Chicote, enmig d’una baralla, en l’estrena de la nova temporada de ‘Pesadilla en la Cocina’

 

L’estrena de la nova temporada de ‘Pesadilla en la cocina’ no podia començar d’una altra forma: en gran. Chicote té part del cel i l’altra guanyada i és que és curiós com, després de 6 temporades que haurien provocat un infart a qualsevol altre presentador, el xef seguix a peu de canó visitant restaurants a on regna l’hecatombe, la porqueria i la mala educació. Anit, poc va variar la cosa. 

 

Chicote, esperançat, aparca el seu cotxe i presencia l’obra. Sense Ilíada ni Divina Comèdia, sense Homer ni Dante Alighieri, però amb un panorama infernal en Jerez de la Frontera —amb fogons inclosos— i un resultat espantós: croquetes ‘farinatas’, truites de marisc—congelades, per descomptat— i un aflorament de nervis en el xef.

 

Cert és que per a aguantar el que es va vore ahir en ‘Pesadilla en la cocina’ cal tindre un màster en impassibilitat. Des del menjar insípid, fins a la mare del propietari, que, creient-se marquesa, pràcticament obligava a l’equip del ‘Mosto Tejero’ a besar-li els peus. Ara bé, el fill, de professió agricultor, tampoc és que quedara exempte: vestit amb un barret i un afany per l’ús constant de grolleries, va protagonitzar la màxima expressió humana de l’histrionisme. Era evident que tard o d’hora, tot explotaria.

 

 

I així va ser. Tot i que el millor del menú va ser l’aigua —o almenys això va dir Chicote—, el que segurament va preferir l’audiència va ser la contesa entre els cambrers, que va produir a mig capítol, més o menys. No fou un simposi, ni per remei, sinó una baralla infructuosa i vulgar «a grito pelao». «Para ja o vine ací, que et fotré un ‘botellazo’», li va dir Marco a Antonio, qui l’havia comparat escenes abans amb un professional del circ. Una tempesta imperfecta. Chicote i el desautoritzat amo del ‘saloon del far west andalús’ van poder, gràcies a la seua corpulència, detindre a els milhomes, que no van mirar prim tot i les càmeres.

 

Arrancada de temporada indigesta

A pesar de què estos enfrontaments solen ser freqüents pràcticament en cada episodi, Chicote, esgotat i visiblement sense paciència, va dir: «Això no m’ha passat en la vida. No tinc paraules per al que ha passat. Eren com dos verros». Quin inici de temporada, de veritat. Jo, personalment, no vaig poder acabar el capítol però ni els espòilers ni el menjar del ‘Mosto Tejero’ deixen amb pitjor gust de boca que el tracte vist entre els dos companys de treball.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.