12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Demanen 15 anys de presó per als germans que apunyalaren a una xica per a robar-li el mòbil en València

La Fiscalia demana 15 anys de presó per cada un dels dos germans espanyols, de 34 i 36 anys, que apunyalaren a una xica, de 22, en el carrer Quart de València en febrer de 2018 per a, posteriorment, robar-li el mòbil. El Ministeri Fiscal demana 10 anys per assassinat en grau de temptativa i 5 per robatori amb violència.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima, viva de miracle gràcies a dos persones que van sentir els seus crits, ha assegurat en el juí, celebrat este dimecres en la Secció Quinta de l’Audiència Provincial de València, que «el meu instint va ser cridar, motiu pel que va començar a tallar-me en la cara». Més tard, la xica es va donar compte de què hi havia un altre agressor: «mentres un em subjectava, l’altre m’apunyalava en el coll i el pulmó, no podia respirar».

 

Els dos acusats han tingut actituds diferents en el juí. El germà major, Rafael M. S. assegurà que no està disgustat, pel que ho tornaria a fer, tot i que, quan li van preguntar si li demanava disculpes a la víctima, va afegir: «això sí, li demane perdó». Este mateix acusat ha assegurat que sent veus en el seu cap i que ixe dia «busquí a una víctima i l’apunyalí sense voler, no sabia el que estava fent».

 

Per contra, el germà menut, José Luis M. S., ha negat haver participat en els fets pels que està acusat i que desconeixia les intencions del seu germà. L’única cosa que ha admés José Luis és que va «agarrar el mòbil de la xica i isquí corrent».

 

La víctima, que continua tenint seqüeles i assegura que té por d’anar a soles pel carrer de nit i que no pot fer torns de nit perquè no se sent segura, va ser auxiliada per dos persones que van sentir els seus crits. Estes dos persones li van taponar les ferides i la van tapar amb una manta fins que va arribar l’ambulància.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una tortuga es recupera en el Oceanogràfic després de perdre una aleta per art de fons

Una tortuga Caretta caretta de 30 quilos es recupera en l'Arca de la Mar del Oceanogràfic després de ser rescatada a Oliva amb plàstics i cordes. Els veterinaris li van amputar una aleta i evoluciona favorablement.

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.

La jutgessa del cas DANA cita als escortes i al xofer de Mazón com a testimonis

La instructora ha ordenat identificar i citar als escortes i al xofer que van acompanyar a Carlos Mazón el 29 d'octubre, per a aclarir si van sentir crides o comentaris. L'acte veu 'perfectament plausible' que el president fora informat de l'enviament del Es-Alert minuts abans de la seua difusió.

Presó provisional per a un piròman que va intentar cremar a un indigent dos vegades a València

Un home de 43 anys ha sigut detingut per provocar diversos incendis a València i per intentar cremar a un indigent en dos ocasions. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Pérez Llorca sosté que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en la jornada de la DANA

El secretari general del PP valencià ha declarat com a testimoni sobre les seues comunicacions del 29 d'octubre i ha negat que actuara d'intermediari amb el president. S'ha compromés a aportar el detall de missatges i crides.

La declaració de l’amo del Ventorro ha obert dubtes clau sobre el menjar de Mazón i Vilaplana

La declaració del propietari del Ventorro ha deslligat contradiccions sobre el reservat, el portàtil, la vestimenta i l'escorta en el menjar del 29-O. Les parts han demanat aclariments com una foto de l'espai.

Pren possessió el nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana

José Antonio Fernández de Llum ha pres possessió com a nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana en un acte presidit per Mercedes González. La seua trajectòria a València i els reptes de reconstrucció de casernes, ciberdelinqüència i atenció a víctimes han centrat el focus.

Un jutjat d’Alzira investiga la mort d’una xiqueta després d’un tractament dental

El Jutjat d'Instrucció 5 d'Alzira ha obert diligències per la mort d'una xiqueta de 6 anys després d'un tractament dental. Una altra menor atesa en la mateixa clínica roman en l'UCI.