Chicote, enmig d’una baralla, en l’estrena de la nova temporada de ‘Pesadilla en la Cocina’

 

L’estrena de la nova temporada de ‘Pesadilla en la cocina’ no podia començar d’una altra forma: en gran. Chicote té part del cel i l’altra guanyada i és que és curiós com, després de 6 temporades que haurien provocat un infart a qualsevol altre presentador, el xef seguix a peu de canó visitant restaurants a on regna l’hecatombe, la porqueria i la mala educació. Anit, poc va variar la cosa. 

 

Chicote, esperançat, aparca el seu cotxe i presencia l’obra. Sense Ilíada ni Divina Comèdia, sense Homer ni Dante Alighieri, però amb un panorama infernal en Jerez de la Frontera —amb fogons inclosos— i un resultat espantós: croquetes ‘farinatas’, truites de marisc—congelades, per descomptat— i un aflorament de nervis en el xef.

 

Cert és que per a aguantar el que es va vore ahir en ‘Pesadilla en la cocina’ cal tindre un màster en impassibilitat. Des del menjar insípid, fins a la mare del propietari, que, creient-se marquesa, pràcticament obligava a l’equip del ‘Mosto Tejero’ a besar-li els peus. Ara bé, el fill, de professió agricultor, tampoc és que quedara exempte: vestit amb un barret i un afany per l’ús constant de grolleries, va protagonitzar la màxima expressió humana de l’histrionisme. Era evident que tard o d’hora, tot explotaria.

 

 

I així va ser. Tot i que el millor del menú va ser l’aigua —o almenys això va dir Chicote—, el que segurament va preferir l’audiència va ser la contesa entre els cambrers, que va produir a mig capítol, més o menys. No fou un simposi, ni per remei, sinó una baralla infructuosa i vulgar «a grito pelao». «Para ja o vine ací, que et fotré un ‘botellazo’», li va dir Marco a Antonio, qui l’havia comparat escenes abans amb un professional del circ. Una tempesta imperfecta. Chicote i el desautoritzat amo del ‘saloon del far west andalús’ van poder, gràcies a la seua corpulència, detindre a els milhomes, que no van mirar prim tot i les càmeres.

 

Arrancada de temporada indigesta

A pesar de què estos enfrontaments solen ser freqüents pràcticament en cada episodi, Chicote, esgotat i visiblement sense paciència, va dir: «Això no m’ha passat en la vida. No tinc paraules per al que ha passat. Eren com dos verros». Quin inici de temporada, de veritat. Jo, personalment, no vaig poder acabar el capítol però ni els espòilers ni el menjar del ‘Mosto Tejero’ deixen amb pitjor gust de boca que el tracte vist entre els dos companys de treball.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.