un altre agressor: «mentres un em subjectava, l’altre m’apunyalava en el coll i el pulmó, no podia respirar».

 

Els dos acusats han tingut actituds diferents en el juí. El germà major, Rafael M. S. assegurà que no està disgustat, pel que ho tornaria a fer, tot i que, quan li van preguntar si li demanava disculpes a la víctima, va afegir: «això sí, li demane perdó». Este mateix acusat ha assegurat que sent veus en el seu cap i que ixe dia «busquí a una víctima i l’apunyalí sense voler, no sabia el que estava fent».

 

Per contra, el germà menut, José Luis M. S., ha negat haver participat en els fets pels que està acusat i que desconeixia les intencions del seu germà. L’única cosa que ha admés José Luis és que va «agarrar el mòbil de la xica i isquí corrent».

 

La víctima, que continua tenint seqüeles i assegura que té por d’anar a soles pel carrer de nit i que no pot fer torns de nit perquè no se sent segura, va ser auxiliada per dos persones que van sentir els seus crits. Estes dos persones li van taponar les ferides i la van tapar amb una manta fins que va arribar l’ambulància.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ester Muñoz lamenta la frivolitat de Sánchez sobre l’Iran i demana reflexió per a Espanya

La portaveu del PP en el Congrés ha acusat a Sánchez de tractar amb frivolitat el conflicte de l'Iran i ha reclamat una reflexió sobre els seus efectes per a Espanya. També ha arremés contra Óscar Puente pel cas Adamuz, ha assenyalat dubtes sobre el rescat de Plus ultra i ha demanat a Vox facilitar governs a Aragó i Extremadura.

La EASD celebra 175 anys amb una exposició de talent format a l’escola

La Escola d’Art i Superior de Disseny de València celebra el seu 175 aniversari amb una mostra en el Centre del Carme. Reunix obres de creadors consagrats i nous talents formats en la EASD, oberta fins al 3 de maig.

Buitrago va demanar prudència i no entrar en conjectures pel possible comentari racista de Rafa Mir

Buitrago va demanar prudència i va evitar conjectures després de la denúncia per un possible comentari racista de Rafa Mir a Omar El Hilali. L'àrbitre va activar el protocol.

L’IVIE situa en 36,1 milions l’impacte de la Marató i Mitja Marató de València

L'IVIE va quantificar en 36,1 milions l'impacte directe de les proves a València i en 20 milions el retorn fiscal. El gasto turístic va aconseguir 59 milions en la Marató i quasi 14 en el Mitjà.

El Llevant veu retallat a la mitat el seu límit de cost de plantilla: de 35,5 a 17,4 milions

LaLiga va publicar l'actualització del Límit de Cost de Plantilla i el del Llevant ha baixat de 35,5 a 17,4 milions, més del 50%. Passa a ser el més baix de Primera, per davall del Sevilla.

La reina defén l’equitat en diagnòstic i investigació de les malalties rares

La reina ha reclamat equitat real en l'accés al diagnòstic, la investigació i els tractaments de les malalties rares, subratllant que cada vida conta. La jornada ha reunit pacients, professionals i autoritats amb una crida a reforçar la ciència i reduir els temps de diagnòstic.

Els mutualistes de MUFACE a València ja accedixen a la recepta electrònica

Més de 60.500 mutualistes adscrits a entitats concertades a la província de València poden retirar la seua medicació amb targeta, sense recepta en paper. El sistema és interoperable en la Comunitat i en territoris on ja està actiu, amb visats electrònics i major seguretat.

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.