Chicote, enmig d’una baralla, en l’estrena de la nova temporada de ‘Pesadilla en la Cocina’

 

L’estrena de la nova temporada de ‘Pesadilla en la cocina’ no podia començar d’una altra forma: en gran. Chicote té part del cel i l’altra guanyada i és que és curiós com, després de 6 temporades que haurien provocat un infart a qualsevol altre presentador, el xef seguix a peu de canó visitant restaurants a on regna l’hecatombe, la porqueria i la mala educació. Anit, poc va variar la cosa. 

 

Chicote, esperançat, aparca el seu cotxe i presencia l’obra. Sense Ilíada ni Divina Comèdia, sense Homer ni Dante Alighieri, però amb un panorama infernal en Jerez de la Frontera —amb fogons inclosos— i un resultat espantós: croquetes ‘farinatas’, truites de marisc—congelades, per descomptat— i un aflorament de nervis en el xef.

 

Cert és que per a aguantar el que es va vore ahir en ‘Pesadilla en la cocina’ cal tindre un màster en impassibilitat. Des del menjar insípid, fins a la mare del propietari, que, creient-se marquesa, pràcticament obligava a l’equip del ‘Mosto Tejero’ a besar-li els peus. Ara bé, el fill, de professió agricultor, tampoc és que quedara exempte: vestit amb un barret i un afany per l’ús constant de grolleries, va protagonitzar la màxima expressió humana de l’histrionisme. Era evident que tard o d’hora, tot explotaria.

 

 

I així va ser. Tot i que el millor del menú va ser l’aigua —o almenys això va dir Chicote—, el que segurament va preferir l’audiència va ser la contesa entre els cambrers, que va produir a mig capítol, més o menys. No fou un simposi, ni per remei, sinó una baralla infructuosa i vulgar «a grito pelao». «Para ja o vine ací, que et fotré un ‘botellazo’», li va dir Marco a Antonio, qui l’havia comparat escenes abans amb un professional del circ. Una tempesta imperfecta. Chicote i el desautoritzat amo del ‘saloon del far west andalús’ van poder, gràcies a la seua corpulència, detindre a els milhomes, que no van mirar prim tot i les càmeres.

 

Arrancada de temporada indigesta

A pesar de què estos enfrontaments solen ser freqüents pràcticament en cada episodi, Chicote, esgotat i visiblement sense paciència, va dir: «Això no m’ha passat en la vida. No tinc paraules per al que ha passat. Eren com dos verros». Quin inici de temporada, de veritat. Jo, personalment, no vaig poder acabar el capítol però ni els espòilers ni el menjar del ‘Mosto Tejero’ deixen amb pitjor gust de boca que el tracte vist entre els dos companys de treball.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala nega haver-se reunit amb l’administrador de les vivendes públiques d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha negat en el ple haver mantingut cap reunió amb l’administrador de Fraorgi, empresa que gestiona les vivendes públiques de la platja de Sant Joan, en plena polèmica pel cas Les Naus.

Els voluntaris valencians d’IAE localitzen víctimes mortals del terratrémol en 10 zones de La Guaira

Els onze voluntaris de l’ONG IAE, amb seu a Algemesí, han localitzat i marcat cossos sense vida en deu zones de La Guaira després del terratrémol de Veneçuela, sense rastre encara de supervivents.

Ibáñez (Compromís) exigix més explicacions a Sánchez per les causes judicials del seu entorn

El diputat de Compromís Alberto Ibáñez, integrat en el grup Sumar, ha reclamat a Pedro Sánchez més explicacions al Congrés sobre les causes judicials que afecten el seu entorn i ha instat el PSOE a fer una reflexió profunda i a escoltar el seu electorat.

Les constructores calculen quasi 29.000 milions en obres clau a la Comunitat Valenciana per als pròxims 10 anys

SEOPAN ha quantificat en 28.749 milions d'euros la inversió necessària en infraestructures prioritàries i conservació viària i hidràulica a la Comunitat Valenciana en la pròxima dècada, amb el gruix destinat a aigua i transport.

Colom estrena voreres de granit mentre avancen les obres al cor comercial de València

Les obres de remodelació del carrer Colom de València compleixen dues setmanes, ja mostren les primeres baldoses de granit i mantenen el trànsit i l’accés als comerços.

Les denúncies per violència de gènere creixen un 5,8 % fins a 7.080 casos en tres mesos

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han registrat 7.080 denúncies per violència de gènere en el primer trimestre, un 5,8 % més, amb 6.327 víctimes i un descens de les ordres de protecció i de les persones enjuiciades.

Rufus Wainwright porta el seu concert més íntim a Les Arts el 2 de juliol

L’Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía acollirà dijous 2 de juliol, a les 19.30 hores, un concert acústic i íntim de Rufus Wainwright, dins de la gira 'Goint to a Town Solo'. El cantant alternarà guitarra i piano per a repassar la seua trajectòria, de l’àlbum debut de 1998 fins a 'Folkocracy' (2023).

Tres trens cancel·lats en la C2 per la vaga en Renfe però la resta de serveis funcionen amb normalitat

La vaga convocada pel Sindicato Ferroviario este dilluns ha provocat la cancel·lació de tres servicis de Rodalia en la línia C2 a Valencia, mentres que l’Alta Velocitat i la Llarga i Mitja Distància circulen amb normalitat en la Comunitat Valenciana.