Chicote, enmig d’una baralla, en l’estrena de la nova temporada de ‘Pesadilla en la Cocina’

 

L’estrena de la nova temporada de ‘Pesadilla en la cocina’ no podia començar d’una altra forma: en gran. Chicote té part del cel i l’altra guanyada i és que és curiós com, després de 6 temporades que haurien provocat un infart a qualsevol altre presentador, el xef seguix a peu de canó visitant restaurants a on regna l’hecatombe, la porqueria i la mala educació. Anit, poc va variar la cosa. 

 

Chicote, esperançat, aparca el seu cotxe i presencia l’obra. Sense Ilíada ni Divina Comèdia, sense Homer ni Dante Alighieri, però amb un panorama infernal en Jerez de la Frontera —amb fogons inclosos— i un resultat espantós: croquetes ‘farinatas’, truites de marisc—congelades, per descomptat— i un aflorament de nervis en el xef.

 

Cert és que per a aguantar el que es va vore ahir en ‘Pesadilla en la cocina’ cal tindre un màster en impassibilitat. Des del menjar insípid, fins a la mare del propietari, que, creient-se marquesa, pràcticament obligava a l’equip del ‘Mosto Tejero’ a besar-li els peus. Ara bé, el fill, de professió agricultor, tampoc és que quedara exempte: vestit amb un barret i un afany per l’ús constant de grolleries, va protagonitzar la màxima expressió humana de l’histrionisme. Era evident que tard o d’hora, tot explotaria.

 

 

I així va ser. Tot i que el millor del menú va ser l’aigua —o almenys això va dir Chicote—, el que segurament va preferir l’audiència va ser la contesa entre els cambrers, que va produir a mig capítol, més o menys. No fou un simposi, ni per remei, sinó una baralla infructuosa i vulgar «a grito pelao». «Para ja o vine ací, que et fotré un ‘botellazo’», li va dir Marco a Antonio, qui l’havia comparat escenes abans amb un professional del circ. Una tempesta imperfecta. Chicote i el desautoritzat amo del ‘saloon del far west andalús’ van poder, gràcies a la seua corpulència, detindre a els milhomes, que no van mirar prim tot i les càmeres.

 

Arrancada de temporada indigesta

A pesar de què estos enfrontaments solen ser freqüents pràcticament en cada episodi, Chicote, esgotat i visiblement sense paciència, va dir: «Això no m’ha passat en la vida. No tinc paraules per al que ha passat. Eren com dos verros». Quin inici de temporada, de veritat. Jo, personalment, no vaig poder acabar el capítol però ni els espòilers ni el menjar del ‘Mosto Tejero’ deixen amb pitjor gust de boca que el tracte vist entre els dos companys de treball.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.